Omdat het weer wat beter gaat, hij is alweer uit het ziekenhuis heb ik begrepenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Begrijpt iemand waarom Jaap de twee uur niet wil hebben om naar zijn buurman te gaan?
Jij bent ook wat hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat Huub hem krijgt, voor Nena.
Onbelangrijk...eerst haarzelf die moet klaarkomen..daarna de restquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw wil Wilgo heel graag zien.................Jaiyro en Cheyenne![]()
![]()
![]()
Kids ...................welke??quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat een kut reden. van haar. en haar kids dan?
Hij heeft de meest legitieme reden om die 2 uur te krijgen, maar denk niet dat hij het ter sprake durft te brengen. Zeker nadat ie 2 dagen terug zijn dat hij de 2 uur niet wilde...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:09 schreef Mani89 het volgende:
hij vind het belangrijker om een wit voetje te halen bij de groep.
voor haar kinderen hoef je niet camera loos te zijn, ze wil sex goed begrijpelijk na zoveel dagen droog staanquote:
tja neuken is belangrijker toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef SIRA het volgende:
toch te gek voor woorden dat ze d'r kinderen niet eens noemt, ze wil aleeen Wilgo zien om ff potje te doppen
Je bedoelt dat Loony tunes monster? Ja, dat hebben we aan hem gegeven, maar bij zijn persoonlijke spullen gezet. Het begint een beetje een rommeltje te worden in de villa. Hij vond het overigens erg grappig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
redaktie wanneer krijgt jaap het kado wat mijn vriendinnetje hem heeft gestuurd
(grote doos met beeldje)
ze loopt er iedere dag over te huilen
![]()
Ben benieuwd of Nena dat wil maar goed...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin weer hoop te krijgen dat Huub en/of Eric de boel tegen gaan houden
gebeurt wel carnaval ligt nog diep in geheugen en ze maakte toen de opmerking dat ze haar nooit meer iets zouden gunnen muv 12uurquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin weer hoop te krijgen dat Huub en/of Eric de boel tegen gaan houden
Dat doet ie dan wel weer goed idd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:11 schreef rooie3 het volgende:
Huub hoeft hem geen eens.
Dit is effe de rat fucken.
Iddquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:11 schreef rooie3 het volgende:
Huub hoeft hem geen eens.
Dit is effe de rat fucken.
Ja, ik vond hem de eerste minuten ook weer zwaar irritant. Gelukkig nu niet meer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ze die 2 uur voor haar kinderen zou vragen dan zouden de meeste kijkers/streamers het haar wel gunnen denk ik. Maar het feit dat ze seks voorop stelt boven haar kinderen is genoeg reden om het haar juist NIET te geven...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:11 schreef Lynn-Live het volgende:
Ongelofelijk dat Natasia niet graag even 2 uurtjes met haar kindjes wil, maar nee hoor haar voorkeur gaat uit naar seks met Wilgo, onbegrijpelijk!!![]()
nah zal ze leuk vinden heeft ze geen enkele reactie van hem gezien maar ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Loony tunes monster? Ja, dat hebben we aan hem gegeven, maar bij zijn persoonlijke spullen gezet. Het begint een beetje een rommeltje te worden in de villa. Hij vond het overigens erg grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |