omdat je ze niet invoert?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:54 schreef Sammy-S het volgende:
Waarom worden mijn posts niet gepubliceerd?
hehequote:Op maandag 19 maart 2007 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weer zo een heerlijk heldere post van je![]()
Als Huub dat tegen Brianless zegt is dat toch ook gewoon de waarheid? En die mag toch gezegd worden?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Tja, als Huub Brian een hoerenzoon noemt, dan mag Brian dat niet terug zeggen, he.
Want daar kan Huubje niet tegen.
Heilige huubquote:Op maandag 19 maart 2007 02:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub weinig meer fout kan doen bij de kijkers.
Die beentjes eronderquote:Op maandag 19 maart 2007 02:56 schreef obezzi het volgende:
brian is echt ugly gespierd
En Brian en Jaap niet ?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is best wel shockerend, het komt er op neer dat de redactie Huub bescherming geeft.
Je hebt geen talent.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:54 schreef Sammy-S het volgende:
Waarom worden mijn posts niet gepubliceerd?
hahaha, hij vind het echt briljant dat hij dat gezegd heeftquote:Op maandag 19 maart 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian doet een poging en zegt tegen Huub dat Sylvia wakker is. Huub : "Heeel goed van je !"
en de asbak legen in bed, op de een of andere manier vindt ik dat echt supersupergoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En Brian en Jaap niet ?
Brian: kapotmaken fotolijst, breken fotolijst en glas laten liggen, ongewenst aanraken Sylvia
Jaap: blokkeren en ongewenst aanraken van Huub en Eric
Jij bent ook zo iemand die denkt dat alleen fysieke kracht macht is?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:56 schreef Rudieh het volgende:
Huub: 'als ik jou echt zou slaan zou je nu hier op de grond liggen'
Brian: 'want jij bent sterker dan mij?'
Huub: 'dat weet ik wel zeker'
Brian: 'kom armpje drukken dan'
Huub: 'ik ben sterk in mijn hoofd...jij denkt meteen weer aan fysieke kracht'
En huub interesseert het geen reet dat syl wakker wordt.... anders moet ze maar naar een rusthuis gaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:57 schreef Mokum020 het volgende:
Ach de Paraheld heeft even gemeld dat Sylvia wakker is geworden van hun muziek...
weer zo´n stoere actie
brian vergeet 1 ding ... SHE heeft hier allang afspraken overquote:Op maandag 19 maart 2007 02:57 schreef Mokum020 het volgende:
Ach de Paraheld heeft even gemeld dat Sylvia wakker is geworden van hun muziek...
weer zo´n stoere actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |