Goed idee. Ook het weghalen van die tekeningen op de koelkast. Ook de nachtkastjes in de slaapkamer, het lijkt wel een ziekenhuis met al die tentoonstellingen van foto's.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Loony tunes monster? Ja, dat hebben we aan hem gegeven, maar bij zijn persoonlijke spullen gezet. Het begint een beetje een rommeltje te worden in de villa. Hij vond het overigens erg grappig.
Hij is niet echt van het uitbundig reageren nee....quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah zal ze leuk vinden heeft ze geen enkele reactie van hem gezien maar ik zal het doorgeven
![]()
nou als ik nog een 2e kans krijg mn laatste sollicitatie bij tien haalde ik net de laatste ronde nietquote:
nou hep ie weer een fan minder denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hij is niet echt van het uitbundig reageren nee....![]()
Mag mijn brief aan Jaap morgen solitair bezorgd worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Loony tunes monster? Ja, dat hebben we aan hem gegeven, maar bij zijn persoonlijke spullen gezet. Het begint een beetje een rommeltje te worden in de villa. Hij vond het overigens erg grappig.
Pssst....quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou hep ie weer een fan minder denk ik
(en er zijn er al niet veel)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ligt eraan wat ze over je zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan mijn naam op de streams.![]()
tja het wordt er niet leuker op voor de fans om ze een kadootje te sturen als je er niets van terug zietquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goed idee. Ook het weghalen van die tekeningen op de koelkast. Ook de nachtkastjes in de slaapkamer, het lijkt wel een ziekenhuis met al die tentoonstellingen van foto's.
Ja???quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:15 schreef yellowfirst het volgende:
Jammer van het geklef van Natasia met Huub..mislukt dus.....![]()
nooooooouuuuuu, ik heb 'm toch al een aantal keren errug uitbundig gezien hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hij is niet echt van het uitbundig reageren nee....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |