Brian is slim bezig. Die is aan het leren hoe je door slecht te draaien snel een zaal leegt krijgt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:47 schreef yellowfirst het volgende:
Brian heeft toch les van een dj, wat leert hij eigenlijk van hem?![]()
met z'n twee-en over blijven en danquote:
nee, sinds haar verjaardag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:39 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Mee eens, ze is sinds de po po idd veranderd....
nee tuurlijk niet ... ik speel een soort van mee. Ik speel een streamer die haar een teringwijf vind, die moeten er ook zijn toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vergeat niet dat ze daar allemaal een spel spelen.
Ik ben sowieso niet in de stemming voor een stemming waarvan de uitslag bij voorbaat al vaststaat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:49 schreef farceman het volgende:
Waar blijft die stemming eigenlijk?
Zijn eigen toondoofheid bewerkstelligenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:47 schreef yellowfirst het volgende:
Brian heeft toch les van een dj, wat leert hij eigenlijk van hem?![]()
Ze hebben het alleen zelf nog niet door of willen het niet toegeven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
met z'n twee-en over blijven en dan![]()
Dat zou een mooi einde van een reality soap zijn
ik ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef Mika25 het volgende:
Volgens mij slapen Huub, Sylvia en zelfs die zwarte heks al. Goed bezig Brainless!
Maar stel dat het niet vast staat...dan wil je dat natuurlijk wel zienquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Ik ben sowieso niet in de stemming voor een stemming waarvan de uitslag bij voorbaat al vaststaat.
Daarom blijf ík iig nog wel ff kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar stel dat het niet vast staat...dan wil je dat natuurlijk wel zien
Misschien uit heimwee naar zijn eigen kamertje ... die zo bruut werd bewerkstelligd door Huub en Eric.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft Brian een stuk gordijn om z'n nek ????
Denk dat JdM daar wel voor tekent, zou een unieke gebeurtenis zijn in reality tv...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat zou een mooi einde van een reality soap zijn
Met veel steelse blikken naar Brian:quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
Zo zeg, zie die Amanda eens haar best doen!
Na het commentaar van Judith op hem is ophangen kennelijk nog de enige optie....quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft Brian een stuk gordijn om z'n nek ????
Oh dacht dat het Amanda wasquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Na het commentaar van Judith op hem is ophangen kennelijk nog de enige optie....
Ik vraag het me af hoor of het echt doorgestoken is, ik vind huub wel iemand die er dan toch tegenin gaat en ik zie jaap ook nog wel voor een verrasing aanquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet in de stemming voor een stemming waarvan de uitslag bij voorbaat al vaststaat.
Wat mij opvalt is dat vooral Huub Silvia knuffelt, Silvia gaat daar in mee, laat het toe maar knuffelt Huub nauwelijks terug en neemt ook nooit het initiatief...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben het alleen zelf nog niet door of willen het niet toegeven.
ontopicquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef demins het volgende:
Ik vind het wel leuk hoe Amanda met Brian zit te spelen!
Redactie Actie !!! Please...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie, mag ajb de muziek uit
Ze waren nogal de boel aan het opknappen en schoonmaken denk dat ie dat mss bedoeldquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Eric spreken op stream drie, dat ze vanalles gedaan hebben in de tuin.
Geen idee waar dat over ging.
Heeft ze geleerd van MIchael van Buuren vanochtend, tijdens de acteerlessen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met veel steelse blikken naar Brian:
Zie je hoe lekker geil ik ben?
I second thatquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Regie, Sylvia in beeld graag.
D Dayquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef Copycat het volgende:
Geeft Brian Amanda deejay-les?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |