yeahhhhquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:44 schreef jacqjacq het volgende:
dit geeft brian de kracht om vanavond 16 gedichten te schrijven: NNNNEEEEEEEE !!!!!!
Tuurlijk zijn ze trots, ze hebben zojuist weer een TV uitzending volgeluldquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een lief, echt gesprek.
En ze zijn allebei trots op de getoonde emoties.
Hij zegt er ook bij dat hij daar niet trots op is dat hij dat heeft gezegd en dat zijn moeder hem een blauw oog zou slaan voor die opmerking. Sorry je vergat een stukjequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
Huub ziet iemand longkanker toewensen als vooruitgang, omdat hij "buiten" een bierfles zou hebben kapotgeslagen, of erger.
Dat longkanker had ie wel overgenomen van Japio....... die vertelde eerder op de avond dat ie Huub zou komen opzoeken als ie longkanker heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
Huub ziet iemand longkanker toewensen als vooruitgang, omdat hij "buiten" een bierfles zou hebben kapotgeslagen, of erger.
Gaat t nou nooit vervelen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
Weet je zeker dat het geen Petra6000 is ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een lief, echt gesprek.
En ze zijn allebei trots op de getoonde emoties.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:45 schreef DainBramage het volgende:
[COS#838] Para Brada op de Sofa bij Fruub![]()
? sorry maar er hangen camera'squote:Op woensdag 14 maart 2007 23:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Juist!
Juf Judit heeft hem niet en plein plubliek te kakken gezet, het gesprek was 1 op 1 en als jer er niet tegen kan, dan.......
Heej das een belediging voor mijn naam jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen Petra6000 is ?
hij past zich aan aan t nivo van brianquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:46 schreef vzzzzzbx het volgende:
shit, wat is die huub eigenlijk een wigger.
yo G, talk to ya homies, straight up bitch
Precies dat vergeet Huub erbij te zeggen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat longkanker had ie wel overgenomen van Japio....... die vertelde eerder op de avond dat ie Huub zou komen opzoeken als ie longkanker heeft.
Eens kijken hoe hij dit gesprek straks aan Eric verslaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:46 schreef Lynn-Live het volgende:
Dit meent Huub anders had hij hier meteen gebruik van gemaakt door b.v. te zeggen; jankert, loser...
ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eens kijken hoe hij dit gesprek straks aan Eric verslaat.
Ja ja. Dat weten we al inmiddels. En nu je pilletjes innemen en naar bed ok?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:46 schreef Casshern het volgende:
bleh wat is brian toch een smerige rat
sryquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej das een belediging voor mijn naam ja![]()
![]()
![]()
Zullen we dan ook ff kijken hoe Brianles dit gesprek straks verslaat aan Natasia en Jaap ????quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hahaha ja zou bijna me pilletjes vergetenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja ja. Dat weten we al inmiddels. En nu je pilletjes innemen en naar bed ok?
wacht maar af...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub is gewoon heel aardig...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:46 schreef Lynn-Live het volgende:
Dit meent Huub anders had hij hier meteen gebruik van gemaakt door b.v. te zeggen; jankert, loser...
Brian heeft al mn pilletjes ingenomenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja ja. Dat weten we al inmiddels. En nu je pilletjes innemen en naar bed ok?
toch een doel voor Huub, inperken van zijn agressiviteitquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
? sorry maar er hangen camera's
Maar het is makenlijk om van buiten kritiek op iemand te hebben (kunnen voorbereiden analyseren etc)
Wij krijgen altijd een verkeerd beeld dat gevormd word door meningen. Meningen worden versterkt in een groep.
Ook als jij in dat huis zit komen je slechte kanten naar boven en dit zijn de kanten waar jeop beroordeelt word daarom valt silvia zo weinig op en huub natasia en brian veel.
Dus voor de laatste keer al die mensen die erin zitten zijn niet beter of slechter dan wij, we zijn allemaal mensen en geloof me dat 9 van de 10 cossers wel slechtere dingen op hun geweten hebben dan we nu hebben gezien van brian !!!
Jij houd van grapjes he? Nou ik ook, en ik heb er om moeten lachen hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Maar het is makenlijk om van buiten kritiek op iemand te hebben (kunnen voorbereiden analyseren etc)
Wij krijgen altijd een verkeerd beeld dat gevormd word door meningen. Meningen worden versterkt in een groep.
Ook als jij in dat huis zit komen je slechte kanten naar boven en dit zijn de kanten waar jeop beroordeelt word daarom valt silvia zo weinig op en huub natasia en brian veel.
Dus voor de laatste keer al die mensen die erin zitten zijn niet beter of slechter dan wij, we zijn allemaal mensen en geloof me dat 9 van de 10 cossers wel slechtere dingen op hun geweten hebben dan we nu hebben gezien van brian !!!
moet ik je nu weer naar bed sturen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:49 schreef Dogga het volgende:
en toch is brian wel ok
alleeen soms doet hij domme dingen en zegt hij domme dingen
Lieve Simpel is ook een goedequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen Petra6000 is ?
Goed zo... slaap leker.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef Casshern het volgende:
[..]
hahaha ja zou bijna me pilletjes vergeten
Zou het ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:49 schreef Brulkip het volgende:
Ik hoop dat hij zichzelf nu nog kutter voelt....na deze aardigheid van Huub.
............en hoe ParaBraaain het doorvertelt aan Stasiaquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nu Jaap zelf nog .......quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
..... en zo is Jaap's leed over zijn buurman als een nachtkaarsje uit gegaan.
Alvast gefeliciteerd voor straksquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
offtopic nog 11 minuten dan ben ik weer een jaar ouder pffff
Offtopic alvast gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Brainles gaat slapen en huub pakt nog wat te drinken. De rest ligt in bed te slapen of te lezen het wordt een avondje vroeg naar bed dus.![]()
neeee mamiiiiquote:
Het is gewoon zo hoor. Elke zin wordt geanalyseerd op weet ik veel hoeveel fora. Natuurlijk is niet lang niet alles gelogen maar wel uitvergroot.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jij houd van grapjes he? Nou ik ook, en ik heb er om moeten lachen hoor.![]()
is er ook een filmpje van het gesprekquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
toch een doel voor Huub, inperken van zijn agressiviteit![]()
En ff de streamverslagen gelezen.
Juf Judith![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En???????? TOP Huub!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
dankje welquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:52 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja, ff dan ok? En dan tanden poetsen, plassen en naar bed OK?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu Jaap zelf nog .......
En, wat vind je er van?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook maar dat zou ik ook nooit doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:53 schreef n1ek het volgende:
Eric paft op bed. Smerig
Dat is mijn vraag ook idd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is er ook een filmpje van het gesprek
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook maar dat zou ik ook nooit doen
1 van de lekkerste dingen om te doen als je net wakker bent gewordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook maar dat zou ik ook nooit doen
Dit raakt kant noch wal [ of het slaat als kut op dirk ]quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
handen wassen na plassenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:52 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja, ff dan ok? En dan tanden poetsen, plassen en naar bed OK?
Ongetwijfeld, het was alleen wel langer dan 10 min, denk ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is er ook een filmpje van het gesprek
![]()
En dat vind ik weer laag van Huub. Waarom hem daarop pakken als je een oprecht gesprek voert?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:53 schreef jacqjacq het volgende:
huub over brian: gof wat zegt die vent eigenlijk weinig in heel veel woorden
Ja. Behalve tijdens de afterglow. Heeft ie wéér liggen rukken?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:53 schreef n1ek het volgende:
Eric paft op bed. Smerig
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Ik vind dat huub het netjes doet, het is alleen jammer dat hij denkt dat het een oprecht gesprek is. Want dat was het voor hem waarschijnlijk wel, maar voor Brian niet (*denk ik)quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind dat huub het netjes doet, het is alleen jammer dat hij denkt dat het een oprecht gesprek is. Want dat was het voor hem waarschijnlijk wel, maar voor Brian niet (*denk ik)
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind dat huub het netjes doet, het is alleen jammer dat hij denkt dat het een oprecht gesprek is. Want dat was het voor hem waarschijnlijk wel, maar voor Brian niet (*denk ik)
je zou ook kunnen toegeven dat je er helemaal naast zat, zou wel zo sportief zijn is mijn mening!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tja.
Die overschakelingen tussen spel en "echt" zijn ingewikkeld.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
En dat vind ik weer laag van Huub. Waarom hem daarop pakken als je een oprecht gesprek voert?
Ik zeg ook denk ik, ik geef hem nog ff voordeel van de twijfel, ik wacht nog ff af hoe hij het verslag doet aan natasia en Jaap.quote:
omdat ie eigenlijk met 100.000 woorden helemaal niks heeft verteldquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
omdat ie aardig wat leugens vertelde?
Omdat Huub zich voor één keertje normaal weet te gedragen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:57 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
je zou ook kunnen toegeven dat je er helemaal naast zat, zou wel zo sportief zijn is mijn mening!!
Zullen we ff afwachten wat Braaain over Huub vertelt aan Staas?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
En dat vind ik weer laag van Huub. Waarom hem daarop pakken als je een oprecht gesprek voert?
Het was ook geen oprecht gesprek....Brian 'vergat'even te vertellen waar hij werkelijk om huilde....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken: de villa is veel te pauper en klein voor Amerkaanse (miljonairs)begrippen: daar zal het ook vast niet om slechts 2 miljoen Dollar gaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef DainBramage het volgende:
Als ze nog meer engelse zinnen gebruiken kunnen ze deze serie gewoon uitzenden in America uitzenden en hoeven ze helemaal geen nieuwe te maken....![]()
Hij was aan het uitleggen wat Brian zei en het klonk niet als hem pakken alleen kwam Huub er volgens mij zelf op dat moment achter dat Brian niet zoveel had gezegd in die tijdquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Het is iets waar Huub Brian al vaker op heeft gewezen. Dus het is niet iets dat achter de rug omgaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Brainles gaat slapen en huub pakt nog wat te drinken. De rest ligt in bed te slapen of te lezen het wordt een avondje vroeg naar bed dus.![]()
Brian heeft nu meer dan ooit een warme moederschoot nodig... een lichaam waar hij zich tegen kan vleien.... rarara wie heeft daar wel oren naar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:57 schreef Kinga het volgende:
Zo, dat gesprek met Judith is duidelijk hard aangekomen. Tsja, de waarheid doet pijn he. En blijkbaar is Brian dat niet gewend van vrouwen.
Ja, dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
gadver gaat brain nu mama tasia neuken
![]()
Voor hetzelfde geld draait ie zo, hup in één keer, haar nek om.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:59 schreef mootie het volgende:
Zelfs dat neurotische geaai van Brian vind ik nu eng.
nee zonder haar slapen zei hijquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef Ferdii het volgende:
zij huub nou tegen silvia "ik vond er niks aan met brain praten, maar af en toe zijn dingen gewoon voor het spel beter"?
of het ging over zonde jou slapenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:59 schreef Dogga het volgende:
huub: ik vind het helemaal niets om zonder jou te slapen, maar soms zijn dingen beter voor het spel
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef Ferdii het volgende:
zij huub nou tegen silvia "ik vond er niks aan met brain praten, maar af en toe zijn dingen gewoon voor het spel beter"?
Jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef Prospera het volgende:
Huub naast Syl: wat zag je er vanacht toch lekker uit. Ik heb geen zin om zonder jou te slapen, maar soms moet je voor het spel wat doen.
Ik vond het dus juist wel triomfantelijk. Jammer dat hij hem belachelijk moest maken op iets waar hij zelf nl. ook best goed in is (het lullen om het lullen, zonder echt iets te zeggen).quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]Jij bent echt erg. Echt óveral weet je nog een negatief puntje van Huub uit te peuren.
![]()
Maar serieus: ik vond dat hij een aardig gesprek hield met zijn 'vijand' en dat zijn verslag aan Eric ook vrij netjes was, en helemaal niet triomfantelijk of zo. Het was vooral herkenning, wat hij beschreef.
Nope.. hij zei:quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef Ferdii het volgende:
Brian herkent oprecht nog niet als ie er over struikelt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vond het dus juist wel triomfantelijk. Jammer dat hij hem belachelijk moest maken op iets waar hij zelf nl. ook best goed in is (het lullen om het lullen, zonder echt iets te zeggen).
Het gesprek tussen Huub en Brian vond ik wel oprecht.
caramba Dayquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vond het dus juist wel triomfantelijk. Jammer dat hij hem belachelijk moest maken op iets waar hij zelf nl. ook best goed in is (het lullen om het lullen, zonder echt iets te zeggen).
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld draait ie zo, hup in één keer, haar nek om.
Ik ga er nu aan beginnen. of iemand heeft hem al geupload? Dan moet je even zoeken in YouTubequote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef Equinix het volgende:
Staat de video van die Judith al online ?[..]
Gefeliciteerd![]()
Goed opgemerkt van Huub!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:53 schreef jacqjacq het volgende:
huub over brian: gof wat zegt die vent eigenlijk weinig in heel veel woorden
dat zou een topcadeautje zijn!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Van harte Petra, dat het de dag mag worden waarop Brian breekt!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Het gesprek tussen Huub en Brian vond ik wel oprecht.
kennelijk alleen voor de andere slaapkamer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat in de regels stond dat je in de slaapkamer niet mag roken? Of geldt dat alleen voor de andere slaapkamer?
Ik dacht dat de bewoners dat zelf besloten hadden, zelfs de gemiddelde roker kan wel begrijpen dat roken in de slaapkamer gewoon goor is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat in de regels stond dat je in de slaapkamer niet mag roken? Of geldt dat alleen voor de andere slaapkamer?
Syl is alle lieve brieven aan het lezen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Sylvia slaapt met ogen open?
maar wel lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat de bewoners dat zelf besloten hadden, zelfs de gemiddelde roker kan wel begrijpen dat roken in de slaapkamer gewoon goor is.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat de bewoners dat zelf besloten hadden, zelfs de gemiddelde roker kan wel begrijpen dat roken in de slaapkamer gewoon goor is.
is aan het lezenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Brian en Natasia hebben geroepn dat in de grote slaapkamer niet gerookt mag worden. Of het geschreven staat weet ik niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik verstond iets anders..quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:09 schreef Peter6000 het volgende:
Eric en Huub willen Brian keihard pakken, "als hij zijn nek toont, prik ik erin".
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Zat er inderdaad ik inquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:10 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel, die gaan niet meer uit die kamer
Wilde het al een keer eerder tegen je zeggen...maar dat mag geloof ik niet als het niet over het onderwerp gaat...maar bij deze dan stiekem toch...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Spel? Spel? Is er een spel??????quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Wat zijn de manieren waarop we hem de dolksteek kunnen geven dat hij weggaat.
Ze willen hem om half 3 uit bed trappen, "om hem zijn stinkschilderij af te nemen".
Het spel is blijkbaar weer begonnen.
Gefeliciflapstaart met je 23e verjaardag!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
Huub vind het nix zonder sil slapen, maar ze moeten wel aan het spel denken. Sil zegt ook waarom denk je dat ik hier blijf liggen.
en neuken in de huiskamer?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb jaren gerookt, maar nooit in de slaapkamerquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om hem af te nemen maar om hem weg te laten halen!! wel op blijven letten hé en niet alleen maar huub in het kwade daglicht willen zetten!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Wat zijn de manieren waarop we hem de dolksteek kunnen geven dat hij weggaat.
Ze willen hem om half 3 uit bed trappen, "om hem zijn stinkschilderij af te nemen".
Het spel is blijkbaar weer begonnen.
quote:
Wat is daar nou weer mis mee?? Beetje triest als dat slechts tot de slaapkamer beperkt wordt hèquote:
Dank je welquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:10 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Wilde het al een keer eerder tegen je zeggen...maar dat mag geloof ik niet als het niet over het onderwerp gaat...maar bij deze dan stiekem toch...
Ik vind dat je hier altijd hele mooie foto's neerzet!
Dat wilde ik even kwijt.![]()
Sluit ik me bij aan, geldt trouwens voor alle cappersquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:10 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Wilde het al een keer eerder tegen je zeggen...maar dat mag geloof ik niet als het niet over het onderwerp gaat...maar bij deze dan stiekem toch...
Ik vind dat je hier altijd hele mooie foto's neerzet!
Dat wilde ik even kwijt.![]()
Dat zie je verkeerd. Huub is oprecht!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:14 schreef Dynabite het volgende:
Het is letterlijk en figuurlijk een laag mannetje die Huub![]()
Ze hebben toch een 'avondklok' gekregen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:11 schreef F1reB1rd het volgende:
om 02.30 brian wakker maken dat ie zijn schilderij moet opruimen
is een mooi Meiske, ik was er verliefd op, maar na vanavond ben ik verliefd op Sylviaquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:13 schreef Loserkid het volgende:
Huub is echt verliefd op Lieke
En iik ook
Ze doen het daar voornaamlijk onder de douchequote:Op donderdag 15 maart 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee?? Beetje triest als dat slechts tot de slaapkamer beperkt wordt hè![]()
Ze moeten voor half 3 naar bed, maar mogen wel na half 3 opstaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze hebben toch een 'avondklok' gekregen?
ja zelfde met roken....maar jij rookt niet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee?? Beetje triest als dat slechts tot de slaapkamer beperkt wordt hè![]()
Dat zie je verkeerd. Dat doet alleen Brian.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:16 schreef Kinga het volgende:
Thx Huub, je geeft me weer op tijd dat duwtje gegeven de anti-huub mood in.... Hij lult weer om te lullen... bleeeeeh![]()
zij welquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk, ik kan me niet voorstellen dat iemand dit nog leuk vindt, na 100.000 keer.![]()
Ja dat wel, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet smerig vind..... alleen in de woonkamer dus in mijn huis. Roken dan...... andere dingen gebeuren overalquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:17 schreef Spoko het volgende:
[..]
ja zelfde met roken....maar jij rookt niet?
Leuter en Neuter?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Leuter en Neuter liggen in de Master Bedroom hoor...![]()
Nee... en dat gaat dus ook niet gebeuren. De mensen die dat al zeiden hadden dus gelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:17 schreef PC eend het volgende:
Heeft Jaap zijn waarschuwing nou al gehad![]()
Hopelijk wordt dat nog een keer bijgesteld naar 23.00quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze hebben toch een 'avondklok' gekregen?
Ik ben niet pro Huub, zekers niet maar ik betrap mezelf op onbedaarlijk gniffelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk, ik kan me niet voorstellen dat iemand dit nog leuk vindt, na 100.000 keer.![]()
Wat een kutredactiequote:Op donderdag 15 maart 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... en dat gaat dus ook niet gebeuren. De mensen die dat al zeiden hadden dus gelijk.
Ik vind het zelf echt zeer vreemd, na alles wat hij flikte afgelopen nachtmaar blijkbaar was het toch binnen de regels dan
Lijkt me een beetje offtopicquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan je uitleggen wat aspect jou lachspieren exact prikkelt?
Ja meester.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nieuwe bijnamen![]()
Wel op blijven letten hé!![]()
Ik ben zéér pro Huub, maar dit soort dingen mag hij van mij achterwege laten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben niet pro Huub, zekers niet maar ik betrap mezelf op onbedaarlijk gniffelen.![]()
Is Aruba volgens Brian.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat schilderij is van de Ikea overigens (50 euro) en wie zegt dat het van Bonaire is?
quote:
Jaquote:
Schijnt een beroemde boom te zijn, PokerJoker had er ook eens een Kodakmoment gehad meen ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat schilderij is van de Ikea overigens (50 euro) en wie zegt dat het van Bonaire is?
Wij zijn elkaars spiegelbeeld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben zéér pro Huub, maar dit soort dingen mag hij van mij achterwege laten.
"Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig"
Juist welquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:23 schreef Sug4r het volgende:
Wilgo moet maar niet naar de streams kijken......
na de sex ook geen peukie in bed? Mijn ex hield er ook niet van....van het roken in de slaapkamer dan....quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet smerig vind..... alleen in de woonkamer dus in mijn huis. Roken dan...... andere dingen gebeuren overal![]()
Dat ligt ook aan je instelling...dat probeerde Huub Brian uit te leggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:22 schreef Day het volgende:
Overigens, heel leuk dat commentaar van (vooral Eric) dat Brain na 5 maanden instort, maar zij zitten daar nog niet zo lang.
Bart zou ook zonder problemen 2 jaar in de DGK kunnen zitten, zei hij, maar begon het na 2,3 maanden al moeilijk te krijgen.
Ja, de zin die hij daarna zei.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:26 schreef Day het volgende:
Huub tegen Eric: Wij gaan hier winnen, 1 van ons gaat die villa winnen.
What about zijn maatje Sylvia? Heb ik iets gemist?
Zegt toch wel iets over zijn zelfoverschatting.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt dat de strijd gaat tussen hem en Eric... en dat Syl derde gaat worden.
Heb jij aandelen in de SC?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang leve de SC[SC # 13] SlowChat, voor als je snel off-topic wilt gaan...
Wat een arrogant mannetje hé!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zegt toch wel iets over zijn zelfoverschatting.
Dat hij zichzelf en Eric blijkbaar het leukst vindt.
Ik denk dat dat iets te maken heeft met de popupoll...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar kan hij niks over zeggen. Ze hebben geen van allen ervaring met jarenlang 'vastzitten'.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan je instelling...dat probeerde Huub Brian uit te leggen
gekneustquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
Wat heeft Huub voor pijn aan zijn rechterrib![]()
Het vervelende van DGK is, dat er maar 1 winnaar is. Alle anderen zijn de verliezers. Het zou met niets verbazen als Sylvia er anders over denkt, zij eerste en de rest maakt haar niets uit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt dat de strijd gaat tussen hem en Eric... en dat Syl derde gaat worden.
Zo leg jij dat uit?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja zo zou Brian nooit denkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een arrogant mannetje hé!
Die Huub![]()
![]()
![]()
Er zitten ook veel Brian en Natasia stemmers bij, die beseffen dat zelfoverschatting Huubs ondergang wordt, en juist daarom op Huub stemmen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat dat iets te maken heeft met de popupoll...
In de COS is nog nooit geschreven dat hij heeft gebokst met Hans .......quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
Wat heeft Huub voor pijn aan zijn rechterrib![]()
Bart ging er om een hele andere reden uit namelijk dat er niemand vertrok en het zo een gebed zonder eind zo worden...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Daar kan hij niks over zeggen. Ze hebben geen van allen ervaring met jarenlang 'vastzitten'.
Zoals ik al zei, Bart was er voor 100% van overtuigd dat hij het zou kunnen. Huub en Eric weten dus helemaal niet hoe zij zich zullen voelen als zij 5 maanden in dat huis zitten.
Daarom moet iedereen geert wilders stemmen, dan ziet iedereen dat hij geen goede regering kan vormenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zitten ook veel Brian en Natasia stemmers bij, die beseffen dat zelfoverschatting Huubs ondergang wordt, en juist daarom op Huub stemmen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:30 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Daarom moet iedereen geert wilders stemmen, dan ziet iedereen dat hij geen goede regering kan vormen.
(dit is jouw logica toch?)
Ahh, dan is er op VOL erover geschreven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de COS is nog nooit geschreven dat hij heeft gebokst met Hans .......
Daarom heb ik ook op hem gestemdquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zitten ook veel Brian en Natasia stemmers bij, die beseffen dat zelfoverschatting Huubs ondergang wordt, en juist daarom op Huub stemmen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:30 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Daarom moet iedereen geert wilders stemmen, dan ziet iedereen dat hij geen goede regering kan vormen.
(dit is jouw logica toch?)
Ik probeerde de cyclus te doorbreken door een keer anti-Huub te posten...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:31 schreef scanman01 het volgende:
De Gouden Kooi begint een beetje een userswedstrijdje te worden:
Wat walgelijk is Huub hè
Wat goed is Huub hè
Wat walgelijk is Huub hè
Wat goed is Huub hè
Wat walgelijk is Huub hè
Wat goed is Huub hè
Wat walgelijk is Huub hè
Wat goed is Huub hè![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |