Dat was een exit voor Huub geworden toen Brian z'n moeder een hoer noemde en Huub vervolgens de tafel bijna over Brian heen duwde.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:26 schreef avonne het volgende:
Toch jammer dat Amanda en Jaap er telkens tussen staan.
Ik had eigenlijk willen zien hoe het zou aflopen
jazeker.. die zouden eigenlijk moeten ingrijpenquote:Op maandag 19 maart 2007 02:31 schreef APK het volgende:
Dit wordt toch wel erg duidelijk gestimuleerd door de redactie.
En ik hou derfan!quote:Op maandag 19 maart 2007 02:31 schreef APK het volgende:
Dit wordt toch wel erg duidelijk gestimuleerd door de redactie.
Dat hebben ze gedaan. Huub moest volgens mij naar achter en komt breed lachend terug....quote:Op maandag 19 maart 2007 02:32 schreef Prosac het volgende:
jazeker.. die zouden eigenlijk moeten ingrijpen
Wat een onzin, dit zijn 2 haantjes met oncontroleerbare agressie. Dat ploft af en toe, dat heb je soms met wat teveel aan testosteronquote:Op maandag 19 maart 2007 02:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
jazeker.. die zouden eigenlijk moeten ingrijpen
U bent nu rijp voor deelname aan DGK, ga direct naar John de Mol.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
Offtopic: ik luister regelmatig naar de streams en probeer Brian's wartaal te begrijpen. Nu snap ik het in die mate dat ik bang ben dat ik het zelf ga gebruiken![]()
Ik zag alleen niet wat hij tegen Brian zeiquote:Op maandag 19 maart 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan. Huub moest volgens mij naar achter en komt breed lachend terug....
Wat Leandra zegt: ONMIDDELIJK de kooi in !!quote:Op maandag 19 maart 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
Offtopic: ik luister regelmatig naar de streams en probeer Brian's wartaal te begrijpen. Nu snap ik het in die mate dat ik bang ben dat ik het zelf ga gebruiken![]()
Netty, hou je ff in ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:33 schreef Sammy-S het volgende:
Goooooooo Brain!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maak hem af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |