Had ik gisteren ook: 1111quote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga dat ook weer eens een keer checken...
YAY, ik heb een palyndroom postcount.
Ik stop met posten
6226
Jaquote:Op maandag 19 maart 2007 16:43 schreef MPG het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat dat dus nog wel ff gaat duren
jij gaat zeker door voor de volgende mijlpaalquote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd
ik stop toch maar niet met posten
vandaag meer dan 100 postsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook: 1111![]()
En net ook nog: 1221...![]()
ja, dus meer dan 100 posts vandaag... wat een tong gehalte...
ik wil die 10k ook wel eens halen jaquote:Op maandag 19 maart 2007 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
jij gaat zeker door voor de volgende mijlpaal
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef OA het volgende:
JJ weet trouwens niet wat ze aantreft straks...![]()
Ze is ergens begin #12 afgehaakt... komt ze straks terug...is #14 al aan de beurt...
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef OA het volgende:
JJ weet trouwens niet wat ze aantreft straks...![]()
Ze is ergens begin #12 afgehaakt... komt ze straks terug...is #14 al aan de beurt...
![]()
whehe, hoe dat zo...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef Kuukske het volgende:
Ik vermoed dat ik morgen iets minder nadrukkelijk aanwezig zal zijn.
Als dit zo doorgaat wordt #14 vroeg in de avond geopend, #15 einde avond/begin nacht en val je morgenochtend #16 binnen...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde eigenlijk.
gisteravond/nacht/ochtend, hoe je het ook maar noemen wilt, ben ik nog even ergens een topic binnengevallen, maar ik heb geen flauw idee welke dat was
zou wat zijn..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat wordt #14 vroeg in de avond geopend, #15 einde avond/begin nacht en val je morgenochtend #16 binnen...![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zou wat zijn..
Mist ze zomaar effe 4 delen
En nog steeds, terwijl ze er al vanaf het begin is, heeft ze geen topic geopend
Werken morgen. Dus dan Fok! ik alleen in de pauze. Tenzij het echt heel rustig is maar dat is het niet.quote:
quote:
Weebee, voor de 2e keer vandaag.quote:
Ik heb morgen ook niet bar veel tijd denk ik om hier present te zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Werken morgen. Dus dan Fok! ik alleen in de pauze. Tenzij het echt heel rustig is maar dat is het niet.
Drukke dag dus! Ik ook. Sowieso wel de hele week eigenlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook niet bar veel tijd denk ik om hier present te zijn.
Moet eerst m'n ma naar d'r werk brengen, anders heb ik geen auto, daarna even een gratis kapbeurt @ cosmo in Lisse, daarna door naar school, daarna zusje ophalen van werk, daarna moeder ophalen van werk, dus rond 17:00 ben ik wel weer thuis
Ik dacht eerst dat het Boem zelf wasquote:
Iddquote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Drukke dag dus! Ik ook. Sowieso wel de hele week eigenlijk.
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weebee, voor de 2e keer vandaag.
Ik blijf niet bezig hoor Boem
Ja ik heb bijna hetzelfde. Hoef ook maar twee dagen in de week naar school. Ik raak de motivatie een beetje kwijt.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
Ja zelfs zon leven gaat vervelen
Studentenleven, heerlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Nou ja, da's ook wel eens lekker...
Ben het een beetje zat om 2 halve dagen in de week naar school te gaan, en zaterdags te werken, en voor de rest niks te doen![]()
Ja, zelfs zo'n leven gaat vervelen
zo heerlijk vind ik het niet meer...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Studentenleven, heerlijk. Maar ik mag niet klagen
.
Dat met die motivatie heb ik ook ietwat last van iddquote:Op maandag 19 maart 2007 17:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik heb bijna hetzelfde. Hoef ook maar twee dagen in de week naar school. Ik raak de motivatie een beetje kwijt.
[wijze modus] Geloof me, na 2,5 jaar arbeidsmarkt wil je weer studeren. Geniet er nou maar vanquote:Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo heerlijk vind ik het niet meer...
Ik moet eigenlijk ook meer gaan werken, want dit slaat nergens op.
Ik ben alleen m'n werk een beetje zat
Ja, maar daar moet je wel 'tijd' voor hebbenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef MPG het volgende:
Dan besteed je je vrije tijd aan het zoeken van ander werk
M'n bijbaan verdient nu wel lekker opzich.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[wijze modus] Geloof me, na 2,5 jaar arbeidsmarkt wil je weer studeren. Geniet er nou maar van[/wijze modus].
En zoek een ander baantje?
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:08 schreef MPG het volgende:
wat doe je dan?
Pakketten rondbrengen bij de TNT.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:08 schreef MPG het volgende:
wat doe je dan?
Ik zou best met je willen ruilen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pakketten rondbrengen bij de TNT.
Betaalt best goed voor een bijbaan, en het is ook goed te doen werk, maar ik ben het gewoon zat
Ik heb altijd geweigerd om in de horeca te werken, daarentegen is het wel naast m'n huisquote:Op maandag 19 maart 2007 17:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond horeca niet zo chill .. kut tijden e.d. ik zat bij een heel fijn bedrijf, aardige mensen super sfeer alleen de tijden en in het weekend werken vind ik niks .. en het gaat vervelen.
De Kuukskesfabriekquote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zou best met je willen ruilen.
Schoonmaken in een koekjesfabriek is ook niet allesGelukkig kan ik nu mijn heftruckcertificaat halen en bij Bavaria aan de slag
Heb je je rijbewijs?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zou best met je willen ruilen.
Schoonmaken in een koekjesfabriek is ook niet allesGelukkig kan ik nu mijn heftruckcertificaat halen en bij Bavaria aan de slag
Ja precies!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is toch wel relax, gewoon chill zelf muziekje op en rondrijden ?
Ik heb sinds december 2005 m'n rijbewijs. Lijkt me wel relax werk.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je je rijbewijs?
Je kunt er zo aan de slag namelijk.
Jazekertquote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat lijkt me juist wel weer relax, pakketjes rondbrengen, doe je dat met de auto?
Een rijdende PSP!!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazekert
Ja, op zich is het ook wel chill werk, maar ik wil altijd snel klaar zijn, zodat je nog wat kan chillen de rest van de dag. Met kerst ofzo wil je echt niet werken, had de vorige keer 17 uur gewerkt op 1 dag met kerst
Geen bonussen, niks...
Maar goed, als het een beetje lekker weer is, en je hebt weinig pakketten, is het wel chill.
En in Lisse zijn erg veel chicks in de zomertijd
[afbeelding]
Die, die bus met PSP erop op de achtergrond is mijn wagen
fuck yeah.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat het gaat vervelen. En als het tegenzit op de weg is dat best chagerijnig-makend.
Vast een hoop gezeik met pakketjes afleveren enzo af en toe?
Mijn broertje had 1 week zijn rijbewijs en mocht beginnen direct.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja precies!
[..]
Ik heb sinds december 2005 m'n rijbewijs. Lijkt me wel relax werk.
Jammer! Misschien dat ik eens ga informeren ja..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn broertje had 1 week zijn rijbewijs en mocht beginnen direct.
Je zou er gewoon eens langs moeten gaan, ze hebben echt vaak mensen nodig.
Als je nou in onze regio zou wonen, had je morgen een nieuwe bijbaan, m'n baas heeft ook nog mensen nodig
Moet je niet bij het reguliere postdinges zijn, want die lopen gewoon post rond.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Jammer! Misschien dat ik eens ga informeren ja..
Ik absoluut niet..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen honger. Buh.
Okay. Waar staat DCP dan voor?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet je niet bij het reguliere postdinges zijn, want die lopen gewoon post rond.
Je kunt wel TNT bellen en vragen waar het dichtstbijzijnde DCP zit, kunnen ze je zo vertellen
Ik begin het vermoeden te krijgen dat jij nogal graag kip eetquote:Op maandag 19 maart 2007 17:25 schreef Kuukske het volgende:
Mja het wordt trouwens pasta met kip ipv aardappels en salade met kip. Er is nog zo'n overvloed aan spaghetti dat dat eerst wel op kan.
Jaquote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik begin het vermoeden te krijgen dat jij nogal graag kip eet
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Dat kun je overal in mikken en is snel klaar 14.gif.
BWOAH M'n maag slaat een slag overquote:Op maandag 19 maart 2007 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met kip, sla, tomaat, kaas, ui, saus en noem alles maar op:
de wik?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:29 schreef Kuukske het volgende:
En als extra reden zou ik kunnen aanvoeren dat een gehaktbal in de wik niet zo'n succes is. En varkenshaas is zo duur.
de wok dusquote:
heb je daar ook een recept vanquote:Op maandag 19 maart 2007 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met kip, sla, tomaat, kaas, ui, saus en noem alles maar op:
oow. duh... nou vat ik umquote:
Oja dat is ook nog een optie.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
oow. duh... nou vat ik umrunderroerbakreepjes uit de wok
Je neemt een wrap, smeert er wat creme fraiche op, daarna een lading kip (in blokjes gesneden, al dan niet genruidquote:
Kan, maar ik donder m'n wraps altijd in de magnetron,quote:Op maandag 19 maart 2007 17:33 schreef Kuukske het volgende:
En dan nog in de oven ofwat?
14.gif.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:35 schreef Kuukske het volgende:
Oh wacht, dat spul wat je in de wrap mikt is natuurlijk al warm.
sowiesoquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
...jeetje..das wel erg snel gegaan vandaag met de topic....
....ik moet ff koken...
...tot srtaks...
![]()
Same here.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
zo...heerlijk gegeten....bakkie erbij....
![]()
...avond begint goed....
![]()
anders dan gepland....:quote:Op maandag 19 maart 2007 19:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Same here.
Wat heb je gegeten?
Dadelijk maar weer effe een bakkie pakken
Hoe is het JJ?
Ik heb aardappelen gebakken ookquote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
anders dan gepland....:
gebakkenaardappels
visticksla
toetje
maar wel lekker...en jij?...
![]()
met mij is alles redelijk..hechtingen zijn eruit....voor de rest...tja...![]()
check je PM.....
Is het een beetje goed genezen allemaal?quote:
yep alles is goed met mijn "wond"....quote:Op maandag 19 maart 2007 20:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het een beetje goed genezen allemaal?
Bij/rond de hechtingen dus...
En heb je er nog last van?
goeie zaakquote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep alles is goed met mijn "wond".......nergenslast van en ben blij van de jeuk af te zijn....
![]()
nu ng de uitslag afwachten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |