Ja, daarom was ik er van overtuigd dat dat zijn eerste woorden zouden zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 02:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij dat al....zijn ademhaling gezien?![]()
of ga lekker een asbak in een bed leegggooienquote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef tipsch het volgende:
jaja rat, maak er een eind aan
Flikker is een scheldwoord voor een homofiel!quote:Op maandag 19 maart 2007 02:42 schreef Rudieh het volgende:
[..]
hahahaaaa 'offence' omdat ik Eric, iemand die niet op dit forum zit, een flikker noem
ga verder dromen
Soooo sielig dat altijd alles aan de andere ligt en de heeeeele wereld tegen hem isquote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef Mokum020 het volgende:
Hij leeft nu in een kutwereld....zijn hele leven in onrechtvaardigheid...........
zielig he...?![]()
Zei hij dat echt?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia probeert Brian te adviseren met 'achter' te bellen. Brian : "Dat heeft geen zin. De hele wereld is tegen mij. Dit kan ik nooit winnen. Hij slaat en ik ga bellen. Hij gaat gewoon door".
ja, daar ben ik van op de hoogte...anders zou ik 't woord niet gebruikenquote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Flikker is een scheldwoord voor een homofiel!
Sommige homos zijn TROTS op dat woord !quote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef waxmask het volgende:
Flikker is een scheldwoord voor een homofiel!
Voor Brian of voor zichzelfquote:Op maandag 19 maart 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
Heeft Huub al een touw op de bestellijst gezet??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |