Ook al gebakken aardappelsquote:Op maandag 19 maart 2007 20:10 schreef BrandX het volgende:
soooww, ben net terug van trainen, open dit topic, lees bij en zie al dat heeeeerrrrlijke eten voorbij komen!
Ga dus nu maar snel mijn kalkoenworstjes en gebakken aardappeltjes bereiden!![]()
tot zo maar weer
gebakkenn aardappels zijn dan ook wel relaxedquote:Op maandag 19 maart 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
Wij hadden OOK al gebakken aardappels.. t lijkt wel nationale gebakken aardappels dag
over een week....quote:Op maandag 19 maart 2007 20:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie zaak
wanneer krijg je die uitslag dan?
Haha.. nog ff en we kunnen met zn allen in een grote gezellige koffie-commune gaan wonenquote:
Zolang ze er ook bier schenken...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha.. nog ff en we kunnen met zn allen in een grote gezellige koffie-commune gaan wonen
Uiteraard, HJ, of La Trappequote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha.. nog ff en we kunnen met zn allen in een grote gezellige koffie-cmmune gaan wonen
"zo goed als alleenstaande"quote:Op maandag 19 maart 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....ben "zo goed als alleenstaande"....
...wil het ook zo graag houdn....
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
"zo goed als alleenstaande"Verklaar je nader
respectievelijk ja en neequote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef MPG het volgende:
Je weet toch dat ze alcoholvrij is en waarom
Ieder zn ding en deste meer bier is er voor ons
't geeft niet hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 20:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...niet boos zijn...
...tis aleen dat ik het echt vies vind smaken...
![]()
ik heb nog enkele miniscule aanpassingen gedaan aan de OP btw.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:25 schreef MPG het volgende:
Ja, de OP staat zelfs al helemaal klaar in de wiki (incl link naar dit deeltje)
T enige dat je nog moet doen is een pakkende titel verzinnen
In de wiki en/of op je site???quote:Op maandag 19 maart 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog enkele miniscule aanpassingen gedaan aan de OP btw.
ik hoop het...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:25 schreef eer-ik het volgende:
Trouwens, JJ, blijf je erbij vanavond?
Kan je eindelijk een keer een Topic starten
precies....quote:Op maandag 19 maart 2007 20:28 schreef MPG het volgende:
Om van die nee een ja te maken moet je ff terug lezen in deeltje 8 of 9 als ik me niet vergis.... waar we haar een irish coffee, resp. een wodka koffie voorstelden tegen de pijn
HIJ IS MOOI...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog enkele miniscule aanpassingen gedaan aan de OP btw.
Zal dadelijk als ik 'tijd' heb,quote:Op maandag 19 maart 2007 20:28 schreef MPG het volgende:
Om van die nee een ja te maken moet je ff terug lezen in deeltje 8 of 9 als ik me niet vergis.... waar we haar een irish coffee, resp. een wodka koffie voorstelden tegen de pijn
Eeeuh, neequote:Op maandag 19 maart 2007 20:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
HIJ IS MOOI...![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt er een plaatje toegevoegd toch....![]()
oeps...sorry..quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eeeuh, nee
Ja, ook, maar dat is alweer effe geleden.
Ik heb even wat links aangepast (schoonheidsfoutjes, 't werkte wel, maar zag er niet zo netjes uit) en ik heb de afgelopen topics iets anders neergezet
haha, dat heb ik gemerkt iddquote:Op maandag 19 maart 2007 20:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeps...sorry.....maar ben niet te veel op de vorige topic geweest...
![]()
ik doe mijn best........quote:Op maandag 19 maart 2007 20:46 schreef MPG het volgende:
Dat zal toch wel goedkomen.. Ze heeft zo lang gewacht, tijd dat dat wachten beloond wordt
quote:JJ: ik zal je even steunen... ik, als man zijnde, vind bier ook smerig...
Koffie daarentegen...
ik moet het ook nog doen...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:56 schreef OA het volgende:
Ben ff bezig met belastingaangifte...de eerste tekenen zijn gunstig...
¤ 240,- terug!
Nu nog die van m'n vriendin invullen...![]()
slaap lekker en tot gauw...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:ik niet. Vroeg naar bed vandaag, uberbrak
Trusten en bis morgen.
slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:ik niet. Vroeg naar bed vandaag, uberbrak
Trusten en bis morgen.
Dat is niet verkeerd.... daar kun je toch weer wat bakkies van drinkenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:56 schreef OA het volgende:
Ben ff bezig met belastingaangifte...de eerste tekenen zijn gunstig...
¤ 240,- terug!
Nu nog die van m'n vriendin invullen...![]()
Zekers!!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd.... daar kun je toch weer wat bakkies van drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |