nu zijn kansquote:Op maandag 19 maart 2007 02:16 schreef mootie het volgende:
Het zou ook volslagen onzin zijn om Brian naar achter te halen als ie agressief wordt. Hij wil zelf toch ook zo graag bewerkstelligen dat Huub agressief wordt?
ze heeft wel gelijk als slet mag mag flikker ookquote:Op maandag 19 maart 2007 02:18 schreef cindy10 het volgende:
kan iemand zn snikkel in amanda dr hooischuur duwen?
brrrrr wat een stem...
ik ookquote:Op maandag 19 maart 2007 02:19 schreef APK het volgende:
Ik heb wel respect voor Brian dat hij zich zo weet te beheersen, ik had die bezopen klote-kabouter allang horizontaal gemept.![]()
Denk dat Huub toch wel aardig scherp is dat dit door de 2 is afgesprokenquote:Op maandag 19 maart 2007 02:23 schreef rooie3 het volgende:
Raar dat Eric Huub niet weg haalt.
Ik denk niet dat Judith nu zit te kijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 02:24 schreef Tissik het volgende:
Brian zijn stem klinkt zelfs helemaal anders, hij praat ineens in een hogere octaaf.
Het is ook een bullshit vraag.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:19 schreef Prosac het volgende:
Brian kan geen antwoord geven op de vraag waarom hij die lijstjes kapot gooide
Eric zit relaxt op t kookeiland de toeschouwer uit te hangen...quote:Op maandag 19 maart 2007 02:23 schreef rooie3 het volgende:
Raar dat Eric Huub niet weg haalt.
Moet hij eerst even doen wat hij zegt en Brian neerhoeken.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:25 schreef Rudieh het volgende:
hopelijk vliegt dat nare, laffe mannetje eruit na vannacht
Zonde, ze zou nog versteld hebben gestaan van zoveel progressiequote:Op maandag 19 maart 2007 02:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Judith nu zit te kijken
quote:Op maandag 19 maart 2007 02:28 schreef obezzi het volgende:
bedoelen ze met "de buren" de redactie?
Even serieus, waarom moedig jij zo'n minkukel aan?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:28 schreef Sammy-S het volgende:
Gooooooo Brain!!!!!
waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij die andere minkukel, Huub, aanmoedigtquote:Op maandag 19 maart 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Even serieus, waarom moedig jij zo'n minkukel aan?
Dat was een exit voor Huub geworden toen Brian z'n moeder een hoer noemde en Huub vervolgens de tafel bijna over Brian heen duwde.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:26 schreef avonne het volgende:
Toch jammer dat Amanda en Jaap er telkens tussen staan.
Ik had eigenlijk willen zien hoe het zou aflopen
jazeker.. die zouden eigenlijk moeten ingrijpenquote:Op maandag 19 maart 2007 02:31 schreef APK het volgende:
Dit wordt toch wel erg duidelijk gestimuleerd door de redactie.
En ik hou derfan!quote:Op maandag 19 maart 2007 02:31 schreef APK het volgende:
Dit wordt toch wel erg duidelijk gestimuleerd door de redactie.
Dat hebben ze gedaan. Huub moest volgens mij naar achter en komt breed lachend terug....quote:Op maandag 19 maart 2007 02:32 schreef Prosac het volgende:
jazeker.. die zouden eigenlijk moeten ingrijpen
Wat een onzin, dit zijn 2 haantjes met oncontroleerbare agressie. Dat ploft af en toe, dat heb je soms met wat teveel aan testosteronquote:Op maandag 19 maart 2007 02:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
jazeker.. die zouden eigenlijk moeten ingrijpen
U bent nu rijp voor deelname aan DGK, ga direct naar John de Mol.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
Offtopic: ik luister regelmatig naar de streams en probeer Brian's wartaal te begrijpen. Nu snap ik het in die mate dat ik bang ben dat ik het zelf ga gebruiken![]()
Ik zag alleen niet wat hij tegen Brian zeiquote:Op maandag 19 maart 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan. Huub moest volgens mij naar achter en komt breed lachend terug....
Wat Leandra zegt: ONMIDDELIJK de kooi in !!quote:Op maandag 19 maart 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
Offtopic: ik luister regelmatig naar de streams en probeer Brian's wartaal te begrijpen. Nu snap ik het in die mate dat ik bang ben dat ik het zelf ga gebruiken![]()
Netty, hou je ff in ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:33 schreef Sammy-S het volgende:
Goooooooo Brain!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maak hem af!
Oh ja die apensoort waar hij tot behoort heeft daar wel een handje van ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:37 schreef Sammy-S het volgende:
Geef vanavond het nekschot AUB, Brain!
Ouchquote:Op maandag 19 maart 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
U bent nu rijp voor deelname aan DGK, ga direct naar John de Mol.
Ga niet langs uw psychiater, uw zorgverzekering vergoedt geen consulten meer.
Toen hij zo zat te hijgen in die telefoon dacht ik echt ff dat hij tegen achter zou zeggen: "Ik word helemaal para"quote:Op maandag 19 maart 2007 02:39 schreef Mokum020 het volgende:
Brain zegt nu dat het goed voor hem is...hij staat er ver boven.......
tien minuten geleden belde hij nog in paniek met achter
`Ik doe zo mijn best...ik doe zo mijn best...helemaal para![]()
en dat heeft met zn geaardheid te maken.....?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:39 schreef Rudieh het volgende:
flikker Eric: 'wat zijn het ook een kleuters!'
de man die Jaaps beddengoed de sauna insleept en Jaap begraaft onder het eten
Ik beschouw dit wel als offence! Mag dit op FOK?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:39 schreef Rudieh het volgende:
flikker Eric: 'wat zijn het ook een kleuters!'
de man die Jaaps beddengoed de sauna insleept en Jaap begraaft onder het eten
Hij is wel voorspelbaarquote:Op maandag 19 maart 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Brian probeert weer af te luisteren
[afbeelding]
Eric zat wel eerste rang daar op dat kookeiland hè.... dus hij had wel goed uitzichtquote:Op maandag 19 maart 2007 02:39 schreef APK het volgende:
Huub heeft dus Brian in zijn gezicht gespuugd, maar volgens Eric sprak hij met een beetje consumptie?
Helemaal PARA! Ik zeg 't je!quote:Op maandag 19 maart 2007 02:41 schreef Darklight het volgende:
hoe die Brain belde
Zat helemaal te trillen ;')
Natasia riep dat al meteen nadat het gebeurde.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:39 schreef APK het volgende:
Huub heeft dus Brian in zijn gezicht gespuugd, maar volgens Eric sprak hij met een beetje consumptie?
Volgens mij was hij dat al....zijn ademhaling gezien?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen hij zo zat te hijgen in die telefoon dacht ik echt ff dat hij tegen achter zou zeggen: "Ik word helemaal para"
hahahaaaa 'offence' omdat ik Eric, iemand die niet op dit forum zit, een flikker noemquote:Op maandag 19 maart 2007 02:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik beschouw dit wel als offence! Mag dit op FOK?
Ja, daarom was ik er van overtuigd dat dat zijn eerste woorden zouden zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 02:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij dat al....zijn ademhaling gezien?![]()
of ga lekker een asbak in een bed leegggooienquote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef tipsch het volgende:
jaja rat, maak er een eind aan
Flikker is een scheldwoord voor een homofiel!quote:Op maandag 19 maart 2007 02:42 schreef Rudieh het volgende:
[..]
hahahaaaa 'offence' omdat ik Eric, iemand die niet op dit forum zit, een flikker noem
ga verder dromen
Soooo sielig dat altijd alles aan de andere ligt en de heeeeele wereld tegen hem isquote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef Mokum020 het volgende:
Hij leeft nu in een kutwereld....zijn hele leven in onrechtvaardigheid...........
zielig he...?![]()
Zei hij dat echt?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia probeert Brian te adviseren met 'achter' te bellen. Brian : "Dat heeft geen zin. De hele wereld is tegen mij. Dit kan ik nooit winnen. Hij slaat en ik ga bellen. Hij gaat gewoon door".
ja, daar ben ik van op de hoogte...anders zou ik 't woord niet gebruikenquote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Flikker is een scheldwoord voor een homofiel!
Sommige homos zijn TROTS op dat woord !quote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef waxmask het volgende:
Flikker is een scheldwoord voor een homofiel!
Voor Brian of voor zichzelfquote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
Heeft Huub al een touw op de bestellijst gezet??
Juf Judith geeft hem niet eens een zakdoek... die straft hem voor onnodig janken.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hehehe
Supermindfuck van Huub.
Brainless: Het is een grote oneerlijke kutwereld, mijn hele leven leef ik al in onrechtvaardigheid.
Tsja, wat wil je met zo'n moeder?
Boehoehoe Brainless, wanneer komen de traantjes weer? Of bewaar je die speciaal voor Juf Judith?
Ja, als ik het tussen " en " zet is het een zo goed mogelijke weergave van de letterlijke tekst.quote:
~quote:Op maandag 19 maart 2007 02:45 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Sommige homos zijn TROTS op dat woord !![]()
Dat is best wel shockerend, het komt er op neer dat de redactie Huub bescherming geeft.quote:
Wat laat die gast zich dan ongelooflijk kennen zeg.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, als ik het tussen " en " zet is het een zo goed mogelijke weergave van de letterlijke tekst.
Noem je dat tegengasquote:Op maandag 19 maart 2007 02:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een geweldige stream avond weer, hulde DGK redactie !!
Terecht. Hij trekt de meeste kijkers.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is best wel shockerend, het komt er op neer dat de redactie Huub bescherming geeft.
Iets genuanceerder, Brian denkt dat het zo is. Net als Brian wel eens wat meer een bepaald waanidee heeft.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is best wel shockerend, het komt er op neer dat de redactie Huub bescherming geeft.
Nee het komt erop neer dat Brainless dat denkt..........dat is heel wat andersquote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mag ook niet. Toen hij de laatste keer zijn moeder aan de telefoon had, kende Brian die regel en verbood hij zijn moeder om papiamento te praten. Maar hij was het nu zomaar ineens even vergeten dat dat niet magquote:Op maandag 19 maart 2007 02:48 schreef Prosac het volgende:
ze moeten Brian eigenlijk verbieden hele gesprekken tegen mensen te gaan voeren in het papiaments..
volgens mij mag dat ook niet, in ieder geval niet tijdens telefoongesprekken naar buitenquote:Op maandag 19 maart 2007 02:48 schreef Prosac het volgende:
ze moeten Brian eigenlijk verbieden hele gesprekken tegen mensen te gaan voeren in het papiaments..
ik denk dat amanda er straks op terug gaat komen dat brian het niet voor haar opnam toen ze werd uitgescholden voor slet.........quote:Op maandag 19 maart 2007 02:48 schreef Prospera het volgende:
Wedje doen:
Brian gaat Amanda weer palen om zijn positie als alphamannetje te bewerkstelligen.
wanneer komt juf judith weerquote:Op maandag 19 maart 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juf Judith geeft hem niet eens een zakdoek... die straft hem voor onnodig janken.
Wil je wat te janken hebben? Dan zal ik je wat te janken geven![]()
Ach, die heeft waarschijnlijk een leuk contract.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
Natasia is ook een held hoor, midden in de ruzie naar dr bed gaan......
Is al een tijdje zo, alleen hoor je er nu niemand overquote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dinsdagquote:Op maandag 19 maart 2007 02:50 schreef snetje het volgende:
[..]
wanneer komt juf judith weerik verheug me er nu alweer op
![]()
wordt hoognodig tijd dat brian eens leerd dat niet alle vrouwen maar domme rondlopende dozen zijn![]()
Ik denk dat Breien nooit een vrouw van enige klasse heeft gehad. Best zielig eigenlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:50 schreef snetje het volgende:
[..]
wanneer komt juf judith weerik verheug me er nu alweer op
![]()
wordt hoognodig tijd dat brian eens leerd dat niet alle vrouwen maar domme rondlopende dozen zijn![]()
die wil nog lekker na genieten !! ze moet er weer 6 maanden tegen kunnen he !quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
Natasia is ook een held hoor, midden in de ruzie naar dr bed gaan......
Tja, als Huub Brian een hoerenzoon noemt, dan mag Brian dat niet terug zeggen, he.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was een exit voor Huub geworden toen Brian z'n moeder een hoer noemde en Huub vervolgens de tafel bijna over Brian heen duwde.
Wat een onzin, dat is paparazzi-gesuggereer.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent dat vreet ie niet hèquote:Op maandag 19 maart 2007 02:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat Breien nooit een vrouw van enige klasse heeft gehad. Best zielig eigenlijk.
Ze hebben hem als underdog neergezet in de uitzendingen.quote:
Weer zo een heerlijk heldere post van jequote:Op maandag 19 maart 2007 02:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat heeft de redactie met de haantjes te maken![]()
De Huubfanclub ook nietquote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Tja, als Huub Brian een hoerenzoon noemt, dan mag Brian dat niet terug zeggen, he.
Want daar kan Huubje niet tegen.
*zucht zielug gedoequote:Op maandag 19 maart 2007 02:51 schreef Prosac het volgende:
Brian en Jaap gaan wakker liggen tot Eric en Huub komen![]()
Het zou natuurlijk ook zomaar zo kunnen zijn dat de redactie Brainless gewoon beu is, met zijn slaapverwekkende monologen en zijn totaal fucked-up zelf- en wereldbeeld.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub weinig meer fout kan doen bij de kijkers.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben hem als underdog neergezet in de uitzendingen.
Ik hoop dat ze de échte Huub een keer laten zien.
Morgen waarschijnlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben hem als underdog neergezet in de uitzendingen.
Ik hoop dat ze de échte Huub een keer laten zien.
tuurlijk niet, pussiesquote:Op maandag 19 maart 2007 02:53 schreef Prospera het volgende:
Jaap gaat nu olv Brian Sylvia wakker pesten.
eens......... ophouden met die bullshit, als huub écht slaat gaat ie er ook écht uitquote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat is paparazzi-gesuggereer.
Huhquote:Op maandag 19 maart 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iets genuanceerder, Brian denkt dat het zo is. Net als Brian wel eens wat meer een bepaald waanidee heeft.
Dat doen ze helemaal nietquote:Op maandag 19 maart 2007 02:53 schreef Prospera het volgende:
Jaap gaat nu olv Brian Sylvia wakker pesten.
omdat je ze niet invoert?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:54 schreef Sammy-S het volgende:
Waarom worden mijn posts niet gepubliceerd?
hehequote:Op maandag 19 maart 2007 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weer zo een heerlijk heldere post van je![]()
Als Huub dat tegen Brianless zegt is dat toch ook gewoon de waarheid? En die mag toch gezegd worden?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Tja, als Huub Brian een hoerenzoon noemt, dan mag Brian dat niet terug zeggen, he.
Want daar kan Huubje niet tegen.
Heilige huubquote:Op maandag 19 maart 2007 02:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub weinig meer fout kan doen bij de kijkers.
Die beentjes eronderquote:Op maandag 19 maart 2007 02:56 schreef obezzi het volgende:
brian is echt ugly gespierd
En Brian en Jaap niet ?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt geen talent.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:54 schreef Sammy-S het volgende:
Waarom worden mijn posts niet gepubliceerd?
hahaha, hij vind het echt briljant dat hij dat gezegd heeftquote:Op maandag 19 maart 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian doet een poging en zegt tegen Huub dat Sylvia wakker is. Huub : "Heeel goed van je !"
en de asbak legen in bed, op de een of andere manier vindt ik dat echt supersupergoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En Brian en Jaap niet ?
Brian: kapotmaken fotolijst, breken fotolijst en glas laten liggen, ongewenst aanraken Sylvia
Jaap: blokkeren en ongewenst aanraken van Huub en Eric
Jij bent ook zo iemand die denkt dat alleen fysieke kracht macht is?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:56 schreef Rudieh het volgende:
Huub: 'als ik jou echt zou slaan zou je nu hier op de grond liggen'
Brian: 'want jij bent sterker dan mij?'
Huub: 'dat weet ik wel zeker'
Brian: 'kom armpje drukken dan'
Huub: 'ik ben sterk in mijn hoofd...jij denkt meteen weer aan fysieke kracht'
En huub interesseert het geen reet dat syl wakker wordt.... anders moet ze maar naar een rusthuis gaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:57 schreef Mokum020 het volgende:
Ach de Paraheld heeft even gemeld dat Sylvia wakker is geworden van hun muziek...
weer zo´n stoere actie
brian vergeet 1 ding ... SHE heeft hier allang afspraken overquote:Op maandag 19 maart 2007 02:57 schreef Mokum020 het volgende:
Ach de Paraheld heeft even gemeld dat Sylvia wakker is geworden van hun muziek...
weer zo´n stoere actie
nee, VMBO-dropout...het gaat ook meer om de contradictie..de zinnen daarvoorquote:Op maandag 19 maart 2007 02:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die denkt dat alleen fysieke kracht macht is?![]()
en Brian brengt het als "Huub interesseert zich niet voor Sil"quote:Op maandag 19 maart 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
En huub interesseert het geen reet dat syl wakker wordt.... anders moet ze maar naar een rusthuis gaan.
Ik krijg het idee dat Huub Sylvia een beetje laat vallen. Opzich niet zo slim.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
En huub interesseert het geen reet dat syl wakker wordt.... anders moet ze maar naar een rusthuis gaan.
Dit was een direct interaction.quote:
Die foto ook weerquote:Op maandag 19 maart 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alle 'trucs' van Brian mislukken. Huub trapt zelfs niet in de 'Sylvia is wakker' val
[afbeelding]
inmiddels zijn we hier alweer een paar cossen verder hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 02:56 schreef Rudieh het volgende:
Huub: 'als ik jou echt zou slaan zou je nu hier op de grond liggen'
Brian: 'want jij bent sterker dan mij?'
Huub: 'dat weet ik wel zeker'
Brian: 'kom armpje drukken dan'
Huub: 'ik ben sterk in mijn hoofd...jij denkt meteen weer aan fysieke kracht'
Klopt ze hadden het al besproken.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:58 schreef snetje het volgende:
[..]
brian vergeet 1 ding ... SHE heeft hier allang afspraken over![]()
Haha en waar haal jij dat VMBO-dropout vandaan?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:59 schreef Rudieh het volgende:
[..]
nee, VMBO-dropout...het gaat ook meer om de contradictie..de zinnen daarvoor
weet ik , maar ik vond 'm te mooi om 'm te laten liggenquote:Op maandag 19 maart 2007 03:00 schreef snetje het volgende:
[..]
inmiddels zijn we hier alweer een paar cossen verder hoor![]()
![]()
Thnxquote:Op maandag 19 maart 2007 02:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Omdat de DGK redactie geen agenda wil plaatsen, misschien dit topic:
DGK week-agenda
Welnee, het is bekend dat je naast Syl een kanonskogel kan afschieten zonder dat ze wakker wordt.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Huub Sylvia een beetje laat vallen. Opzich niet zo slim.
En hij laat het zeker door Amanda doen ;-(quote:Op maandag 19 maart 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Oweeee, Brian gaat dreigen. Met Amanda spreekt hij af ze morgenvroeg iedere 5 minuten wakker te maken. Let wel, niet 15 maar 5 minuten. Nu moet Huub toch wel echt bang worden !
Amanda doet alles voor geld.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:01 schreef Prosac het volgende:
komt Brian weer met zijn 15 minuten wakker maken plan aanzetten?
misschien wil Amanda het WEL doen..![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 02:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
en Brian brengt het als "Huub interesseert zich niet voor Sil"
maar Syl weet het gewoon, vind het kinderachtig, maar boeit het niet
maak je niet druk, morgen wordt het nieuwe plan van de rat om sylvia aan te pakken gewoon even doorgenomen tussen SHE - de rat verliest dat zeker, dat hij sylvia nu niet wakekr maakt heeft niets te maken, zoals hij zelf misschine zal aangeven "respect", maar meer met de angst die hij heeft om sylvia's tegenactie. daar heeft hij vanavond al een voorproefje van gekregen, vandaar ook z'n verder totale para-avond.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Huub Sylvia een beetje laat vallen. Opzich niet zo slim.
Wij gaan ook met alle Fokkers in het kader van de afslankclub...quote:Op maandag 19 maart 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx![]()
We hebben dus dinsdag overdag een rustdag omdat de bewoners dan naar de Zwaluwhoeve zijn, vermoedelijk zal Brian die hele dag Sauna en stoombadderen dan ook wel als excuus naar Judith gebruiken dat zijn stem het dinsdagavond niet goed doet...![]()
Ja ja, gaan jullie hem nu tot God veheven?quote:Op maandag 19 maart 2007 03:00 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub zijn uitspraken zijn er niet voor niets.
Dinsdag is op de Zwaluwhoeve badpakdag, dus we kunnen nog redelijk fatsoenlijk gaan ookquote:Op maandag 19 maart 2007 03:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wij gaan ook met alle Fokkers in het kader van de afslankclub...![]()
welnee, we gaan de rat afmakenquote:Op maandag 19 maart 2007 03:03 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja ja, gaan jullie hem nu tot God veheven?![]()
Ja, dat zal Brainless inderdaad wel als excuus gebruiken .... nee, maar serieus ik denkquote:Op maandag 19 maart 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx![]()
We hebben dus dinsdag overdag een rustdag omdat de bewoners dan naar de Zwaluwhoeve zijn, vermoedelijk zal Brian die hele dag Sauna en stoombadderen dan ook wel als excuus naar Judith gebruiken dat zijn stem het dinsdagavond niet goed doet...![]()
Ja dat verstond ik ook eerst..........verkeerd dus...quote:Op maandag 19 maart 2007 03:04 schreef Kaleddis het volgende:
Brian dan wel nog triester : "Sylvia d'r vader, Sylvia d'r vader"![]()
Je weet toch dat Huub de vader van God is?! Niet gaan downgraden hèquote:Op maandag 19 maart 2007 03:03 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja ja, gaan jullie hem nu tot God veheven?![]()
Ik heb mijn tanden reeds gepoetst, maar dit wil ik toch niet missen hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 03:04 schreef Sev het volgende:
Jaap gaat op de stekker zitten hahaha
Jij weet ook alles.......quote:Op maandag 19 maart 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dinsdag is op de Zwaluwhoeve badpakdag, dus we kunnen nog redelijk fatsoenlijk gaan ook![]()
als tie hem nu nog in zijn kont had gestoken had ik het nog een beetje grappig gevondenquote:Op maandag 19 maart 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio wil de stekker van de disco eruit trekken en op de stekker gaan zitten
OOOOHMYGAWD, Brian en Natasja zijn de kleinkinderen van Huub?quote:Op maandag 19 maart 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet toch dat Huub de vader van God is?! Niet gaan downgraden hè![]()
Ik wilde ook m'n bed weer op zoeken, maar blijf toch nog ffquote:Op maandag 19 maart 2007 03:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb mijn tanden reeds gepoetst, maar dit wil ik toch niet missen hoor
Nee, dat zei hij echt, daarna begon hij over de paarden.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja dat verstond ik ook eerst..........verkeerd dus...![]()
Doet hij toch niet. Er zit nog geen grammetje lef in dat vette lichaam van 'm.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio wil de stekker van de disco eruit trekken en op de stekker gaan zitten
En als hij dan armpie wil drukken afdruipenquote:
Ssssssssssssssssstttt ze weten het zelf nog niet, en voor je het weet lezen ze het in een brief.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
OOOOHMYGAWD, Brian en Natasja zijn de kleinkinderen van Huub?
Dus toch wel?quote:Op maandag 19 maart 2007 03:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Doet hij toch niet. Er zit nog geen grammetje lef in dat vette lichaam van 'm.
Ik las: Er zit nog geen grammetje vet in dat laffe lichaam van 'm.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Doet hij toch niet. Er zit nog geen grammetje lef in dat vette lichaam van 'm.
Huub en Eric wachten net zo lang totdat Jaap op staat en dan gaan ze weer verderquote:Op maandag 19 maart 2007 03:08 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe lang wil Jaap daar nou blijven zitten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |