quote:Op maandag 19 maart 2007 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Zekers!!
Toch valt het een beetje tegen als je je eerst al had rijk gerekend...ik was nl de voorlopige teruggave vergeten...
dus dat scheelt nogal wat...
![]()
Inderdaad, das t beste wat je OA aan kunt radenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....drink maar ff een bakkie dan om bij te komen vn de schrik...
![]()
gelukkig krijg ik nog steeds iets terug en hoef ik niets te betalen...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....drink maar ff een bakkie dan om bij te komen vn de schrik...
![]()
Gelukkig maar... enne goed bezig, dat de koffie moge smakenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:19 schreef OA het volgende:
[..]
gelukkig krijg ik nog steeds iets terug en hoef ik niets te betalen...![]()
Bakkie is reeds gepakt!![]()
das iig al wat....quote:Op maandag 19 maart 2007 21:19 schreef OA het volgende:
[..]
gelukkig krijg ik nog steeds iets terug en hoef ik niets te betalen...![]()
Bakkie is reeds gepakt!![]()
dit wordt dus trakteren....quote:Op maandag 19 maart 2007 21:34 schreef eer-ik het volgende:
ze vliegen er wel doorheen he
relaxed, ik krijg 255 van delta lloyd, en 190 van de fiscus
Kan 't wel weer goed gebruiken
whehe, misschien wel, maar de kans is klein...quote:
auwch.....quote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, misschien wel, maar de kans is klein...
Ik heb een ernstig begrotingstekort, komt neer op een tekort van ruim 200 de maand
over 4 jaar, verdien ik toch genoeg, dan trakteer ik iedereen welquote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
auwch.........laat het trakeren dan maar staan....
![]()
Das een puik planquote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
over 4 jaar, verdien ik toch genoeg, dan trakteer ik iedereen wel
is goedquote:Op maandag 19 maart 2007 21:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben ff kids in bed aan het doen......zo terug...
![]()
Altijd alles dubbel checken... opnieuw berekenen... nog eens nakijken wat er daadwerkelijk afgetrokken mag worden.... en de teruggave staat nu ineens op ¤1227...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar... enne goed bezig, dat de koffie moge smaken
Dat komt, omdat ik vanaf 'nu' m'n hele leven zelf moet betalen.quote:
Shit he, die zooi kan ik volgend jaar natuurlijk ook terugvragenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
Altijd alles dubbel checken... opnieuw berekenen... nog eens nakijken wat er daadwerkelijk afgetrokken mag worden.... en de teruggave staat nu ineens op ¤1227...![]()
Een huis kopen (en veel kosten maken) heeft achteraf veel voordelen!![]()
teruggave is onder voorbehoud, het rekenen en checken duurt nog voort, er kunnen dus geen rechten en/of bakkies en/of stukken gebak aan worden ontleend...![]()
50k.. daar komt al snel 6-7k bij voor allerlei zaken...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Shit he, die zooi kan ik volgend jaar natuurlijk ook terugvragen
Dat is chill.
Nou kost mijn huis maar 50k, maar toch
mooi meegenomen altijd
ik heb dit jaar meer kosten gemaakt dan belasting betaald, dus krijg ik al het betaalde belastinggeld terug
Dat verklaart een boel. Heb je al stufi?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat komt, omdat ik vanaf 'nu' m'n hele leven zelf moet betalen.
En aangezien ik nog 4 jaar studie tegaan heb, uit huis ga/moet, eten moet betalen, verzekering, telefoonkosten, blablabla, en hoogstwaarschijnlijk maar 1 dag (zaterdag) kan werken, kom ik op een tekort van 200 euro in de maand
Als mijn rooster meevalt kan ik hopelijk meer werken, zou wel chill zijn...
en anders wordt het toch echt bijlenen bij de IBG
hmm, da's best een hoop idd...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef OA het volgende:
[..]
50k.. daar komt al snel 6-7k bij voor allerlei zaken...![]()
Mijn huis kost 122.. hypo is 138...![]()
Nee, dat ben ik nog aan het terugbetalenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel. Heb je al stufi?
indd, das het nadeel bij kopen.quote:
Schwarzenegger...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
I AM BACK....!!!!
eigenlijk moet je dit lezen à la Zwarsjenegerd...of hoe die ook mag heten....![]()
Schwarzenegger?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
I AM BACK....!!!!
eigenlijk moet je dit lezen à la Zwarsjenegerd...of hoe die ook mag heten....![]()
Voordeel van kopen is dan weer wel dat je het als een investering kunt zien in plaats van een waste of money. Persoonlijk vind ik huren zonde van het geld, je krijgt er niks voor terug...quote:
ik spreek dus geen Duits....wil het ook niet leren...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:55 schreef OA het volgende:
[..]
Schwarzenegger...![]()
Altijd lastig die Duits taligen...![]()
Duits is ook gewoon een baggertaal, en ik snap er geen reet van.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik spreek dus geen Duits....wil het ook niet leren......wat een k*t taal zeg....
![]()
hoe durf ik dit te zeggen....mijn opa was Duits....![]()
HEY LENNY....quote:Op maandag 19 maart 2007 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wow wat gaat het hard!
We vliegen er doorheen idd .quote:Op maandag 19 maart 2007 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wow wat gaat het hard!
avond erik!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
We vliegen er doorheen idd .
Goeie avond trouwens.
Hier nog eenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
avond erik!
Ik heb gewoon een heel deel gemist.![]()
Duits is een hele simpele taal als je je er een beetje in verdiept...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Duits is ook gewoon een baggertaal, en ik snap er geen reet van.
Geef mij maar frans, dat begrijp ik tenminste nog![]()
Nee, maar nog 19 posts, daar kom je wel doorheen toch
Het zal ongetwijfeldquote:Op maandag 19 maart 2007 22:03 schreef OA het volgende:
[..]
Duits is een hele simpele taal als je je er een beetje in verdiept...![]()
Al die uitzonderingen lijken in het begin erg lastig, maar vallen reuze mee als je het eenmaal spreekt!![]()
Zegt iemand die een opleiding aan het Goethe instituut heeft gevolgd...![]()
Bovendien heb ik een Duitse achternaam...
Deutsch, eine wunderschöne Sprache!![]()
Ik moet wel... 50% van de klanten/leveranciers op m'n werk is Duitstalig...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld
Ik ga me er ook aan wagen, niet dat het hoeft, maar ik wil meerdere talen kunnen spreken.
Spaans en duits staan hst hoogst op de planning, en het liefst zou ik ook ooit nog eens mandarijn willen leren spreken (vooral spreken, het lezen boeit me niet zo erg)
Mwaa duits is wel te doen... scheelt misschien dat ik vlak bij de grens woonquote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Duits is ook gewoon een baggertaal, en ik snap er geen reet van.
Geef mij maar frans, dat begrijp ik tenminste nog![]()
Nee, maar nog 19 posts, daar kom je wel doorheen toch
Nog een speciale reden daarvoor?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef MPG het volgende:
Over talen leren, ik wil graag nog Zweeds leren, ik kan het al een beetje lezen en verstaan
JJ zet maar vast een nieuwe klaar
ik heb ook een Duitse achternaam.....quote:Op maandag 19 maart 2007 22:03 schreef OA het volgende:
[..]
Duits is een hele simpele taal als je je er een beetje in verdiept...![]()
Al die uitzonderingen lijken in het begin erg lastig, maar vallen reuze mee als je het eenmaal spreekt!![]()
Zegt iemand die een opleiding aan het Goethe instituut heeft gevolgd...![]()
Bovendien heb ik een Duitse achternaam...
Deutsch, eine wunderschöne Sprache!![]()
Ik leer talen over het algemeen wel gemakkelijk, maar ik vind duits gewoon kut klinkenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaa duits is wel te doen... scheelt misschien dat ik vlak bij de grens woonFrans vind ik weer wat moeilijker, maar ook wel goed te leren
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb ook een Duitse achternaam.....!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |