Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM. TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Gaat hard.
Klopt! Ik werk niet op maandagquote:Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben wij het met z'n allen niet zo druk op maandag
Speaking of which, ik ga effe pleur zettennbrb
Heb jij wel eens een boom koffie zien drinken?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef crossover het volgende:
Hoge omen moet hoge bomen zijn neem ik aan?
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
404tje.....quote:Op maandag 19 maart 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een boom koffie zien drinken?
ik vond dit hier, had effe geen verdere inspiratie ":')
GEdaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:41 schreef OA het volgende:
Dit is de Koffie-Eed die elke Koffieleut die hier Koffiet (c) BrandX zal afleggen.
[..]
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!
Kan de koffie-eed worden aangepast zoals hierboven??
Ik heb het al geprobeerd in de wiki, maar daar werd het niet mooier van....![]()
.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
GEdaan.
Ik heb ook ruzie met die wiki
Krijg 't maar niet voor elkander...
Op die andere pagina staat het goed nu.
Tijd Voor Pleur wordt het dan!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:46 schreef BrandX het volgende:
Tijd Voor Pot koffie
oftewel: koffie-tvp![]()
Tot vanavond mensen!![]()
Het is dan ook meer dan het vermelden waard!!!quote:
quote:
Echt heeel drukquote:Op maandag 19 maart 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
WeeBee. Leuke pauze gehad? Weer druk aan het werk?
Het is te zien. Vanaf Breda, kun je nagaan.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is te zien. Vanaf Breda, kun je nagaan.
Automatisering in het ziekenhuisquote:
Ah ja was vast al eens eerder voorbijgekomen, maar ik heb niet zoveel zin om 12 topics terug te lezen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Automatisering in het ziekenhuis!
Die OP wordt steeds beter
edit: laat maarquote:Op maandag 19 maart 2007 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
.
Oké..klotewiki...
![]()
Nog een heeeel klein verzoekje...: plaats de OP even opnieuw....
Ik doe niksquote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
als iedereen nu ff van de wiki afblijft ga ik een poging doen dat ding helemaal te fixen
Ik vind 'm mooi, maar er staat te veel in.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef erkel het volgende:
Er was toch ook zo'n topic waar je geweldig mooie OP's kon noemen?
Psssssstt, niet iedereen moet naar dit topic worden gelokt...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef erkel het volgende:
Er was toch ook zo'n topic waar je geweldig mooie OP's kon noemen?
Post hier mooie openingsposten.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
Even in mn historie kijken.
't is wel ietwat vol iddquote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi, maar er staat te veel in.
Komt voor de bakkerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
blijkbaar staat de allerlaatste versie er NIET op, dus ik ga de wiki om 16:05 uur aanpassen. gelieve allemaal van de wiki af te blijven tot mijn volgende post![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |