goed bezig, zeer goed bezig.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
Lieve SC-ers, de nieuwe OP staat op de wiki, stralend en wel
even testen...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:14 schreef MPG het volgende:
doet ie t goed?
Een combinatie vanquote:
Mooizo. ik hoop dat de wiki-instructies helder genoeg zijn om de wiki-op stralend te houdenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:16 schreef OA het volgende:
Prima bijdrage weer MPG!!!![]()
Met een echt (c)-teken!![]()
Tof 14.gifquote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
laten we het daar maar op houden dan..
Dat zal het haast wel zijn
Waar staat <br> voorquote:Op maandag 19 maart 2007 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo. ik hoop dat de wiki-instructies helder genoeg zijn om de wiki-op stralend te houden
Ik zei laatst nog dat ik een bakkie ging pakken..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef erkel het volgende:
Boh, hoe lang is het woord koffie hier wel niet gevallenDat kan echt niet, voor straf zal ik een pot koffie zetten
![]()
![]()
Blanco regel!quote:
Oeh, oeh, ik doe mee...!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef erkel het volgende:
Boh, hoe lang is het woord koffie hier wel niet gevallenDat kan echt niet, voor straf zal ik een pot koffie zetten
![]()
![]()
Ja? Oh, dat heb ik natuurlijk weer gemist...Je hebt weer een werkende senseo @ werk?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, oeh, ik doe mee...!![]()
Nou ja, één bakkie senseo dan!![]()
Jupiler.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef MPG het volgende:
jup
Ging die niet d'r hechtingen weg laten halen?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja? Oh, dat heb ik natuurlijk weer gemist...Je hebt weer een werkende senseo @ werk?
Zeg, waar is JJ eigenlijk?
Die heb ik ook al een tijdje niet meer gezien zeg maar...
Doe mij maar HJquote:
Tijd voor nieuw bakkiequote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik zei laatst nog dat ik een bakkie ging pakken..
Is ook alweer op trouwens, maar goed, dat kan ook goed in het vorige topic geweest zijn
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef OA het volgende:
Oeh, oeh, ik doe mee...!![]()
Nou ja, één bakkie senseo dan!![]()
Nou vooruit. Nog 1 bakkie voor ik naar huis ga.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef erkel het volgende:
![]()
![]()
Ik weet het niet, daarom vraag ik hetquote:Op maandag 19 maart 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ging die niet d'r hechtingen weg laten halen?
Jepsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat een vlag?
die wil ik ook hebben
dingen zijn vast wel te koop danwel anders te verkrijgen :pquote:Op maandag 19 maart 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jeps. Geen idee hoe de eigenaar er aan komt overigens
.
Jawelquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dingen zijn vast wel te koop danwel anders te verkrijgen :p
Ze laat idd iets met de hechtingen doen... eruit halen ofzo..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het niet, daarom vraag ik het
ze is toch altijd wel behoorlkijk aanwezig in deze reeks
bwaa.. ik fiets wel een keer langs de brouwerij als ik zo'n vlag wilquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dingen zijn vast wel te koop danwel anders te verkrijgen :p
Ik ga hertog jan maar eens mailen, kijken of ze niet ten behoeve van promotie ofzo nog zo'n vlag kwijt willen...
valt onder het kopje 'danwel op andere manier te verkrijgen'quote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
bwaa.. ik fiets wel een keer langs de brouwerij als ik zo'n vlag wil
Frits!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering hé! Ik ben ff een dagje studeren en meteen 2 delen erbij!
jazegtiequote:Op maandag 19 maart 2007 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering hé! Ik ben ff een dagje studeren en meteen 2 delen erbij!
congratsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:Stuiter!
Ik heb 15 maanden extra inschrijftijd gekregen bij de woningbouw.
15 maanden... wordt wel een hele lange inschrijving dan...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:Stuiter!
Ik had al 3 jaar.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
15 maanden... wordt wel een hele lange inschrijving dan...![]()
Maar toch leuk voor je!![]()
gefeli!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:Stuiter!
Zodra ik dan mijn hippe, ooit met spaarpunten verzamelde, koffiebonen gedoe automaat heb geinstalleerdquote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
gefeli!
wanneer kan ik een bakkie komen doen?
Ik ga dat ook weer eens een keer checken...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
Ja, je wil ook niet weten wat dit topic met m'n postcount gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |