Vakliteratuur voor DGK streamers?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tsja, we zitten zo langzamerhand met ons beeld van Natasia samen in een hoekje met de Party.
Dus mogen we concluderen, na al die uren bikkelen achter de streams, dat de Party gewoon een filosofisch en psychologisch diepgaand weekblad is.
Ze zien het denk ik allebei juist.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:25 schreef demins het volgende:
[..]
De cocktailmeneer is een betere ziener dan Jaap?
Het lijkt wel een stripfiguur... JAAAA dat is ze ook ik weet het. EEN figuur uit een game ofzo...quote:
Ga ff ergens anders mogen 020, als je nou had gezegd beter te pruime dan klink je tenminste as een mokummer...Dat mens is toch niet wijs? En ze schijnt nog maar 33 te zijn maar ze ziet er uit als een oma, een hitsige oma, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:20 schreef Frasier het volgende:
Het lijkt erop dat ik Natasia ook steeds meer ga mogen.
Een Klingon o.i.d.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt wel een stripfiguur... JAAAA dat is ze ook ik weet het. EEN figuur uit een game ofzo...
Die heb je van Huub gejatquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waarom moet ik bij Jaap toch altijd aan een Fatboy zitzak denken ?
[afbeelding]
Ik heb het ook andersom...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waarom moet ik bij Jaap toch altijd aan een Fatboy zitzak denken ?
[afbeelding]
Mogen was een wat verkeerde woordkeuze. Dat ze niet spoort mag duidelijk zijn. Maar ik moet bekennen dat ik steeds meer oog krijg voor haar goede kanten (die ze wel degelijk heeft). En dat had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:34 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders mogen 020, als je nou had gezegd beter te pruime dan klink je tenminste as een mokummer...Dat mens is toch niet wijs? En ze schijnt nog maar 33 te zijn maar ze ziet er uit als een oma, een hitsige oma, dat dan weer wel.
Nataaas is gewoon opgewonden om dat al weet dat die 2 uur in de pocket is. Ze is wat nerveus omdat ze tegen de NEP-stemming opziet, ze kan steeds slechter tegen het gebash dat er bij hoort.
Ik begrijp werkelijk niet waarom de bewoners aan selctief geheugen ontwikkellen tijdens de stemmingen.
Na de voor syl verloren gegane carnavals stemming had iedereen, zelfs nataas en bart, het idee dat niemand ooit nog iets gegund zou worden.
Ook de 50K die de rat al een hele tijd in z'n zak heeft wordt helemaal NOOIT tegen hem gebruikt, sterker nog hij wint meer dan wie ook.
Dat syl nu ff geen zin heeft om te clashen kan ik me voorstellen, maar ik als huub het monster die 2 uur gunt dan is het echt allemaal fake
nonstop rocken? my ass..
Gewoon in de gameroomquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:36 schreef Dark het volgende:
Waar zijn Huub en Syl?
Zonde van je geld, ik vind zelfs een kaart met dit enige Annie MG gedichtje te duur voor Nastasiquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
In de folder van de Bijenkorf staat een heel leuk kookschort ... een poeziesloof met deze tekst.
Ik kan me bijna niet inhouden om het ding te kopen ... ik bedacht me dat het ook wel lollig zou zijn om hem aan Natasja te sturen ..... (evil grin)
DAN MAAR DIK
Ik hou van aardappels en sju met veel gehak,
ik hou van rolpens en van varkenscoteletten,
ik hou van koffie met veel suiker en gebak,
ik hou van pudding en van warreme kroketten.
En as ik dik wor, nou, dan moet dat maar gebeure,
ik zal beslist niet over kallerieën zeuren.
En zonder taartjes is het leven veel te grau
en as je honger heb, dan wor je zo humeurig.
U moet maar denken as u dikker wordt, mevrouw,
je kan nog beter lekker mollig zijn dan treurig.
En as ik dik wor, nou, dan zal ik het wel merke,
ik ga m'n leve niet met rauwe groente werken.
An mijn lijf geen dijeet,
ik blijf ete wat ik eet
en ik doe niet aan de lijn,
al weeg ik tweehonderd pond.
Ik zeg maar: ete is gezond,
ik lus geen kropsla met azijn.
U moet maar denke, net als ik:
dan maar dik,
dan maar dik,
dan maar dik.
Annie M.G. Schmidt.
Mee eens, ze is sinds de po po idd veranderd....quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mogen was een wat verkeerde woordkeuze. Dat ze niet spoort mag duidelijk zijn. Maar ik moet bekennen dat ik steeds meer oog krijg voor haar goede kanten (die ze wel degelijk heeft). En dat had ik niet verwacht.
Ik dacht dat ook heel even .. totdat ik haar weer zie onderonsen met Brian, dan is dat gevoel meteen weer weg en vind ik het als vanouds een teringwijf ..... dat voelt dan weer goed.quote:
Jammer, liever Brian dan de plaat laten hangen ........quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
Jo Brian!! De plaat blijft hangen joh.
Hij is toondoof, jaaaaquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
Jo Brian!! De plaat blijft hangen joh.
Gelukkig zie ik ook die nare blikken nog van haar, zodra ze geen aandacht krijgt heeft ze me toch een gezicht.....................quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook heel even .. totdat ik haar weer zie onderonsen met Brian, dan is dat gevoel meteen weer weg en vind ik het als vanouds een teringwijf ..... dat voelt dan weer goed.
Ik heb het ook als ik in de supermarkt de Optimel Kwark zie staan...quote:
OMg: ik val nog even binnen in de rust van AZ-Newcastle en wat zie ik:quote:
Vergeet niet dat ze daar allemaal een spel spelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook heel even .. totdat ik haar weer zie onderonsen met Brian, dan is dat gevoel meteen weer weg en vind ik het als vanouds een teringwijf ..... dat voelt dan weer goed.
ja, da's ook weer waar. Ik hou 'm zelf en stuur de kaart wel !!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zonde van je geld, ik vind zelfs een kaart met dit enige Annie MG gedichtje te duur voor Nastasi![]()
Achter krijgen nu opdracht om dadelijk op Natasia te stemmenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:36 schreef Dark het volgende:
Waar zijn Huub en Syl?
Omdat ze dat programma dat vanmiddag in het Kantoor werd gerepeteerd nu in de huiskamer aan het opnemen zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef Mani89 het volgende:
eh .. waar zit ik naar te kijken?waarom moeten ze nou allemaal in dat klotehol zitten ..
Dat kijken valt nog wel mee, maar dat luisteren...........quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef Mani89 het volgende:
eh .. waar zit ik naar te kijken?waarom moeten ze nou allemaal in dat klotehol zitten ..
Letterlijk álles is vals aan dat mens!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mogen was een wat verkeerde woordkeuze. Dat ze niet spoort mag duidelijk zijn. Maar ik moet bekennen dat ik steeds meer oog krijg voor haar goede kanten (die ze wel degelijk heeft). En dat had ik niet verwacht.
Leuk gefotosjoptquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef Elounda het volgende:
[..]
OMg: ik val nog even binnen in de rust van AZ-Newcastle en wat zie ik:
Tonnetje rond...
Ik lig slap van de lach hier, ge-wel-dig dit!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang ze bv syl achter haar rug om afvalt, terwijl die haar kort daarvoor met een goed gesprek probeerde op te vrolijken blijft ze voor mij een vals kreng. Dat ze haar kinderen errug vindt getuigd wederom niet van zelfkennis want die kunnen nog niet zo zijn als madam zelf.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Echt? is ie gefotosoept??quote:
Nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:43 schreef demins het volgende:
[..]
Letterlijk álles is vals aan dat mens!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |