Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM. TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Gaat hard.
Klopt! Ik werk niet op maandagquote:Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben wij het met z'n allen niet zo druk op maandag
Speaking of which, ik ga effe pleur zettennbrb
Heb jij wel eens een boom koffie zien drinken?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef crossover het volgende:
Hoge omen moet hoge bomen zijn neem ik aan?
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
404tje.....quote:Op maandag 19 maart 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een boom koffie zien drinken?
ik vond dit hier, had effe geen verdere inspiratie ":')
GEdaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:41 schreef OA het volgende:
Dit is de Koffie-Eed die elke Koffieleut die hier Koffiet (c) BrandX zal afleggen.
[..]
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!
Kan de koffie-eed worden aangepast zoals hierboven??
Ik heb het al geprobeerd in de wiki, maar daar werd het niet mooier van....![]()
.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
GEdaan.
Ik heb ook ruzie met die wiki
Krijg 't maar niet voor elkander...
Op die andere pagina staat het goed nu.
Tijd Voor Pleur wordt het dan!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:46 schreef BrandX het volgende:
Tijd Voor Pot koffie
oftewel: koffie-tvp![]()
Tot vanavond mensen!![]()
Het is dan ook meer dan het vermelden waard!!!quote:
quote:
Echt heeel drukquote:Op maandag 19 maart 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
WeeBee. Leuke pauze gehad? Weer druk aan het werk?
Het is te zien. Vanaf Breda, kun je nagaan.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is te zien. Vanaf Breda, kun je nagaan.
Automatisering in het ziekenhuisquote:
Ah ja was vast al eens eerder voorbijgekomen, maar ik heb niet zoveel zin om 12 topics terug te lezen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Automatisering in het ziekenhuis!
Die OP wordt steeds beter
edit: laat maarquote:Op maandag 19 maart 2007 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
.
Oké..klotewiki...
![]()
Nog een heeeel klein verzoekje...: plaats de OP even opnieuw....
Ik doe niksquote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
als iedereen nu ff van de wiki afblijft ga ik een poging doen dat ding helemaal te fixen
Ik vind 'm mooi, maar er staat te veel in.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef erkel het volgende:
Er was toch ook zo'n topic waar je geweldig mooie OP's kon noemen?
Psssssstt, niet iedereen moet naar dit topic worden gelokt...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef erkel het volgende:
Er was toch ook zo'n topic waar je geweldig mooie OP's kon noemen?
Post hier mooie openingsposten.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
Even in mn historie kijken.
't is wel ietwat vol iddquote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi, maar er staat te veel in.
Komt voor de bakkerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
blijkbaar staat de allerlaatste versie er NIET op, dus ik ga de wiki om 16:05 uur aanpassen. gelieve allemaal van de wiki af te blijven tot mijn volgende post![]()
Ja veel info, maar toffe vormgeving.quote:
Alleen die-hards overleven hierquote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Psssssstt, niet iedereen moet naar dit topic worden gelokt...![]()
Het moet wel leuk blijven en niet vervuild worden...![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Alleen die-hards overleven hier![]()
Kuukske![]()
Senksquote:Op maandag 19 maart 2007 16:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja veel info, maar toffe vormgeving.
Groag gedoan eejquote:
Ik weet nou na al die jaren nog steeds niet wat die smilie in godsnaam voor meot stellen...quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet nou na al die jaren nog steeds niet wat die smilie in godsnaam voor meot stellen...![]()
Michael Jackson!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:12 schreef crossover het volgende:
Volgens mij iemand met een mondkapje op.
goed bezig, zeer goed bezig.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
Lieve SC-ers, de nieuwe OP staat op de wiki, stralend en wel
even testen...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:14 schreef MPG het volgende:
doet ie t goed?
Een combinatie vanquote:
Mooizo. ik hoop dat de wiki-instructies helder genoeg zijn om de wiki-op stralend te houdenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:16 schreef OA het volgende:
Prima bijdrage weer MPG!!!![]()
Met een echt (c)-teken!![]()
Tof 14.gifquote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
laten we het daar maar op houden dan..
Dat zal het haast wel zijn
Waar staat <br> voorquote:Op maandag 19 maart 2007 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo. ik hoop dat de wiki-instructies helder genoeg zijn om de wiki-op stralend te houden
Ik zei laatst nog dat ik een bakkie ging pakken..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef erkel het volgende:
Boh, hoe lang is het woord koffie hier wel niet gevallenDat kan echt niet, voor straf zal ik een pot koffie zetten
![]()
![]()
Blanco regel!quote:
Oeh, oeh, ik doe mee...!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef erkel het volgende:
Boh, hoe lang is het woord koffie hier wel niet gevallenDat kan echt niet, voor straf zal ik een pot koffie zetten
![]()
![]()
Ja? Oh, dat heb ik natuurlijk weer gemist...Je hebt weer een werkende senseo @ werk?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, oeh, ik doe mee...!![]()
Nou ja, één bakkie senseo dan!![]()
Jupiler.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef MPG het volgende:
jup
Ging die niet d'r hechtingen weg laten halen?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja? Oh, dat heb ik natuurlijk weer gemist...Je hebt weer een werkende senseo @ werk?
Zeg, waar is JJ eigenlijk?
Die heb ik ook al een tijdje niet meer gezien zeg maar...
Doe mij maar HJquote:
Tijd voor nieuw bakkiequote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik zei laatst nog dat ik een bakkie ging pakken..
Is ook alweer op trouwens, maar goed, dat kan ook goed in het vorige topic geweest zijn
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef OA het volgende:
Oeh, oeh, ik doe mee...!![]()
Nou ja, één bakkie senseo dan!![]()
Nou vooruit. Nog 1 bakkie voor ik naar huis ga.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef erkel het volgende:
![]()
![]()
Ik weet het niet, daarom vraag ik hetquote:Op maandag 19 maart 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ging die niet d'r hechtingen weg laten halen?
Jepsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat een vlag?
die wil ik ook hebben
dingen zijn vast wel te koop danwel anders te verkrijgen :pquote:Op maandag 19 maart 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jeps. Geen idee hoe de eigenaar er aan komt overigens
.
Jawelquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dingen zijn vast wel te koop danwel anders te verkrijgen :p
Ze laat idd iets met de hechtingen doen... eruit halen ofzo..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het niet, daarom vraag ik het
ze is toch altijd wel behoorlkijk aanwezig in deze reeks
bwaa.. ik fiets wel een keer langs de brouwerij als ik zo'n vlag wilquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dingen zijn vast wel te koop danwel anders te verkrijgen :p
Ik ga hertog jan maar eens mailen, kijken of ze niet ten behoeve van promotie ofzo nog zo'n vlag kwijt willen...
valt onder het kopje 'danwel op andere manier te verkrijgen'quote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
bwaa.. ik fiets wel een keer langs de brouwerij als ik zo'n vlag wil
Frits!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering hé! Ik ben ff een dagje studeren en meteen 2 delen erbij!
jazegtiequote:Op maandag 19 maart 2007 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering hé! Ik ben ff een dagje studeren en meteen 2 delen erbij!
congratsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:Stuiter!
Ik heb 15 maanden extra inschrijftijd gekregen bij de woningbouw.
15 maanden... wordt wel een hele lange inschrijving dan...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:Stuiter!
Ik had al 3 jaar.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
15 maanden... wordt wel een hele lange inschrijving dan...![]()
Maar toch leuk voor je!![]()
gefeli!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:Stuiter!
Zodra ik dan mijn hippe, ooit met spaarpunten verzamelde, koffiebonen gedoe automaat heb geinstalleerdquote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
gefeli!
wanneer kan ik een bakkie komen doen?
Ik ga dat ook weer eens een keer checken...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
Ja, je wil ook niet weten wat dit topic met m'n postcount gedaan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |