Huub Erik Amanda en Natasjaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
Hmm, ik was ff te laat, wie staan er genomineerd om de 2 uur te krijgen?
verbaal gezien pakt hij sterkere argumenten dan voorheenquote:
Ontstoken oog.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Wat ziet Huub eruit!
Dronken of heel erg moe?
Kan je nagaan hoe zijn lul er bij hangtquote:
Huub gaat ten onder aan zijn eigen succes, vreselijk hoe die zich ook nu weer opblaastquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Wat ziet Huub eruit!
Dronken of heel erg moe?
Non verbale communicatie om schijnbelangstelling te tonen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
wat zit Jaap raar te dingesen met zijn hoofd .. zit het los?
Volgens mij is hij oververmoeid ... goddank voor de verplichte slaaptijden ! Ik begon er ook een beetje last van te krijgen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Wat ziet Huub eruit!
Dronken of heel erg moe?
idd elke keer weer moet meneer het gesprek leiden, ok hij heeft het meest te melden maar hij kon beter voorzitter worden bij de honkbalclubquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:22 schreef Kinga het volgende:
Huub, LULLO, je bent niet de gespreksleider daar?!
Jongedame zelfsquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:24 schreef noekje het volgende:
Huub: en daar dame ben ik niet van gediend.
Zo zeg!
Ik zou binnen 5 minuten ruzie hebben met hemquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:24 schreef bloebert het volgende:
IK snap er helemaal niets van dat iedereen blijkbaar accepteert dat Huubje zich voordoet als discussieleider
Die is alweer thuis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap nog steds niet dat Jaap niet naar die buurman wil in die twee uur. Heel apart.
Ik zet er al min CP's op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef schatje het volgende:
Nou ja, Natasia krijgt 'm toch wel.
Inderdaad pluspuntquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Afgrijselijk goed gesproken, Japio ^^
Jemig begint ie weer over Nena ?? !!! Kwalquote:
Ik heb er al 100 op gezet dat niemand gaat !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |