Dinsdag is op de Zwaluwhoeve badpakdag, dus we kunnen nog redelijk fatsoenlijk gaan ookquote:Op maandag 19 maart 2007 03:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wij gaan ook met alle Fokkers in het kader van de afslankclub...![]()
welnee, we gaan de rat afmakenquote:Op maandag 19 maart 2007 03:03 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja ja, gaan jullie hem nu tot God veheven?![]()
Ja, dat zal Brainless inderdaad wel als excuus gebruiken .... nee, maar serieus ik denkquote:Op maandag 19 maart 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx![]()
We hebben dus dinsdag overdag een rustdag omdat de bewoners dan naar de Zwaluwhoeve zijn, vermoedelijk zal Brian die hele dag Sauna en stoombadderen dan ook wel als excuus naar Judith gebruiken dat zijn stem het dinsdagavond niet goed doet...![]()
Ja dat verstond ik ook eerst..........verkeerd dus...quote:Op maandag 19 maart 2007 03:04 schreef Kaleddis het volgende:
Brian dan wel nog triester : "Sylvia d'r vader, Sylvia d'r vader"![]()
Je weet toch dat Huub de vader van God is?! Niet gaan downgraden hèquote:Op maandag 19 maart 2007 03:03 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja ja, gaan jullie hem nu tot God veheven?![]()
Ik heb mijn tanden reeds gepoetst, maar dit wil ik toch niet missen hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 03:04 schreef Sev het volgende:
Jaap gaat op de stekker zitten hahaha
Jij weet ook alles.......quote:Op maandag 19 maart 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dinsdag is op de Zwaluwhoeve badpakdag, dus we kunnen nog redelijk fatsoenlijk gaan ook![]()
als tie hem nu nog in zijn kont had gestoken had ik het nog een beetje grappig gevondenquote:Op maandag 19 maart 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio wil de stekker van de disco eruit trekken en op de stekker gaan zitten
OOOOHMYGAWD, Brian en Natasja zijn de kleinkinderen van Huub?quote:Op maandag 19 maart 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet toch dat Huub de vader van God is?! Niet gaan downgraden hè![]()
Ik wilde ook m'n bed weer op zoeken, maar blijf toch nog ffquote:Op maandag 19 maart 2007 03:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb mijn tanden reeds gepoetst, maar dit wil ik toch niet missen hoor
Nee, dat zei hij echt, daarna begon hij over de paarden.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja dat verstond ik ook eerst..........verkeerd dus...![]()
Doet hij toch niet. Er zit nog geen grammetje lef in dat vette lichaam van 'm.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio wil de stekker van de disco eruit trekken en op de stekker gaan zitten
En als hij dan armpie wil drukken afdruipenquote:
Ssssssssssssssssstttt ze weten het zelf nog niet, en voor je het weet lezen ze het in een brief.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
OOOOHMYGAWD, Brian en Natasja zijn de kleinkinderen van Huub?
Dus toch wel?quote:Op maandag 19 maart 2007 03:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Doet hij toch niet. Er zit nog geen grammetje lef in dat vette lichaam van 'm.
Ik las: Er zit nog geen grammetje vet in dat laffe lichaam van 'm.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Doet hij toch niet. Er zit nog geen grammetje lef in dat vette lichaam van 'm.
Huub en Eric wachten net zo lang totdat Jaap op staat en dan gaan ze weer verderquote:Op maandag 19 maart 2007 03:08 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe lang wil Jaap daar nou blijven zitten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |