goedkoop hhor, en er dan ook nog zo'n ranzig ventje mee scorenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met veel steelse blikken naar Brian:
Zie je hoe lekker geil ik ben?
afgelopen gelukkigquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Godsamme wat een kutmuziek...
Werkt niet darlingquote:
Prachtig he.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is stilte toch een mooi geluid.
Hoef je je niet af te vragen volgens mij. Het is natuurlijk geen doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vraag het me af hoor of het echt doorgestoken is, ik vind huub wel iemand die er dan toch tegenin gaat en ik zie jaap ook nog wel voor een verrasing aanleuk toch
Hele diepe zuchtquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stemming over 1 uur, dus nu een uur lang erover lullen .....
Wat nou als ze dr na 5 minuten uit zijn?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
pppppffffffff voor de vorm eerst nog een discussie van een uur?
Duitsland hequote:
wij liggen wel vaker op 1 lijn en idd ik ben het weer met je eens, maar ik moet het toch spannend aan kleden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoef je je niet af te vragen volgens mij. Het is natuurlijk geen doorgestoken kaart.
Maar er zullen altijd mensen blijven die roepen dat het nep is en allemaal gescipt is.
Dan is het klaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat nou als ze dr na 5 minuten uit zijn?
Acht keer per dg met een strijkijzer berwerkstelligen. Thats de trick..quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
HOE krijgt Amanda die extensions zo snel verziekt .... ik vind het een mysterie. Het komt in ieder geval niet van het vele wassen.
Wat te doen de komende tijd?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
Redaktie,
Was het nou zo moeilijk om te casten op een labiele negroide man Met ritmegevoel?
Ik zie alleen een kikkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:00 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
zie je geen foto?? of doe ik iets anders niet goed??
er is volgens mij ook niet gescript, maar wel in een bepaalde richting gecast.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoef je je niet af te vragen volgens mij. Het is natuurlijk geen doorgestoken kaart.
Maar er zullen altijd mensen blijven die roepen dat het nep is en allemaal gescipt is.
EN slapenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:02 schreef Desii het volgende:
Arme Syl.... is Billie Turf naast der gaan zitten.
Kleffe handen die steeds in het haar wroeten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
HOE krijgt Amanda die extensions zo snel verziekt .... ik vind het een mysterie. Het komt in ieder geval niet van het vele wassen.
...is dat dat ding met die platte spatels die ze steeds gebruikt? Is dat gloeiend heet ofzo?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Acht keer per dg met een strijkijzer berwerkstelligen. Thats de trick..![]()
Hahahhahahahaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat nou als ze dr na 5 minuten uit zijn?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:04 schreef Sammy-S het volgende:
Ik vraag me soms af waarom is ied-er-een hier anti Huub is, hoe komt dat nou toch?
Zal wel met de begrafenis te maken hebben, die is toch morgen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:02 schreef Maanvis het volgende:
Sylvia is trouwens echt over de zeik.. ze is iets helemaal zat!
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
HahahhahahahaJe bent errurg grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |