Dinsdagquote:Op maandag 19 maart 2007 02:50 schreef snetje het volgende:
[..]
wanneer komt juf judith weerik verheug me er nu alweer op
![]()
wordt hoognodig tijd dat brian eens leerd dat niet alle vrouwen maar domme rondlopende dozen zijn![]()
Ik denk dat Breien nooit een vrouw van enige klasse heeft gehad. Best zielig eigenlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:50 schreef snetje het volgende:
[..]
wanneer komt juf judith weerik verheug me er nu alweer op
![]()
wordt hoognodig tijd dat brian eens leerd dat niet alle vrouwen maar domme rondlopende dozen zijn![]()
die wil nog lekker na genieten !! ze moet er weer 6 maanden tegen kunnen he !quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
Natasia is ook een held hoor, midden in de ruzie naar dr bed gaan......
Tja, als Huub Brian een hoerenzoon noemt, dan mag Brian dat niet terug zeggen, he.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was een exit voor Huub geworden toen Brian z'n moeder een hoer noemde en Huub vervolgens de tafel bijna over Brian heen duwde.
Wat een onzin, dat is paparazzi-gesuggereer.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is best wel shockerend, het komt er op neer dat de redactie Huub bescherming geeft.
Wat de boer niet kent dat vreet ie niet hèquote:Op maandag 19 maart 2007 02:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat Breien nooit een vrouw van enige klasse heeft gehad. Best zielig eigenlijk.
Ze hebben hem als underdog neergezet in de uitzendingen.quote:
Weer zo een heerlijk heldere post van jequote:Op maandag 19 maart 2007 02:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat heeft de redactie met de haantjes te maken![]()
De Huubfanclub ook nietquote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Tja, als Huub Brian een hoerenzoon noemt, dan mag Brian dat niet terug zeggen, he.
Want daar kan Huubje niet tegen.
*zucht zielug gedoequote:Op maandag 19 maart 2007 02:51 schreef Prosac het volgende:
Brian en Jaap gaan wakker liggen tot Eric en Huub komen![]()
Het zou natuurlijk ook zomaar zo kunnen zijn dat de redactie Brainless gewoon beu is, met zijn slaapverwekkende monologen en zijn totaal fucked-up zelf- en wereldbeeld.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is best wel shockerend, het komt er op neer dat de redactie Huub bescherming geeft.
Ik denk dat Huub weinig meer fout kan doen bij de kijkers.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben hem als underdog neergezet in de uitzendingen.
Ik hoop dat ze de échte Huub een keer laten zien.
Morgen waarschijnlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben hem als underdog neergezet in de uitzendingen.
Ik hoop dat ze de échte Huub een keer laten zien.
tuurlijk niet, pussiesquote:Op maandag 19 maart 2007 02:53 schreef Prospera het volgende:
Jaap gaat nu olv Brian Sylvia wakker pesten.
eens......... ophouden met die bullshit, als huub écht slaat gaat ie er ook écht uitquote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat is paparazzi-gesuggereer.
Huhquote:Op maandag 19 maart 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iets genuanceerder, Brian denkt dat het zo is. Net als Brian wel eens wat meer een bepaald waanidee heeft.
Dat doen ze helemaal nietquote:Op maandag 19 maart 2007 02:53 schreef Prospera het volgende:
Jaap gaat nu olv Brian Sylvia wakker pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |