Huub Erik Amanda en Natasjaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
Hmm, ik was ff te laat, wie staan er genomineerd om de 2 uur te krijgen?
verbaal gezien pakt hij sterkere argumenten dan voorheenquote:
Ontstoken oog.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Wat ziet Huub eruit!
Dronken of heel erg moe?
Kan je nagaan hoe zijn lul er bij hangtquote:
Huub gaat ten onder aan zijn eigen succes, vreselijk hoe die zich ook nu weer opblaastquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Wat ziet Huub eruit!
Dronken of heel erg moe?
Non verbale communicatie om schijnbelangstelling te tonen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
wat zit Jaap raar te dingesen met zijn hoofd .. zit het los?
Volgens mij is hij oververmoeid ... goddank voor de verplichte slaaptijden ! Ik begon er ook een beetje last van te krijgen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Wat ziet Huub eruit!
Dronken of heel erg moe?
idd elke keer weer moet meneer het gesprek leiden, ok hij heeft het meest te melden maar hij kon beter voorzitter worden bij de honkbalclubquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:22 schreef Kinga het volgende:
Huub, LULLO, je bent niet de gespreksleider daar?!
Jongedame zelfsquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:24 schreef noekje het volgende:
Huub: en daar dame ben ik niet van gediend.
Zo zeg!
Ik zou binnen 5 minuten ruzie hebben met hemquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:24 schreef bloebert het volgende:
IK snap er helemaal niets van dat iedereen blijkbaar accepteert dat Huubje zich voordoet als discussieleider
Die is alweer thuis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap nog steds niet dat Jaap niet naar die buurman wil in die twee uur. Heel apart.
Ik zet er al min CP's op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef schatje het volgende:
Nou ja, Natasia krijgt 'm toch wel.
Inderdaad pluspuntquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Afgrijselijk goed gesproken, Japio ^^
Jemig begint ie weer over Nena ?? !!! Kwalquote:
Ik heb er al 100 op gezet dat niemand gaat !!quote:
op de wel bekende achtergrond, zit maar hoofd heel ergens andersquote:
Hij's er goed in .... in schudden en knikken. Hij heeft best al wat geleerd daar ....quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Non verbale communicatie om schijnbelangstelling te tonen.
Nu de 2 uur nogquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
AZ gaat door, das knap.
Of Huub sex met haar wil hebben in die 2 uur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Dutchguy het volgende:
Wat wil Parra Brotha nou weer over Nena weten???
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef schatje het volgende:
Eric: "Deze vrouw verzorgt ons allemaal".
![]()
![]()
Zei Eric dat!?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef schatje het volgende:
Eric: "Deze vrouw verzorgt ons allemaal".
![]()
![]()
NEEEEEE !!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Lynn-Live het volgende:
Natasia mag van mij wel maar alléén voor haar kindjes!!!!!!!
Welkom bij de club ik heb ook erg veel moeite met hem zeker op deze momentenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
Ik word ZO moe van Huub en zijn Nena bullshit.... en dan lekker quasi dramatisch/ serieus erover praten
Ben Huub echt zó zat aant worden. Begint duidelijk te worden he![]()
Unaniemquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is er meerderheid van stemmen of moet er unaniem gekozen worden?
weet ik veel staat toch al vastquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia houdt niet van haar kinderen. Ze had er ook geen aandacht voor op haar verjaardag. Die kinderen zijn beter af als Natasia niet bij hun isquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Lynn-Live het volgende:
Natasia mag van mij wel maar alléén voor haar kindjes!!!!!!!
Heb ik ook last sinds een paar dagen..Tijd voor een nieuwe bewoner met niveau...Waar zijn de Nicolaas en Stepan's?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:24 schreef avonne het volgende:
volgens mij krijg ik last van gewenning
Zijn buurman én hele goede vriend is net gedotterd en ligt nog steeds in het ziekenhuis. Daar deed hij gisteren heel heftig over. Lijkt me een zeer goede invulling van die twee uur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik geloof niet dat Jaap een vriendin heeft. Dus hij blijft maar lekker in die villa.
Braaaaaajen, wat denk je nou zeg.quote:
omdat daar alles weer okee mee isquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap nog steds niet dat Jaap niet naar die buurman wil in die twee uur. Heel apart.
aub ? ik begrijp daar geen aars van waarom een sjaal om binnen ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Sug4r het volgende:
Dat sjaaltje bij Brian staat wel schattig hè
Vindt ie artistiek staan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
aub ? ik begrijp daar geen aars van waarom een sjaal om binnen ?
Welnee, er is ook geen brief geweest die hij snel naar huis gestuurd heeft. Dit hebben Eric en Huub zo bedacht. Wel leuk dat Brian er zich zo over opfokt.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
Huub vindt het gewoon lollig om Brian op te fokken over Nena, ik geloof er niks van dat ie echt die 2 uur wil.
Het is ook allemaal nep man. Dat heeft hij laatst al wel gezegd. De zogenaamde brief bestaat ook helemaal niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
Ik word ZO moe van Huub en zijn Nena bullshit.... en dan lekker quasi dramatisch/ serieus erover praten
Ben Huub echt zó zat aant worden. Begint duidelijk te worden he![]()
Huub speelt gewoon met Brian...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:30 schreef Lynn-Live het volgende:
Huub mag inderdaad wel eens een beetje inbinden. Hij heeft een beetje last van "Sterallures", daar houd ik niet van.
Brian is gewoon hartstikke jaloers op Huub en Nena...
Goeie vraag, weet ik ook niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Schattig?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Sug4r het volgende:
Dat sjaaltje bij Brian staat wel schattig hè
Kan iedereen die meteen tegen mij begint te schreeuwen voortaan even goed lezen!quote:
was ook niet boooos op je, rare muppet ^_^quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan iedereen die meteen tegen mij begint te schreeuwen voortaan even goed lezen!![]()
IK zei niet dat het Eric was..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |