Eric zit relaxt op t kookeiland de toeschouwer uit te hangen...quote:Op maandag 19 maart 2007 02:23 schreef rooie3 het volgende:
Raar dat Eric Huub niet weg haalt.
Moet hij eerst even doen wat hij zegt en Brian neerhoeken.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:25 schreef Rudieh het volgende:
hopelijk vliegt dat nare, laffe mannetje eruit na vannacht
Zonde, ze zou nog versteld hebben gestaan van zoveel progressiequote:Op maandag 19 maart 2007 02:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Judith nu zit te kijken
quote:Op maandag 19 maart 2007 02:28 schreef obezzi het volgende:
bedoelen ze met "de buren" de redactie?
Even serieus, waarom moedig jij zo'n minkukel aan?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:28 schreef Sammy-S het volgende:
Gooooooo Brain!!!!!
waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij die andere minkukel, Huub, aanmoedigtquote:Op maandag 19 maart 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Even serieus, waarom moedig jij zo'n minkukel aan?
Dat was een exit voor Huub geworden toen Brian z'n moeder een hoer noemde en Huub vervolgens de tafel bijna over Brian heen duwde.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:26 schreef avonne het volgende:
Toch jammer dat Amanda en Jaap er telkens tussen staan.
Ik had eigenlijk willen zien hoe het zou aflopen
jazeker.. die zouden eigenlijk moeten ingrijpenquote:Op maandag 19 maart 2007 02:31 schreef APK het volgende:
Dit wordt toch wel erg duidelijk gestimuleerd door de redactie.
En ik hou derfan!quote:Op maandag 19 maart 2007 02:31 schreef APK het volgende:
Dit wordt toch wel erg duidelijk gestimuleerd door de redactie.
Dat hebben ze gedaan. Huub moest volgens mij naar achter en komt breed lachend terug....quote:Op maandag 19 maart 2007 02:32 schreef Prosac het volgende:
jazeker.. die zouden eigenlijk moeten ingrijpen
Wat een onzin, dit zijn 2 haantjes met oncontroleerbare agressie. Dat ploft af en toe, dat heb je soms met wat teveel aan testosteronquote:Op maandag 19 maart 2007 02:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
jazeker.. die zouden eigenlijk moeten ingrijpen
U bent nu rijp voor deelname aan DGK, ga direct naar John de Mol.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
Offtopic: ik luister regelmatig naar de streams en probeer Brian's wartaal te begrijpen. Nu snap ik het in die mate dat ik bang ben dat ik het zelf ga gebruiken![]()
Ik zag alleen niet wat hij tegen Brian zeiquote:Op maandag 19 maart 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan. Huub moest volgens mij naar achter en komt breed lachend terug....
Wat Leandra zegt: ONMIDDELIJK de kooi in !!quote:Op maandag 19 maart 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
Offtopic: ik luister regelmatig naar de streams en probeer Brian's wartaal te begrijpen. Nu snap ik het in die mate dat ik bang ben dat ik het zelf ga gebruiken![]()
Netty, hou je ff in ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:33 schreef Sammy-S het volgende:
Goooooooo Brain!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maak hem af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |