omdat je ze niet invoert?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:54 schreef Sammy-S het volgende:
Waarom worden mijn posts niet gepubliceerd?
hehequote:Op maandag 19 maart 2007 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weer zo een heerlijk heldere post van je![]()
Als Huub dat tegen Brianless zegt is dat toch ook gewoon de waarheid? En die mag toch gezegd worden?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Tja, als Huub Brian een hoerenzoon noemt, dan mag Brian dat niet terug zeggen, he.
Want daar kan Huubje niet tegen.
Heilige huubquote:Op maandag 19 maart 2007 02:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub weinig meer fout kan doen bij de kijkers.
Die beentjes eronderquote:Op maandag 19 maart 2007 02:56 schreef obezzi het volgende:
brian is echt ugly gespierd
En Brian en Jaap niet ?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is best wel shockerend, het komt er op neer dat de redactie Huub bescherming geeft.
Je hebt geen talent.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:54 schreef Sammy-S het volgende:
Waarom worden mijn posts niet gepubliceerd?
hahaha, hij vind het echt briljant dat hij dat gezegd heeftquote:Op maandag 19 maart 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian doet een poging en zegt tegen Huub dat Sylvia wakker is. Huub : "Heeel goed van je !"
en de asbak legen in bed, op de een of andere manier vindt ik dat echt supersupergoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En Brian en Jaap niet ?
Brian: kapotmaken fotolijst, breken fotolijst en glas laten liggen, ongewenst aanraken Sylvia
Jaap: blokkeren en ongewenst aanraken van Huub en Eric
Jij bent ook zo iemand die denkt dat alleen fysieke kracht macht is?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:56 schreef Rudieh het volgende:
Huub: 'als ik jou echt zou slaan zou je nu hier op de grond liggen'
Brian: 'want jij bent sterker dan mij?'
Huub: 'dat weet ik wel zeker'
Brian: 'kom armpje drukken dan'
Huub: 'ik ben sterk in mijn hoofd...jij denkt meteen weer aan fysieke kracht'
En huub interesseert het geen reet dat syl wakker wordt.... anders moet ze maar naar een rusthuis gaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:57 schreef Mokum020 het volgende:
Ach de Paraheld heeft even gemeld dat Sylvia wakker is geworden van hun muziek...
weer zo´n stoere actie
brian vergeet 1 ding ... SHE heeft hier allang afspraken overquote:Op maandag 19 maart 2007 02:57 schreef Mokum020 het volgende:
Ach de Paraheld heeft even gemeld dat Sylvia wakker is geworden van hun muziek...
weer zo´n stoere actie
nee, VMBO-dropout...het gaat ook meer om de contradictie..de zinnen daarvoorquote:Op maandag 19 maart 2007 02:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die denkt dat alleen fysieke kracht macht is?![]()
en Brian brengt het als "Huub interesseert zich niet voor Sil"quote:Op maandag 19 maart 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
En huub interesseert het geen reet dat syl wakker wordt.... anders moet ze maar naar een rusthuis gaan.
Ik krijg het idee dat Huub Sylvia een beetje laat vallen. Opzich niet zo slim.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
En huub interesseert het geen reet dat syl wakker wordt.... anders moet ze maar naar een rusthuis gaan.
Dit was een direct interaction.quote:
Die foto ook weerquote:Op maandag 19 maart 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alle 'trucs' van Brian mislukken. Huub trapt zelfs niet in de 'Sylvia is wakker' val
[afbeelding]
inmiddels zijn we hier alweer een paar cossen verder hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 02:56 schreef Rudieh het volgende:
Huub: 'als ik jou echt zou slaan zou je nu hier op de grond liggen'
Brian: 'want jij bent sterker dan mij?'
Huub: 'dat weet ik wel zeker'
Brian: 'kom armpje drukken dan'
Huub: 'ik ben sterk in mijn hoofd...jij denkt meteen weer aan fysieke kracht'
Klopt ze hadden het al besproken.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:58 schreef snetje het volgende:
[..]
brian vergeet 1 ding ... SHE heeft hier allang afspraken over![]()
Haha en waar haal jij dat VMBO-dropout vandaan?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:59 schreef Rudieh het volgende:
[..]
nee, VMBO-dropout...het gaat ook meer om de contradictie..de zinnen daarvoor
weet ik , maar ik vond 'm te mooi om 'm te laten liggenquote:Op maandag 19 maart 2007 03:00 schreef snetje het volgende:
[..]
inmiddels zijn we hier alweer een paar cossen verder hoor![]()
![]()
Thnxquote:Op maandag 19 maart 2007 02:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Omdat de DGK redactie geen agenda wil plaatsen, misschien dit topic:
DGK week-agenda
Welnee, het is bekend dat je naast Syl een kanonskogel kan afschieten zonder dat ze wakker wordt.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Huub Sylvia een beetje laat vallen. Opzich niet zo slim.
En hij laat het zeker door Amanda doen ;-(quote:Op maandag 19 maart 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Oweeee, Brian gaat dreigen. Met Amanda spreekt hij af ze morgenvroeg iedere 5 minuten wakker te maken. Let wel, niet 15 maar 5 minuten. Nu moet Huub toch wel echt bang worden !
Amanda doet alles voor geld.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:01 schreef Prosac het volgende:
komt Brian weer met zijn 15 minuten wakker maken plan aanzetten?
misschien wil Amanda het WEL doen..![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 02:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
en Brian brengt het als "Huub interesseert zich niet voor Sil"
maar Syl weet het gewoon, vind het kinderachtig, maar boeit het niet
maak je niet druk, morgen wordt het nieuwe plan van de rat om sylvia aan te pakken gewoon even doorgenomen tussen SHE - de rat verliest dat zeker, dat hij sylvia nu niet wakekr maakt heeft niets te maken, zoals hij zelf misschine zal aangeven "respect", maar meer met de angst die hij heeft om sylvia's tegenactie. daar heeft hij vanavond al een voorproefje van gekregen, vandaar ook z'n verder totale para-avond.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Huub Sylvia een beetje laat vallen. Opzich niet zo slim.
Wij gaan ook met alle Fokkers in het kader van de afslankclub...quote:Op maandag 19 maart 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx![]()
We hebben dus dinsdag overdag een rustdag omdat de bewoners dan naar de Zwaluwhoeve zijn, vermoedelijk zal Brian die hele dag Sauna en stoombadderen dan ook wel als excuus naar Judith gebruiken dat zijn stem het dinsdagavond niet goed doet...![]()
Ja ja, gaan jullie hem nu tot God veheven?quote:Op maandag 19 maart 2007 03:00 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub zijn uitspraken zijn er niet voor niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |