En die andere knul dan, die het dus NIET was maar wel overal op i-net stond als de dader?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:32 schreef Armageddon het volgende:
Ja dit heeft nu want de dader is nu gepakt. Tenminste als je GS mag geloven.
Heeft het "moreel verzwijgen" zin?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
Hebben dit soort veredelde heksenjachten nut?
Ach wat maakt dat uit. Ik sta op internet als ps3 jatter. Gelooft ook niemand. Niet te zwaar aan tillen dus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die andere knul dan, die het dus NIET was maar wel overal op i-net stond als de dader?
Oké!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Heeft het "moreel verzwijgen" zin?
Jarenlang hebben we de andere kant op gekeken, en moet je nou kijken waar dit toe heeft geleid, wekelijks staat er nu een filmpje van in elkaar geslagen tieners op Geenstijl...
Nagel de daders maar tegen de schandpaal.
En ja er zullen ook vast wel mensen vals beschuldigt worden, maar hoelang hebben zulke mensen daar last van? een halve dag lang hun hyves pagina overhoop met van allerlei berichten...
Dat valt nog wel te overzien...
Maar wat er tegenwoordig voor cultuur is op scholen is niet meer te overzien, zulke gevallen moeten in de openbaarheid komen voordat de maatschappij er wat aan gaat doen...
De politie heeft nu iemand aangehouden, erg snel voor hun doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké!
Heeft het tot dusver geholpen?
Er is geen vermindering van dit soort feiten..
dat zal dan waarschijnlijk komen door de islam, die grotendeels nog in de middeleeuwen verblijven en die steeds een groter stempel wil drukken op de nederlandse samenleving.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:33 schreef gelly het volgende:
Nee, die hebben geen nut en kunnen zelfs een veroordeling tegenwerken. Maar de gemiddelde Nederlander schuift al een tijdje terug richting de middeleeuwen, dus verbazen doet het me niet.
Nog niet nee. Misschien als FOK ook een beetje meehelpt i.p.v. krampachtig te doen over een foto'tje hier en een NAW'tje daar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké!
Heeft het tot dusver geholpen?
Er is geen vermindering van dit soort feiten..
Ik ben bang dat je ook een groep krijgt die juist dat gegeven op GS stoer vinden en het evt bekend maken op de koop toenemen..quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:37 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Cultuuromslagen gebeuren niet in een dag, week of maand...
mwah, voor een deel heb je dat dan ook aan jezelf te danken hoor. als ik zie hoe gemakkelijk men zijn gegevens maar op internet zet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:38 schreef Re het volgende:
hmja, je zal maar onschuldig ergens over straat lopen en met een stoeptegel je hersenen over de straat verspreidt zien worden omdat je per ongeluk lijkt op iemand ...
Jaaa, en binnen 5 posts naar de Islam, knap hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat zal dan waarschijnlijk komen door de islam, die grotendeels nog in de middeleeuwen verblijven en die steeds een groter stempel wil drukken op de nederlandse samenleving.
er is nog helemaal geen dader, geenstijl kan wel meer zeggen, imo doen ze dit puur om de aandacht af te leiden omdat ze de juiste persoon niet te pakken hadden.
uhmm sorry...? leg dat eens uit aan mijn stukjes hersenen op de stoep...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mwah, voor een deel heb je dat dan ook aan jezelf te danken hoor. als ik zie hoe gemakkelijk men zijn gegevens maar op internet zet.![]()
Die verantwoordelijkheid ligt bij GS, ook zij hebben zelfs regels voor het plaatsen van persoonsgegevens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je ook een groep krijgt die juist dat gegeven op GS stoer vinden en het evt bekend maken op de koop toenemen..
ik bedoelde het niet verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaa, en binnen 5 posts naar de Islam, knap hoor
Of zou GS van hun rechtspersoon gehoord hebben dat het onrechtmatig is wat ze doen?
GS IS niet meer zo fel als eerst en kijkt heel goed wat ze doen!
Waarom dacht ik hetzelfde?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef yvonne het volgende:
dat islam gebeuren viel me ook op, hahahaquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of zou GS van hun rechtspersoon gehoord hebben dat het onrechtmatig is wat ze doen?
Ze hebben het al eens te horen gehad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
wat ik bedoel te zeggen is dat mensen gewoon niet meer nadenken voordat ze iets doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:41 schreef Re het volgende:
[..]
uhmm sorry...? leg dat eens uit aan mijn stukjes hersenen op de stoep...
(dit is natuurlijk een andere discussie dan de daadwerkelijke daad die die kneus heeft gedaan)
20-30 jaar geleden werden er ook meisjes door jongens in elkaar gebeukt, alleen toen had je nog geen kekke 6.1 MP bling bling mobieltjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet verkeerd hoor.![]()
maar het is toch zo dat als je een grote groep mensen in een land hebt die ook graag hun cultuur willen behouden toch impact heeft op de traditionele samenleving?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |