Brian is slim bezig. Die is aan het leren hoe je door slecht te draaien snel een zaal leegt krijgt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:47 schreef yellowfirst het volgende:
Brian heeft toch les van een dj, wat leert hij eigenlijk van hem?![]()
met z'n twee-en over blijven en danquote:
nee, sinds haar verjaardag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:39 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Mee eens, ze is sinds de po po idd veranderd....
nee tuurlijk niet ... ik speel een soort van mee. Ik speel een streamer die haar een teringwijf vind, die moeten er ook zijn toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vergeat niet dat ze daar allemaal een spel spelen.
Ik ben sowieso niet in de stemming voor een stemming waarvan de uitslag bij voorbaat al vaststaat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:49 schreef farceman het volgende:
Waar blijft die stemming eigenlijk?
Zijn eigen toondoofheid bewerkstelligenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:47 schreef yellowfirst het volgende:
Brian heeft toch les van een dj, wat leert hij eigenlijk van hem?![]()
Ze hebben het alleen zelf nog niet door of willen het niet toegeven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
met z'n twee-en over blijven en dan![]()
Dat zou een mooi einde van een reality soap zijn
ik ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef Mika25 het volgende:
Volgens mij slapen Huub, Sylvia en zelfs die zwarte heks al. Goed bezig Brainless!
Maar stel dat het niet vast staat...dan wil je dat natuurlijk wel zienquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Ik ben sowieso niet in de stemming voor een stemming waarvan de uitslag bij voorbaat al vaststaat.
Daarom blijf ík iig nog wel ff kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar stel dat het niet vast staat...dan wil je dat natuurlijk wel zien
Misschien uit heimwee naar zijn eigen kamertje ... die zo bruut werd bewerkstelligd door Huub en Eric.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft Brian een stuk gordijn om z'n nek ????
Denk dat JdM daar wel voor tekent, zou een unieke gebeurtenis zijn in reality tv...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat zou een mooi einde van een reality soap zijn
Met veel steelse blikken naar Brian:quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
Zo zeg, zie die Amanda eens haar best doen!
Na het commentaar van Judith op hem is ophangen kennelijk nog de enige optie....quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft Brian een stuk gordijn om z'n nek ????
Oh dacht dat het Amanda wasquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Na het commentaar van Judith op hem is ophangen kennelijk nog de enige optie....
Ik vraag het me af hoor of het echt doorgestoken is, ik vind huub wel iemand die er dan toch tegenin gaat en ik zie jaap ook nog wel voor een verrasing aanquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet in de stemming voor een stemming waarvan de uitslag bij voorbaat al vaststaat.
Wat mij opvalt is dat vooral Huub Silvia knuffelt, Silvia gaat daar in mee, laat het toe maar knuffelt Huub nauwelijks terug en neemt ook nooit het initiatief...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben het alleen zelf nog niet door of willen het niet toegeven.
ontopicquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef demins het volgende:
Ik vind het wel leuk hoe Amanda met Brian zit te spelen!
Redactie Actie !!! Please...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie, mag ajb de muziek uit
Ze waren nogal de boel aan het opknappen en schoonmaken denk dat ie dat mss bedoeldquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Eric spreken op stream drie, dat ze vanalles gedaan hebben in de tuin.
Geen idee waar dat over ging.
Heeft ze geleerd van MIchael van Buuren vanochtend, tijdens de acteerlessen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met veel steelse blikken naar Brian:
Zie je hoe lekker geil ik ben?
I second thatquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Regie, Sylvia in beeld graag.
D Dayquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef Copycat het volgende:
Geeft Brian Amanda deejay-les?
goedkoop hhor, en er dan ook nog zo'n ranzig ventje mee scorenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met veel steelse blikken naar Brian:
Zie je hoe lekker geil ik ben?
afgelopen gelukkigquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Godsamme wat een kutmuziek...
Werkt niet darlingquote:
Prachtig he.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is stilte toch een mooi geluid.
Hoef je je niet af te vragen volgens mij. Het is natuurlijk geen doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vraag het me af hoor of het echt doorgestoken is, ik vind huub wel iemand die er dan toch tegenin gaat en ik zie jaap ook nog wel voor een verrasing aanleuk toch
Hele diepe zuchtquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stemming over 1 uur, dus nu een uur lang erover lullen .....
Wat nou als ze dr na 5 minuten uit zijn?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
pppppffffffff voor de vorm eerst nog een discussie van een uur?
Duitsland hequote:
wij liggen wel vaker op 1 lijn en idd ik ben het weer met je eens, maar ik moet het toch spannend aan kleden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoef je je niet af te vragen volgens mij. Het is natuurlijk geen doorgestoken kaart.
Maar er zullen altijd mensen blijven die roepen dat het nep is en allemaal gescipt is.
Dan is het klaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat nou als ze dr na 5 minuten uit zijn?
Acht keer per dg met een strijkijzer berwerkstelligen. Thats de trick..quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
HOE krijgt Amanda die extensions zo snel verziekt .... ik vind het een mysterie. Het komt in ieder geval niet van het vele wassen.
Wat te doen de komende tijd?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
Redaktie,
Was het nou zo moeilijk om te casten op een labiele negroide man Met ritmegevoel?
Ik zie alleen een kikkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:00 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
zie je geen foto?? of doe ik iets anders niet goed??
er is volgens mij ook niet gescript, maar wel in een bepaalde richting gecast.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoef je je niet af te vragen volgens mij. Het is natuurlijk geen doorgestoken kaart.
Maar er zullen altijd mensen blijven die roepen dat het nep is en allemaal gescipt is.
EN slapenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:02 schreef Desii het volgende:
Arme Syl.... is Billie Turf naast der gaan zitten.
Kleffe handen die steeds in het haar wroeten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
HOE krijgt Amanda die extensions zo snel verziekt .... ik vind het een mysterie. Het komt in ieder geval niet van het vele wassen.
...is dat dat ding met die platte spatels die ze steeds gebruikt? Is dat gloeiend heet ofzo?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Acht keer per dg met een strijkijzer berwerkstelligen. Thats de trick..![]()
Hahahhahahahaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat nou als ze dr na 5 minuten uit zijn?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:04 schreef Sammy-S het volgende:
Ik vraag me soms af waarom is ied-er-een hier anti Huub is, hoe komt dat nou toch?
Zal wel met de begrafenis te maken hebben, die is toch morgen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:02 schreef Maanvis het volgende:
Sylvia is trouwens echt over de zeik.. ze is iets helemaal zat!
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
HahahhahahahaJe bent errurg grappig
Huub moet even TV makenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
Godverdomme, Huub onderbreekt Jaap al na 2 seconden.
Geen idee. Denk dat ze met morgen in de maag zit. Kan ik me zo indenken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zal wel met de begrafenis te maken hebben, die is toch morgen?
Of met het artikel in de telegraaf, iets anders kan ik zo snel niet bedenken.
Misschien dat DGK_REDAKTIE hier iets op kan/wil zeggen?
Nou een lekkere sexpartij dan ?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, je bent walgelijk bezig.
Ik vind het prima, ze gedraagd zich de laatste tijd prima wmbquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat er wel op lijken dat de 2 uur naar Natasia gaat.
dat wist zij al voordat de anderen het wisten helaasquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat er wel op lijken dat de 2 uur naar Natasia gaat.
redaktie wanneer krijgt jaap het kado wat mijn vriendinnetje hem heeft gestuurdquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Geen idee. Denk dat ze met morgen in de maag zit. Kan ik me zo indenken.
PRECIES !!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat een kut reden. van haar. en haar kids dan?
hij vind het belangrijker om een wit voetje te halen bij de groep.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Begrijpt iemand waarom Jaap de twee uur niet wil hebben om naar zijn buurman te gaan?
Omdat het weer wat beter gaat, hij is alweer uit het ziekenhuis heb ik begrepenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Begrijpt iemand waarom Jaap de twee uur niet wil hebben om naar zijn buurman te gaan?
Jij bent ook wat hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat Huub hem krijgt, voor Nena.
Onbelangrijk...eerst haarzelf die moet klaarkomen..daarna de restquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw wil Wilgo heel graag zien.................Jaiyro en Cheyenne![]()
![]()
![]()
Kids ...................welke??quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat een kut reden. van haar. en haar kids dan?
Hij heeft de meest legitieme reden om die 2 uur te krijgen, maar denk niet dat hij het ter sprake durft te brengen. Zeker nadat ie 2 dagen terug zijn dat hij de 2 uur niet wilde...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:09 schreef Mani89 het volgende:
hij vind het belangrijker om een wit voetje te halen bij de groep.
voor haar kinderen hoef je niet camera loos te zijn, ze wil sex goed begrijpelijk na zoveel dagen droog staanquote:
tja neuken is belangrijker toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef SIRA het volgende:
toch te gek voor woorden dat ze d'r kinderen niet eens noemt, ze wil aleeen Wilgo zien om ff potje te doppen
Je bedoelt dat Loony tunes monster? Ja, dat hebben we aan hem gegeven, maar bij zijn persoonlijke spullen gezet. Het begint een beetje een rommeltje te worden in de villa. Hij vond het overigens erg grappig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
redaktie wanneer krijgt jaap het kado wat mijn vriendinnetje hem heeft gestuurd
(grote doos met beeldje)
ze loopt er iedere dag over te huilen
![]()
Ben benieuwd of Nena dat wil maar goed...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin weer hoop te krijgen dat Huub en/of Eric de boel tegen gaan houden
gebeurt wel carnaval ligt nog diep in geheugen en ze maakte toen de opmerking dat ze haar nooit meer iets zouden gunnen muv 12uurquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin weer hoop te krijgen dat Huub en/of Eric de boel tegen gaan houden
Dat doet ie dan wel weer goed idd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:11 schreef rooie3 het volgende:
Huub hoeft hem geen eens.
Dit is effe de rat fucken.
Iddquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:11 schreef rooie3 het volgende:
Huub hoeft hem geen eens.
Dit is effe de rat fucken.
Ja, ik vond hem de eerste minuten ook weer zwaar irritant. Gelukkig nu niet meer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ze die 2 uur voor haar kinderen zou vragen dan zouden de meeste kijkers/streamers het haar wel gunnen denk ik. Maar het feit dat ze seks voorop stelt boven haar kinderen is genoeg reden om het haar juist NIET te geven...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:11 schreef Lynn-Live het volgende:
Ongelofelijk dat Natasia niet graag even 2 uurtjes met haar kindjes wil, maar nee hoor haar voorkeur gaat uit naar seks met Wilgo, onbegrijpelijk!!![]()
nah zal ze leuk vinden heeft ze geen enkele reactie van hem gezien maar ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Loony tunes monster? Ja, dat hebben we aan hem gegeven, maar bij zijn persoonlijke spullen gezet. Het begint een beetje een rommeltje te worden in de villa. Hij vond het overigens erg grappig.
Goed idee. Ook het weghalen van die tekeningen op de koelkast. Ook de nachtkastjes in de slaapkamer, het lijkt wel een ziekenhuis met al die tentoonstellingen van foto's.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Loony tunes monster? Ja, dat hebben we aan hem gegeven, maar bij zijn persoonlijke spullen gezet. Het begint een beetje een rommeltje te worden in de villa. Hij vond het overigens erg grappig.
Hij is niet echt van het uitbundig reageren nee....quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah zal ze leuk vinden heeft ze geen enkele reactie van hem gezien maar ik zal het doorgeven
![]()
nou als ik nog een 2e kans krijg mn laatste sollicitatie bij tien haalde ik net de laatste ronde nietquote:
nou hep ie weer een fan minder denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hij is niet echt van het uitbundig reageren nee....![]()
Mag mijn brief aan Jaap morgen solitair bezorgd worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Pssst....quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou hep ie weer een fan minder denk ik
(en er zijn er al niet veel)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ligt eraan wat ze over je zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan mijn naam op de streams.![]()
tja het wordt er niet leuker op voor de fans om ze een kadootje te sturen als je er niets van terug zietquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goed idee. Ook het weghalen van die tekeningen op de koelkast. Ook de nachtkastjes in de slaapkamer, het lijkt wel een ziekenhuis met al die tentoonstellingen van foto's.
Ja???quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:15 schreef yellowfirst het volgende:
Jammer van het geklef van Natasia met Huub..mislukt dus.....![]()
nooooooouuuuuu, ik heb 'm toch al een aantal keren errug uitbundig gezien hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Lekker he guys/girls. Iedereen is te druk met luisteren en streamen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Daar weet Amanda alles van hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:16 schreef Lynn-Live het volgende:
Amanda; "zij heeft echte liefde met Wilgo" en haar KINDJES dan Amanda??????
Dus je bent gegaan van anti-Huub naar anti-DGK, of was je altijd al anti-DGK en kom je alleen maar rellen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:16 schreef Sammy-S het volgende:
Laten wij hopen dat DGK op slot gaat en de prijs naar een goede doel gaat. Wat een steletje...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Tasja weet niet eens meer dat ze kinderen heeft.
Verrek..2-0quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja???
Goddank!!![]()
Goed om te lezen.
(voetbal aan het kijken, óók rete-spannend.)
We zullen zien. Ik denk dat Huub en Eric dat niet gaan doen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:14 schreef farceman het volgende:
Wat een poppenkast! iedereen weet al dat hij gewoon naar Natasia gaat !
wilgo is al lang op de hoogte ervan
Grote verrassing voor mij als Huub Natasia laat gaanquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik denk dat Huub en Eric dat niet gaan doen.
Anti-Huub? Hoe kom je nou daarbij?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dus je bent gegaan van anti-Huub naar anti-DGK, of was je altijd al anti-DGK en kom je alleen maar rellen?
Denk aan de FEBO.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:19 schreef Ning het volgende:
Jee wat is Huub nerveus
Eric Staas Huub en Amandaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
Hmm, ik was ff te laat, wie staan er genomineerd om de 2 uur te krijgen?
HUH ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:20 schreef Pavement het volgende:
brian word steeds sterker tegen huub en eric.
Huub Erik Amanda en Natasjaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
Hmm, ik was ff te laat, wie staan er genomineerd om de 2 uur te krijgen?
verbaal gezien pakt hij sterkere argumenten dan voorheenquote:
Ontstoken oog.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Wat ziet Huub eruit!
Dronken of heel erg moe?
Kan je nagaan hoe zijn lul er bij hangtquote:
Huub gaat ten onder aan zijn eigen succes, vreselijk hoe die zich ook nu weer opblaastquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Wat ziet Huub eruit!
Dronken of heel erg moe?
Non verbale communicatie om schijnbelangstelling te tonen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
wat zit Jaap raar te dingesen met zijn hoofd .. zit het los?
Volgens mij is hij oververmoeid ... goddank voor de verplichte slaaptijden ! Ik begon er ook een beetje last van te krijgen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Wat ziet Huub eruit!
Dronken of heel erg moe?
idd elke keer weer moet meneer het gesprek leiden, ok hij heeft het meest te melden maar hij kon beter voorzitter worden bij de honkbalclubquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:22 schreef Kinga het volgende:
Huub, LULLO, je bent niet de gespreksleider daar?!
Jongedame zelfsquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:24 schreef noekje het volgende:
Huub: en daar dame ben ik niet van gediend.
Zo zeg!
Ik zou binnen 5 minuten ruzie hebben met hemquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:24 schreef bloebert het volgende:
IK snap er helemaal niets van dat iedereen blijkbaar accepteert dat Huubje zich voordoet als discussieleider
Die is alweer thuis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap nog steds niet dat Jaap niet naar die buurman wil in die twee uur. Heel apart.
Ik zet er al min CP's op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef schatje het volgende:
Nou ja, Natasia krijgt 'm toch wel.
Inderdaad pluspuntquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Afgrijselijk goed gesproken, Japio ^^
Jemig begint ie weer over Nena ?? !!! Kwalquote:
Ik heb er al 100 op gezet dat niemand gaat !!quote:
op de wel bekende achtergrond, zit maar hoofd heel ergens andersquote:
Hij's er goed in .... in schudden en knikken. Hij heeft best al wat geleerd daar ....quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Non verbale communicatie om schijnbelangstelling te tonen.
Nu de 2 uur nogquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
AZ gaat door, das knap.
Of Huub sex met haar wil hebben in die 2 uur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Dutchguy het volgende:
Wat wil Parra Brotha nou weer over Nena weten???
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef schatje het volgende:
Eric: "Deze vrouw verzorgt ons allemaal".
![]()
![]()
Zei Eric dat!?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef schatje het volgende:
Eric: "Deze vrouw verzorgt ons allemaal".
![]()
![]()
NEEEEEE !!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Lynn-Live het volgende:
Natasia mag van mij wel maar alléén voor haar kindjes!!!!!!!
Welkom bij de club ik heb ook erg veel moeite met hem zeker op deze momentenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
Ik word ZO moe van Huub en zijn Nena bullshit.... en dan lekker quasi dramatisch/ serieus erover praten
Ben Huub echt zó zat aant worden. Begint duidelijk te worden he![]()
Unaniemquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is er meerderheid van stemmen of moet er unaniem gekozen worden?
weet ik veel staat toch al vastquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia houdt niet van haar kinderen. Ze had er ook geen aandacht voor op haar verjaardag. Die kinderen zijn beter af als Natasia niet bij hun isquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Lynn-Live het volgende:
Natasia mag van mij wel maar alléén voor haar kindjes!!!!!!!
Heb ik ook last sinds een paar dagen..Tijd voor een nieuwe bewoner met niveau...Waar zijn de Nicolaas en Stepan's?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:24 schreef avonne het volgende:
volgens mij krijg ik last van gewenning
Zijn buurman én hele goede vriend is net gedotterd en ligt nog steeds in het ziekenhuis. Daar deed hij gisteren heel heftig over. Lijkt me een zeer goede invulling van die twee uur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik geloof niet dat Jaap een vriendin heeft. Dus hij blijft maar lekker in die villa.
Braaaaaajen, wat denk je nou zeg.quote:
omdat daar alles weer okee mee isquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap nog steds niet dat Jaap niet naar die buurman wil in die twee uur. Heel apart.
aub ? ik begrijp daar geen aars van waarom een sjaal om binnen ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Sug4r het volgende:
Dat sjaaltje bij Brian staat wel schattig hè
Vindt ie artistiek staan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
aub ? ik begrijp daar geen aars van waarom een sjaal om binnen ?
Welnee, er is ook geen brief geweest die hij snel naar huis gestuurd heeft. Dit hebben Eric en Huub zo bedacht. Wel leuk dat Brian er zich zo over opfokt.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
Huub vindt het gewoon lollig om Brian op te fokken over Nena, ik geloof er niks van dat ie echt die 2 uur wil.
Het is ook allemaal nep man. Dat heeft hij laatst al wel gezegd. De zogenaamde brief bestaat ook helemaal niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
Ik word ZO moe van Huub en zijn Nena bullshit.... en dan lekker quasi dramatisch/ serieus erover praten
Ben Huub echt zó zat aant worden. Begint duidelijk te worden he![]()
Huub speelt gewoon met Brian...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:30 schreef Lynn-Live het volgende:
Huub mag inderdaad wel eens een beetje inbinden. Hij heeft een beetje last van "Sterallures", daar houd ik niet van.
Brian is gewoon hartstikke jaloers op Huub en Nena...
Goeie vraag, weet ik ook niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Schattig?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Sug4r het volgende:
Dat sjaaltje bij Brian staat wel schattig hè
Kan iedereen die meteen tegen mij begint te schreeuwen voortaan even goed lezen!quote:
was ook niet boooos op je, rare muppet ^_^quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan iedereen die meteen tegen mij begint te schreeuwen voortaan even goed lezen!![]()
IK zei niet dat het Eric was..![]()
Is dat zo? Dan heb ik dat gemist. Gisteren was het nog alles behalve okee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:29 schreef farceman het volgende:
[..]
omdat daar alles weer okee mee is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |