op de wel bekende achtergrond, zit maar hoofd heel ergens andersquote:
Hij's er goed in .... in schudden en knikken. Hij heeft best al wat geleerd daar ....quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Non verbale communicatie om schijnbelangstelling te tonen.
Nu de 2 uur nogquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
AZ gaat door, das knap.
Of Huub sex met haar wil hebben in die 2 uur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Dutchguy het volgende:
Wat wil Parra Brotha nou weer over Nena weten???
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef schatje het volgende:
Eric: "Deze vrouw verzorgt ons allemaal".
![]()
![]()
Zei Eric dat!?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef schatje het volgende:
Eric: "Deze vrouw verzorgt ons allemaal".
![]()
![]()
NEEEEEE !!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Lynn-Live het volgende:
Natasia mag van mij wel maar alléén voor haar kindjes!!!!!!!
Welkom bij de club ik heb ook erg veel moeite met hem zeker op deze momentenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
Ik word ZO moe van Huub en zijn Nena bullshit.... en dan lekker quasi dramatisch/ serieus erover praten
Ben Huub echt zó zat aant worden. Begint duidelijk te worden he![]()
Unaniemquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is er meerderheid van stemmen of moet er unaniem gekozen worden?
weet ik veel staat toch al vastquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is er meerderheid van stemmen of moet er unaniem gekozen worden?
Natasia houdt niet van haar kinderen. Ze had er ook geen aandacht voor op haar verjaardag. Die kinderen zijn beter af als Natasia niet bij hun isquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Lynn-Live het volgende:
Natasia mag van mij wel maar alléén voor haar kindjes!!!!!!!
Heb ik ook last sinds een paar dagen..Tijd voor een nieuwe bewoner met niveau...Waar zijn de Nicolaas en Stepan's?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:24 schreef avonne het volgende:
volgens mij krijg ik last van gewenning
Zijn buurman én hele goede vriend is net gedotterd en ligt nog steeds in het ziekenhuis. Daar deed hij gisteren heel heftig over. Lijkt me een zeer goede invulling van die twee uur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik geloof niet dat Jaap een vriendin heeft. Dus hij blijft maar lekker in die villa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |