Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM. TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Gaat hard.
Klopt! Ik werk niet op maandagquote:Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben wij het met z'n allen niet zo druk op maandag
Speaking of which, ik ga effe pleur zettennbrb
Heb jij wel eens een boom koffie zien drinken?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef crossover het volgende:
Hoge omen moet hoge bomen zijn neem ik aan?
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
404tje.....quote:Op maandag 19 maart 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een boom koffie zien drinken?
ik vond dit hier, had effe geen verdere inspiratie ":')
GEdaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:41 schreef OA het volgende:
Dit is de Koffie-Eed die elke Koffieleut die hier Koffiet (c) BrandX zal afleggen.
[..]
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!
Kan de koffie-eed worden aangepast zoals hierboven??
Ik heb het al geprobeerd in de wiki, maar daar werd het niet mooier van....![]()
.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
GEdaan.
Ik heb ook ruzie met die wiki
Krijg 't maar niet voor elkander...
Op die andere pagina staat het goed nu.
Tijd Voor Pleur wordt het dan!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:46 schreef BrandX het volgende:
Tijd Voor Pot koffie
oftewel: koffie-tvp![]()
Tot vanavond mensen!![]()
Het is dan ook meer dan het vermelden waard!!!quote:
quote:
Echt heeel drukquote:Op maandag 19 maart 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
WeeBee. Leuke pauze gehad? Weer druk aan het werk?
Het is te zien. Vanaf Breda, kun je nagaan.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is te zien. Vanaf Breda, kun je nagaan.
Automatisering in het ziekenhuisquote:
Ah ja was vast al eens eerder voorbijgekomen, maar ik heb niet zoveel zin om 12 topics terug te lezen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Automatisering in het ziekenhuis!
Die OP wordt steeds beter
edit: laat maarquote:Op maandag 19 maart 2007 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
.
Oké..klotewiki...
![]()
Nog een heeeel klein verzoekje...: plaats de OP even opnieuw....
Ik doe niksquote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
als iedereen nu ff van de wiki afblijft ga ik een poging doen dat ding helemaal te fixen
Ik vind 'm mooi, maar er staat te veel in.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef erkel het volgende:
Er was toch ook zo'n topic waar je geweldig mooie OP's kon noemen?
Psssssstt, niet iedereen moet naar dit topic worden gelokt...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef erkel het volgende:
Er was toch ook zo'n topic waar je geweldig mooie OP's kon noemen?
Post hier mooie openingsposten.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
Even in mn historie kijken.
't is wel ietwat vol iddquote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi, maar er staat te veel in.
Komt voor de bakkerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
blijkbaar staat de allerlaatste versie er NIET op, dus ik ga de wiki om 16:05 uur aanpassen. gelieve allemaal van de wiki af te blijven tot mijn volgende post![]()
Ja veel info, maar toffe vormgeving.quote:
Alleen die-hards overleven hierquote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Psssssstt, niet iedereen moet naar dit topic worden gelokt...![]()
Het moet wel leuk blijven en niet vervuild worden...![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Alleen die-hards overleven hier![]()
Kuukske![]()
Senksquote:Op maandag 19 maart 2007 16:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja veel info, maar toffe vormgeving.
Groag gedoan eejquote:
Ik weet nou na al die jaren nog steeds niet wat die smilie in godsnaam voor meot stellen...quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet nou na al die jaren nog steeds niet wat die smilie in godsnaam voor meot stellen...![]()
Michael Jackson!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:12 schreef crossover het volgende:
Volgens mij iemand met een mondkapje op.
goed bezig, zeer goed bezig.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
Lieve SC-ers, de nieuwe OP staat op de wiki, stralend en wel
even testen...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:14 schreef MPG het volgende:
doet ie t goed?
Een combinatie vanquote:
Mooizo. ik hoop dat de wiki-instructies helder genoeg zijn om de wiki-op stralend te houdenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:16 schreef OA het volgende:
Prima bijdrage weer MPG!!!![]()
Met een echt (c)-teken!![]()
Tof 14.gifquote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
laten we het daar maar op houden dan..
Dat zal het haast wel zijn
Waar staat <br> voorquote:Op maandag 19 maart 2007 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo. ik hoop dat de wiki-instructies helder genoeg zijn om de wiki-op stralend te houden
Ik zei laatst nog dat ik een bakkie ging pakken..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef erkel het volgende:
Boh, hoe lang is het woord koffie hier wel niet gevallenDat kan echt niet, voor straf zal ik een pot koffie zetten
![]()
![]()
Blanco regel!quote:
Oeh, oeh, ik doe mee...!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef erkel het volgende:
Boh, hoe lang is het woord koffie hier wel niet gevallenDat kan echt niet, voor straf zal ik een pot koffie zetten
![]()
![]()
Ja? Oh, dat heb ik natuurlijk weer gemist...Je hebt weer een werkende senseo @ werk?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, oeh, ik doe mee...!![]()
Nou ja, één bakkie senseo dan!![]()
Jupiler.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef MPG het volgende:
jup
Ging die niet d'r hechtingen weg laten halen?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja? Oh, dat heb ik natuurlijk weer gemist...Je hebt weer een werkende senseo @ werk?
Zeg, waar is JJ eigenlijk?
Die heb ik ook al een tijdje niet meer gezien zeg maar...
Doe mij maar HJquote:
Tijd voor nieuw bakkiequote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik zei laatst nog dat ik een bakkie ging pakken..
Is ook alweer op trouwens, maar goed, dat kan ook goed in het vorige topic geweest zijn
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef OA het volgende:
Oeh, oeh, ik doe mee...!![]()
Nou ja, één bakkie senseo dan!![]()
Nou vooruit. Nog 1 bakkie voor ik naar huis ga.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef erkel het volgende:
![]()
![]()
Ik weet het niet, daarom vraag ik hetquote:Op maandag 19 maart 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ging die niet d'r hechtingen weg laten halen?
Jepsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat een vlag?
die wil ik ook hebben
dingen zijn vast wel te koop danwel anders te verkrijgen :pquote:Op maandag 19 maart 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jeps. Geen idee hoe de eigenaar er aan komt overigens
.
Jawelquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dingen zijn vast wel te koop danwel anders te verkrijgen :p
Ze laat idd iets met de hechtingen doen... eruit halen ofzo..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het niet, daarom vraag ik het
ze is toch altijd wel behoorlkijk aanwezig in deze reeks
bwaa.. ik fiets wel een keer langs de brouwerij als ik zo'n vlag wilquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dingen zijn vast wel te koop danwel anders te verkrijgen :p
Ik ga hertog jan maar eens mailen, kijken of ze niet ten behoeve van promotie ofzo nog zo'n vlag kwijt willen...
valt onder het kopje 'danwel op andere manier te verkrijgen'quote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
bwaa.. ik fiets wel een keer langs de brouwerij als ik zo'n vlag wil
Frits!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering hé! Ik ben ff een dagje studeren en meteen 2 delen erbij!
jazegtiequote:Op maandag 19 maart 2007 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering hé! Ik ben ff een dagje studeren en meteen 2 delen erbij!
congratsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:Stuiter!
Ik heb 15 maanden extra inschrijftijd gekregen bij de woningbouw.
15 maanden... wordt wel een hele lange inschrijving dan...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:Stuiter!
Ik had al 3 jaar.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
15 maanden... wordt wel een hele lange inschrijving dan...![]()
Maar toch leuk voor je!![]()
gefeli!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:Stuiter!
Zodra ik dan mijn hippe, ooit met spaarpunten verzamelde, koffiebonen gedoe automaat heb geinstalleerdquote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
gefeli!
wanneer kan ik een bakkie komen doen?
Ik ga dat ook weer eens een keer checken...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
Ja, je wil ook niet weten wat dit topic met m'n postcount gedaan heeft.
Had ik gisteren ook: 1111quote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga dat ook weer eens een keer checken...
YAY, ik heb een palyndroom postcount.
Ik stop met posten
6226
Jaquote:Op maandag 19 maart 2007 16:43 schreef MPG het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat dat dus nog wel ff gaat duren
jij gaat zeker door voor de volgende mijlpaalquote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd
ik stop toch maar niet met posten
vandaag meer dan 100 postsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook: 1111![]()
En net ook nog: 1221...![]()
ja, dus meer dan 100 posts vandaag... wat een tong gehalte...
ik wil die 10k ook wel eens halen jaquote:Op maandag 19 maart 2007 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
jij gaat zeker door voor de volgende mijlpaal
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef OA het volgende:
JJ weet trouwens niet wat ze aantreft straks...![]()
Ze is ergens begin #12 afgehaakt... komt ze straks terug...is #14 al aan de beurt...
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef OA het volgende:
JJ weet trouwens niet wat ze aantreft straks...![]()
Ze is ergens begin #12 afgehaakt... komt ze straks terug...is #14 al aan de beurt...
![]()
whehe, hoe dat zo...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef Kuukske het volgende:
Ik vermoed dat ik morgen iets minder nadrukkelijk aanwezig zal zijn.
Als dit zo doorgaat wordt #14 vroeg in de avond geopend, #15 einde avond/begin nacht en val je morgenochtend #16 binnen...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde eigenlijk.
gisteravond/nacht/ochtend, hoe je het ook maar noemen wilt, ben ik nog even ergens een topic binnengevallen, maar ik heb geen flauw idee welke dat was
zou wat zijn..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat wordt #14 vroeg in de avond geopend, #15 einde avond/begin nacht en val je morgenochtend #16 binnen...![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zou wat zijn..
Mist ze zomaar effe 4 delen
En nog steeds, terwijl ze er al vanaf het begin is, heeft ze geen topic geopend
Werken morgen. Dus dan Fok! ik alleen in de pauze. Tenzij het echt heel rustig is maar dat is het niet.quote:
quote:
Weebee, voor de 2e keer vandaag.quote:
Ik heb morgen ook niet bar veel tijd denk ik om hier present te zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Werken morgen. Dus dan Fok! ik alleen in de pauze. Tenzij het echt heel rustig is maar dat is het niet.
Drukke dag dus! Ik ook. Sowieso wel de hele week eigenlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook niet bar veel tijd denk ik om hier present te zijn.
Moet eerst m'n ma naar d'r werk brengen, anders heb ik geen auto, daarna even een gratis kapbeurt @ cosmo in Lisse, daarna door naar school, daarna zusje ophalen van werk, daarna moeder ophalen van werk, dus rond 17:00 ben ik wel weer thuis
Ik dacht eerst dat het Boem zelf wasquote:
Iddquote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Drukke dag dus! Ik ook. Sowieso wel de hele week eigenlijk.
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weebee, voor de 2e keer vandaag.
Ik blijf niet bezig hoor Boem
Ja ik heb bijna hetzelfde. Hoef ook maar twee dagen in de week naar school. Ik raak de motivatie een beetje kwijt.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
Ja zelfs zon leven gaat vervelen
Studentenleven, heerlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Nou ja, da's ook wel eens lekker...
Ben het een beetje zat om 2 halve dagen in de week naar school te gaan, en zaterdags te werken, en voor de rest niks te doen![]()
Ja, zelfs zo'n leven gaat vervelen
zo heerlijk vind ik het niet meer...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Studentenleven, heerlijk. Maar ik mag niet klagen
.
Dat met die motivatie heb ik ook ietwat last van iddquote:Op maandag 19 maart 2007 17:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik heb bijna hetzelfde. Hoef ook maar twee dagen in de week naar school. Ik raak de motivatie een beetje kwijt.
[wijze modus] Geloof me, na 2,5 jaar arbeidsmarkt wil je weer studeren. Geniet er nou maar vanquote:Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo heerlijk vind ik het niet meer...
Ik moet eigenlijk ook meer gaan werken, want dit slaat nergens op.
Ik ben alleen m'n werk een beetje zat
Ja, maar daar moet je wel 'tijd' voor hebbenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef MPG het volgende:
Dan besteed je je vrije tijd aan het zoeken van ander werk
M'n bijbaan verdient nu wel lekker opzich.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[wijze modus] Geloof me, na 2,5 jaar arbeidsmarkt wil je weer studeren. Geniet er nou maar van[/wijze modus].
En zoek een ander baantje?
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:08 schreef MPG het volgende:
wat doe je dan?
Pakketten rondbrengen bij de TNT.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:08 schreef MPG het volgende:
wat doe je dan?
Ik zou best met je willen ruilen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pakketten rondbrengen bij de TNT.
Betaalt best goed voor een bijbaan, en het is ook goed te doen werk, maar ik ben het gewoon zat
Ik heb altijd geweigerd om in de horeca te werken, daarentegen is het wel naast m'n huisquote:Op maandag 19 maart 2007 17:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond horeca niet zo chill .. kut tijden e.d. ik zat bij een heel fijn bedrijf, aardige mensen super sfeer alleen de tijden en in het weekend werken vind ik niks .. en het gaat vervelen.
De Kuukskesfabriekquote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zou best met je willen ruilen.
Schoonmaken in een koekjesfabriek is ook niet allesGelukkig kan ik nu mijn heftruckcertificaat halen en bij Bavaria aan de slag
Heb je je rijbewijs?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zou best met je willen ruilen.
Schoonmaken in een koekjesfabriek is ook niet allesGelukkig kan ik nu mijn heftruckcertificaat halen en bij Bavaria aan de slag
Ja precies!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is toch wel relax, gewoon chill zelf muziekje op en rondrijden ?
Ik heb sinds december 2005 m'n rijbewijs. Lijkt me wel relax werk.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je je rijbewijs?
Je kunt er zo aan de slag namelijk.
Jazekertquote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat lijkt me juist wel weer relax, pakketjes rondbrengen, doe je dat met de auto?
Een rijdende PSP!!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazekert
Ja, op zich is het ook wel chill werk, maar ik wil altijd snel klaar zijn, zodat je nog wat kan chillen de rest van de dag. Met kerst ofzo wil je echt niet werken, had de vorige keer 17 uur gewerkt op 1 dag met kerst
Geen bonussen, niks...
Maar goed, als het een beetje lekker weer is, en je hebt weinig pakketten, is het wel chill.
En in Lisse zijn erg veel chicks in de zomertijd
[afbeelding]
Die, die bus met PSP erop op de achtergrond is mijn wagen
fuck yeah.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat het gaat vervelen. En als het tegenzit op de weg is dat best chagerijnig-makend.
Vast een hoop gezeik met pakketjes afleveren enzo af en toe?
Mijn broertje had 1 week zijn rijbewijs en mocht beginnen direct.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja precies!
[..]
Ik heb sinds december 2005 m'n rijbewijs. Lijkt me wel relax werk.
Jammer! Misschien dat ik eens ga informeren ja..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn broertje had 1 week zijn rijbewijs en mocht beginnen direct.
Je zou er gewoon eens langs moeten gaan, ze hebben echt vaak mensen nodig.
Als je nou in onze regio zou wonen, had je morgen een nieuwe bijbaan, m'n baas heeft ook nog mensen nodig
Moet je niet bij het reguliere postdinges zijn, want die lopen gewoon post rond.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Jammer! Misschien dat ik eens ga informeren ja..
Ik absoluut niet..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen honger. Buh.
Okay. Waar staat DCP dan voor?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet je niet bij het reguliere postdinges zijn, want die lopen gewoon post rond.
Je kunt wel TNT bellen en vragen waar het dichtstbijzijnde DCP zit, kunnen ze je zo vertellen
Ik begin het vermoeden te krijgen dat jij nogal graag kip eetquote:Op maandag 19 maart 2007 17:25 schreef Kuukske het volgende:
Mja het wordt trouwens pasta met kip ipv aardappels en salade met kip. Er is nog zo'n overvloed aan spaghetti dat dat eerst wel op kan.
Jaquote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik begin het vermoeden te krijgen dat jij nogal graag kip eet
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Dat kun je overal in mikken en is snel klaar 14.gif.
BWOAH M'n maag slaat een slag overquote:Op maandag 19 maart 2007 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met kip, sla, tomaat, kaas, ui, saus en noem alles maar op:
de wik?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:29 schreef Kuukske het volgende:
En als extra reden zou ik kunnen aanvoeren dat een gehaktbal in de wik niet zo'n succes is. En varkenshaas is zo duur.
de wok dusquote:
heb je daar ook een recept vanquote:Op maandag 19 maart 2007 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met kip, sla, tomaat, kaas, ui, saus en noem alles maar op:
oow. duh... nou vat ik umquote:
Oja dat is ook nog een optie.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
oow. duh... nou vat ik umrunderroerbakreepjes uit de wok
Je neemt een wrap, smeert er wat creme fraiche op, daarna een lading kip (in blokjes gesneden, al dan niet genruidquote:
Kan, maar ik donder m'n wraps altijd in de magnetron,quote:Op maandag 19 maart 2007 17:33 schreef Kuukske het volgende:
En dan nog in de oven ofwat?
14.gif.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:35 schreef Kuukske het volgende:
Oh wacht, dat spul wat je in de wrap mikt is natuurlijk al warm.
sowiesoquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
...jeetje..das wel erg snel gegaan vandaag met de topic....
....ik moet ff koken...
...tot srtaks...
![]()
Same here.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
zo...heerlijk gegeten....bakkie erbij....
![]()
...avond begint goed....
![]()
anders dan gepland....:quote:Op maandag 19 maart 2007 19:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Same here.
Wat heb je gegeten?
Dadelijk maar weer effe een bakkie pakken
Hoe is het JJ?
Ik heb aardappelen gebakken ookquote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
anders dan gepland....:
gebakkenaardappels
visticksla
toetje
maar wel lekker...en jij?...
![]()
met mij is alles redelijk..hechtingen zijn eruit....voor de rest...tja...![]()
check je PM.....
Is het een beetje goed genezen allemaal?quote:
yep alles is goed met mijn "wond"....quote:Op maandag 19 maart 2007 20:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het een beetje goed genezen allemaal?
Bij/rond de hechtingen dus...
En heb je er nog last van?
goeie zaakquote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep alles is goed met mijn "wond".......nergenslast van en ben blij van de jeuk af te zijn....
![]()
nu ng de uitslag afwachten...![]()
Ook al gebakken aardappelsquote:Op maandag 19 maart 2007 20:10 schreef BrandX het volgende:
soooww, ben net terug van trainen, open dit topic, lees bij en zie al dat heeeeerrrrlijke eten voorbij komen!
Ga dus nu maar snel mijn kalkoenworstjes en gebakken aardappeltjes bereiden!![]()
tot zo maar weer
gebakkenn aardappels zijn dan ook wel relaxedquote:Op maandag 19 maart 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
Wij hadden OOK al gebakken aardappels.. t lijkt wel nationale gebakken aardappels dag
over een week....quote:Op maandag 19 maart 2007 20:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie zaak
wanneer krijg je die uitslag dan?
Haha.. nog ff en we kunnen met zn allen in een grote gezellige koffie-commune gaan wonenquote:
Zolang ze er ook bier schenken...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha.. nog ff en we kunnen met zn allen in een grote gezellige koffie-commune gaan wonen
Uiteraard, HJ, of La Trappequote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha.. nog ff en we kunnen met zn allen in een grote gezellige koffie-cmmune gaan wonen
"zo goed als alleenstaande"quote:Op maandag 19 maart 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....ben "zo goed als alleenstaande"....
...wil het ook zo graag houdn....
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
"zo goed als alleenstaande"Verklaar je nader
respectievelijk ja en neequote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef MPG het volgende:
Je weet toch dat ze alcoholvrij is en waarom
Ieder zn ding en deste meer bier is er voor ons
't geeft niet hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 20:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...niet boos zijn...
...tis aleen dat ik het echt vies vind smaken...
![]()
ik heb nog enkele miniscule aanpassingen gedaan aan de OP btw.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:25 schreef MPG het volgende:
Ja, de OP staat zelfs al helemaal klaar in de wiki (incl link naar dit deeltje)
T enige dat je nog moet doen is een pakkende titel verzinnen
In de wiki en/of op je site???quote:Op maandag 19 maart 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog enkele miniscule aanpassingen gedaan aan de OP btw.
ik hoop het...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:25 schreef eer-ik het volgende:
Trouwens, JJ, blijf je erbij vanavond?
Kan je eindelijk een keer een Topic starten
precies....quote:Op maandag 19 maart 2007 20:28 schreef MPG het volgende:
Om van die nee een ja te maken moet je ff terug lezen in deeltje 8 of 9 als ik me niet vergis.... waar we haar een irish coffee, resp. een wodka koffie voorstelden tegen de pijn
HIJ IS MOOI...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog enkele miniscule aanpassingen gedaan aan de OP btw.
Zal dadelijk als ik 'tijd' heb,quote:Op maandag 19 maart 2007 20:28 schreef MPG het volgende:
Om van die nee een ja te maken moet je ff terug lezen in deeltje 8 of 9 als ik me niet vergis.... waar we haar een irish coffee, resp. een wodka koffie voorstelden tegen de pijn
Eeeuh, neequote:Op maandag 19 maart 2007 20:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
HIJ IS MOOI...![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt er een plaatje toegevoegd toch....![]()
oeps...sorry..quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eeeuh, nee
Ja, ook, maar dat is alweer effe geleden.
Ik heb even wat links aangepast (schoonheidsfoutjes, 't werkte wel, maar zag er niet zo netjes uit) en ik heb de afgelopen topics iets anders neergezet
haha, dat heb ik gemerkt iddquote:Op maandag 19 maart 2007 20:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeps...sorry.....maar ben niet te veel op de vorige topic geweest...
![]()
ik doe mijn best........quote:Op maandag 19 maart 2007 20:46 schreef MPG het volgende:
Dat zal toch wel goedkomen.. Ze heeft zo lang gewacht, tijd dat dat wachten beloond wordt
quote:JJ: ik zal je even steunen... ik, als man zijnde, vind bier ook smerig...
Koffie daarentegen...
ik moet het ook nog doen...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:56 schreef OA het volgende:
Ben ff bezig met belastingaangifte...de eerste tekenen zijn gunstig...
¤ 240,- terug!
Nu nog die van m'n vriendin invullen...![]()
slaap lekker en tot gauw...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:ik niet. Vroeg naar bed vandaag, uberbrak
Trusten en bis morgen.
slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:ik niet. Vroeg naar bed vandaag, uberbrak
Trusten en bis morgen.
Dat is niet verkeerd.... daar kun je toch weer wat bakkies van drinkenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:56 schreef OA het volgende:
Ben ff bezig met belastingaangifte...de eerste tekenen zijn gunstig...
¤ 240,- terug!
Nu nog die van m'n vriendin invullen...![]()
Zekers!!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd.... daar kun je toch weer wat bakkies van drinken
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Zekers!!
Toch valt het een beetje tegen als je je eerst al had rijk gerekend...ik was nl de voorlopige teruggave vergeten...
dus dat scheelt nogal wat...
![]()
Inderdaad, das t beste wat je OA aan kunt radenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....drink maar ff een bakkie dan om bij te komen vn de schrik...
![]()
gelukkig krijg ik nog steeds iets terug en hoef ik niets te betalen...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....drink maar ff een bakkie dan om bij te komen vn de schrik...
![]()
Gelukkig maar... enne goed bezig, dat de koffie moge smakenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:19 schreef OA het volgende:
[..]
gelukkig krijg ik nog steeds iets terug en hoef ik niets te betalen...![]()
Bakkie is reeds gepakt!![]()
das iig al wat....quote:Op maandag 19 maart 2007 21:19 schreef OA het volgende:
[..]
gelukkig krijg ik nog steeds iets terug en hoef ik niets te betalen...![]()
Bakkie is reeds gepakt!![]()
dit wordt dus trakteren....quote:Op maandag 19 maart 2007 21:34 schreef eer-ik het volgende:
ze vliegen er wel doorheen he
relaxed, ik krijg 255 van delta lloyd, en 190 van de fiscus
Kan 't wel weer goed gebruiken
whehe, misschien wel, maar de kans is klein...quote:
auwch.....quote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, misschien wel, maar de kans is klein...
Ik heb een ernstig begrotingstekort, komt neer op een tekort van ruim 200 de maand
over 4 jaar, verdien ik toch genoeg, dan trakteer ik iedereen welquote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
auwch.........laat het trakeren dan maar staan....
![]()
Das een puik planquote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
over 4 jaar, verdien ik toch genoeg, dan trakteer ik iedereen wel
is goedquote:Op maandag 19 maart 2007 21:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben ff kids in bed aan het doen......zo terug...
![]()
Altijd alles dubbel checken... opnieuw berekenen... nog eens nakijken wat er daadwerkelijk afgetrokken mag worden.... en de teruggave staat nu ineens op ¤1227...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar... enne goed bezig, dat de koffie moge smaken
Dat komt, omdat ik vanaf 'nu' m'n hele leven zelf moet betalen.quote:
Shit he, die zooi kan ik volgend jaar natuurlijk ook terugvragenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
Altijd alles dubbel checken... opnieuw berekenen... nog eens nakijken wat er daadwerkelijk afgetrokken mag worden.... en de teruggave staat nu ineens op ¤1227...![]()
Een huis kopen (en veel kosten maken) heeft achteraf veel voordelen!![]()
teruggave is onder voorbehoud, het rekenen en checken duurt nog voort, er kunnen dus geen rechten en/of bakkies en/of stukken gebak aan worden ontleend...![]()
50k.. daar komt al snel 6-7k bij voor allerlei zaken...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Shit he, die zooi kan ik volgend jaar natuurlijk ook terugvragen
Dat is chill.
Nou kost mijn huis maar 50k, maar toch
mooi meegenomen altijd
ik heb dit jaar meer kosten gemaakt dan belasting betaald, dus krijg ik al het betaalde belastinggeld terug
Dat verklaart een boel. Heb je al stufi?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat komt, omdat ik vanaf 'nu' m'n hele leven zelf moet betalen.
En aangezien ik nog 4 jaar studie tegaan heb, uit huis ga/moet, eten moet betalen, verzekering, telefoonkosten, blablabla, en hoogstwaarschijnlijk maar 1 dag (zaterdag) kan werken, kom ik op een tekort van 200 euro in de maand
Als mijn rooster meevalt kan ik hopelijk meer werken, zou wel chill zijn...
en anders wordt het toch echt bijlenen bij de IBG
hmm, da's best een hoop idd...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef OA het volgende:
[..]
50k.. daar komt al snel 6-7k bij voor allerlei zaken...![]()
Mijn huis kost 122.. hypo is 138...![]()
Nee, dat ben ik nog aan het terugbetalenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel. Heb je al stufi?
indd, das het nadeel bij kopen.quote:
Schwarzenegger...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
I AM BACK....!!!!
eigenlijk moet je dit lezen à la Zwarsjenegerd...of hoe die ook mag heten....![]()
Schwarzenegger?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
I AM BACK....!!!!
eigenlijk moet je dit lezen à la Zwarsjenegerd...of hoe die ook mag heten....![]()
Voordeel van kopen is dan weer wel dat je het als een investering kunt zien in plaats van een waste of money. Persoonlijk vind ik huren zonde van het geld, je krijgt er niks voor terug...quote:
ik spreek dus geen Duits....wil het ook niet leren...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:55 schreef OA het volgende:
[..]
Schwarzenegger...![]()
Altijd lastig die Duits taligen...![]()
Duits is ook gewoon een baggertaal, en ik snap er geen reet van.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik spreek dus geen Duits....wil het ook niet leren......wat een k*t taal zeg....
![]()
hoe durf ik dit te zeggen....mijn opa was Duits....![]()
HEY LENNY....quote:Op maandag 19 maart 2007 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wow wat gaat het hard!
We vliegen er doorheen idd .quote:Op maandag 19 maart 2007 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wow wat gaat het hard!
avond erik!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
We vliegen er doorheen idd .
Goeie avond trouwens.
Hier nog eenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
avond erik!
Ik heb gewoon een heel deel gemist.![]()
Duits is een hele simpele taal als je je er een beetje in verdiept...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Duits is ook gewoon een baggertaal, en ik snap er geen reet van.
Geef mij maar frans, dat begrijp ik tenminste nog![]()
Nee, maar nog 19 posts, daar kom je wel doorheen toch
Het zal ongetwijfeldquote:Op maandag 19 maart 2007 22:03 schreef OA het volgende:
[..]
Duits is een hele simpele taal als je je er een beetje in verdiept...![]()
Al die uitzonderingen lijken in het begin erg lastig, maar vallen reuze mee als je het eenmaal spreekt!![]()
Zegt iemand die een opleiding aan het Goethe instituut heeft gevolgd...![]()
Bovendien heb ik een Duitse achternaam...
Deutsch, eine wunderschöne Sprache!![]()
Ik moet wel... 50% van de klanten/leveranciers op m'n werk is Duitstalig...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld
Ik ga me er ook aan wagen, niet dat het hoeft, maar ik wil meerdere talen kunnen spreken.
Spaans en duits staan hst hoogst op de planning, en het liefst zou ik ook ooit nog eens mandarijn willen leren spreken (vooral spreken, het lezen boeit me niet zo erg)
Mwaa duits is wel te doen... scheelt misschien dat ik vlak bij de grens woonquote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Duits is ook gewoon een baggertaal, en ik snap er geen reet van.
Geef mij maar frans, dat begrijp ik tenminste nog![]()
Nee, maar nog 19 posts, daar kom je wel doorheen toch
Nog een speciale reden daarvoor?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef MPG het volgende:
Over talen leren, ik wil graag nog Zweeds leren, ik kan het al een beetje lezen en verstaan
JJ zet maar vast een nieuwe klaar
ik heb ook een Duitse achternaam.....quote:Op maandag 19 maart 2007 22:03 schreef OA het volgende:
[..]
Duits is een hele simpele taal als je je er een beetje in verdiept...![]()
Al die uitzonderingen lijken in het begin erg lastig, maar vallen reuze mee als je het eenmaal spreekt!![]()
Zegt iemand die een opleiding aan het Goethe instituut heeft gevolgd...![]()
Bovendien heb ik een Duitse achternaam...
Deutsch, eine wunderschöne Sprache!![]()
Ik leer talen over het algemeen wel gemakkelijk, maar ik vind duits gewoon kut klinkenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaa duits is wel te doen... scheelt misschien dat ik vlak bij de grens woonFrans vind ik weer wat moeilijker, maar ook wel goed te leren
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb ook een Duitse achternaam.....!!!!
Ik ook wleen beetje vind ik. Heurter klinkt toch wel een beetje Duits?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb ook een Duitse achternaam.....!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |