Oh ja die apensoort waar hij tot behoort heeft daar wel een handje van ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:37 schreef Sammy-S het volgende:
Geef vanavond het nekschot AUB, Brain!
Ouchquote:Op maandag 19 maart 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
U bent nu rijp voor deelname aan DGK, ga direct naar John de Mol.
Ga niet langs uw psychiater, uw zorgverzekering vergoedt geen consulten meer.
Toen hij zo zat te hijgen in die telefoon dacht ik echt ff dat hij tegen achter zou zeggen: "Ik word helemaal para"quote:Op maandag 19 maart 2007 02:39 schreef Mokum020 het volgende:
Brain zegt nu dat het goed voor hem is...hij staat er ver boven.......
tien minuten geleden belde hij nog in paniek met achter
`Ik doe zo mijn best...ik doe zo mijn best...helemaal para![]()
en dat heeft met zn geaardheid te maken.....?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:39 schreef Rudieh het volgende:
flikker Eric: 'wat zijn het ook een kleuters!'
de man die Jaaps beddengoed de sauna insleept en Jaap begraaft onder het eten
Ik beschouw dit wel als offence! Mag dit op FOK?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:39 schreef Rudieh het volgende:
flikker Eric: 'wat zijn het ook een kleuters!'
de man die Jaaps beddengoed de sauna insleept en Jaap begraaft onder het eten
Hij is wel voorspelbaarquote:Op maandag 19 maart 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Brian probeert weer af te luisteren
[afbeelding]
Eric zat wel eerste rang daar op dat kookeiland hè.... dus hij had wel goed uitzichtquote:Op maandag 19 maart 2007 02:39 schreef APK het volgende:
Huub heeft dus Brian in zijn gezicht gespuugd, maar volgens Eric sprak hij met een beetje consumptie?
Helemaal PARA! Ik zeg 't je!quote:Op maandag 19 maart 2007 02:41 schreef Darklight het volgende:
hoe die Brain belde
Zat helemaal te trillen ;')
Natasia riep dat al meteen nadat het gebeurde.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:39 schreef APK het volgende:
Huub heeft dus Brian in zijn gezicht gespuugd, maar volgens Eric sprak hij met een beetje consumptie?
Volgens mij was hij dat al....zijn ademhaling gezien?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen hij zo zat te hijgen in die telefoon dacht ik echt ff dat hij tegen achter zou zeggen: "Ik word helemaal para"
hahahaaaa 'offence' omdat ik Eric, iemand die niet op dit forum zit, een flikker noemquote:Op maandag 19 maart 2007 02:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik beschouw dit wel als offence! Mag dit op FOK?
Ja, daarom was ik er van overtuigd dat dat zijn eerste woorden zouden zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 02:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij dat al....zijn ademhaling gezien?![]()
of ga lekker een asbak in een bed leegggooienquote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef tipsch het volgende:
jaja rat, maak er een eind aan
Flikker is een scheldwoord voor een homofiel!quote:Op maandag 19 maart 2007 02:42 schreef Rudieh het volgende:
[..]
hahahaaaa 'offence' omdat ik Eric, iemand die niet op dit forum zit, een flikker noem
ga verder dromen
Soooo sielig dat altijd alles aan de andere ligt en de heeeeele wereld tegen hem isquote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef Mokum020 het volgende:
Hij leeft nu in een kutwereld....zijn hele leven in onrechtvaardigheid...........
zielig he...?![]()
Zei hij dat echt?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia probeert Brian te adviseren met 'achter' te bellen. Brian : "Dat heeft geen zin. De hele wereld is tegen mij. Dit kan ik nooit winnen. Hij slaat en ik ga bellen. Hij gaat gewoon door".
ja, daar ben ik van op de hoogte...anders zou ik 't woord niet gebruikenquote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Flikker is een scheldwoord voor een homofiel!
Sommige homos zijn TROTS op dat woord !quote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef waxmask het volgende:
Flikker is een scheldwoord voor een homofiel!
Voor Brian of voor zichzelfquote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
Heeft Huub al een touw op de bestellijst gezet??
Juf Judith geeft hem niet eens een zakdoek... die straft hem voor onnodig janken.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hehehe
Supermindfuck van Huub.
Brainless: Het is een grote oneerlijke kutwereld, mijn hele leven leef ik al in onrechtvaardigheid.
Tsja, wat wil je met zo'n moeder?
Boehoehoe Brainless, wanneer komen de traantjes weer? Of bewaar je die speciaal voor Juf Judith?
Ja, als ik het tussen " en " zet is het een zo goed mogelijke weergave van de letterlijke tekst.quote:
~quote:Op maandag 19 maart 2007 02:45 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Sommige homos zijn TROTS op dat woord !![]()
Dat is best wel shockerend, het komt er op neer dat de redactie Huub bescherming geeft.quote:
Wat laat die gast zich dan ongelooflijk kennen zeg.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, als ik het tussen " en " zet is het een zo goed mogelijke weergave van de letterlijke tekst.
Noem je dat tegengasquote:Op maandag 19 maart 2007 02:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een geweldige stream avond weer, hulde DGK redactie !!
Terecht. Hij trekt de meeste kijkers.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is best wel shockerend, het komt er op neer dat de redactie Huub bescherming geeft.
Iets genuanceerder, Brian denkt dat het zo is. Net als Brian wel eens wat meer een bepaald waanidee heeft.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is best wel shockerend, het komt er op neer dat de redactie Huub bescherming geeft.
Nee het komt erop neer dat Brainless dat denkt..........dat is heel wat andersquote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mag ook niet. Toen hij de laatste keer zijn moeder aan de telefoon had, kende Brian die regel en verbood hij zijn moeder om papiamento te praten. Maar hij was het nu zomaar ineens even vergeten dat dat niet magquote:Op maandag 19 maart 2007 02:48 schreef Prosac het volgende:
ze moeten Brian eigenlijk verbieden hele gesprekken tegen mensen te gaan voeren in het papiaments..
volgens mij mag dat ook niet, in ieder geval niet tijdens telefoongesprekken naar buitenquote:Op maandag 19 maart 2007 02:48 schreef Prosac het volgende:
ze moeten Brian eigenlijk verbieden hele gesprekken tegen mensen te gaan voeren in het papiaments..
ik denk dat amanda er straks op terug gaat komen dat brian het niet voor haar opnam toen ze werd uitgescholden voor slet.........quote:Op maandag 19 maart 2007 02:48 schreef Prospera het volgende:
Wedje doen:
Brian gaat Amanda weer palen om zijn positie als alphamannetje te bewerkstelligen.
wanneer komt juf judith weerquote:Op maandag 19 maart 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juf Judith geeft hem niet eens een zakdoek... die straft hem voor onnodig janken.
Wil je wat te janken hebben? Dan zal ik je wat te janken geven![]()
Ach, die heeft waarschijnlijk een leuk contract.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
Natasia is ook een held hoor, midden in de ruzie naar dr bed gaan......
Is al een tijdje zo, alleen hoor je er nu niemand overquote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dinsdagquote:Op maandag 19 maart 2007 02:50 schreef snetje het volgende:
[..]
wanneer komt juf judith weerik verheug me er nu alweer op
![]()
wordt hoognodig tijd dat brian eens leerd dat niet alle vrouwen maar domme rondlopende dozen zijn![]()
Ik denk dat Breien nooit een vrouw van enige klasse heeft gehad. Best zielig eigenlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:50 schreef snetje het volgende:
[..]
wanneer komt juf judith weerik verheug me er nu alweer op
![]()
wordt hoognodig tijd dat brian eens leerd dat niet alle vrouwen maar domme rondlopende dozen zijn![]()
die wil nog lekker na genieten !! ze moet er weer 6 maanden tegen kunnen he !quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
Natasia is ook een held hoor, midden in de ruzie naar dr bed gaan......
Tja, als Huub Brian een hoerenzoon noemt, dan mag Brian dat niet terug zeggen, he.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was een exit voor Huub geworden toen Brian z'n moeder een hoer noemde en Huub vervolgens de tafel bijna over Brian heen duwde.
Wat een onzin, dat is paparazzi-gesuggereer.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent dat vreet ie niet hèquote:Op maandag 19 maart 2007 02:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat Breien nooit een vrouw van enige klasse heeft gehad. Best zielig eigenlijk.
Ze hebben hem als underdog neergezet in de uitzendingen.quote:
Weer zo een heerlijk heldere post van jequote:Op maandag 19 maart 2007 02:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat heeft de redactie met de haantjes te maken![]()
De Huubfanclub ook nietquote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Tja, als Huub Brian een hoerenzoon noemt, dan mag Brian dat niet terug zeggen, he.
Want daar kan Huubje niet tegen.
*zucht zielug gedoequote:Op maandag 19 maart 2007 02:51 schreef Prosac het volgende:
Brian en Jaap gaan wakker liggen tot Eric en Huub komen![]()
Het zou natuurlijk ook zomaar zo kunnen zijn dat de redactie Brainless gewoon beu is, met zijn slaapverwekkende monologen en zijn totaal fucked-up zelf- en wereldbeeld.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub weinig meer fout kan doen bij de kijkers.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben hem als underdog neergezet in de uitzendingen.
Ik hoop dat ze de échte Huub een keer laten zien.
Morgen waarschijnlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben hem als underdog neergezet in de uitzendingen.
Ik hoop dat ze de échte Huub een keer laten zien.
tuurlijk niet, pussiesquote:Op maandag 19 maart 2007 02:53 schreef Prospera het volgende:
Jaap gaat nu olv Brian Sylvia wakker pesten.
eens......... ophouden met die bullshit, als huub écht slaat gaat ie er ook écht uitquote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat is paparazzi-gesuggereer.
Huhquote:Op maandag 19 maart 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iets genuanceerder, Brian denkt dat het zo is. Net als Brian wel eens wat meer een bepaald waanidee heeft.
Dat doen ze helemaal nietquote:Op maandag 19 maart 2007 02:53 schreef Prospera het volgende:
Jaap gaat nu olv Brian Sylvia wakker pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |