Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Brainles gaat slapen en huub pakt nog wat te drinken. De rest ligt in bed te slapen of te lezen het wordt een avondje vroeg naar bed dus.![]()
offtopic nog 11 minuten dan ben ik weer een jaar ouder pffff
Brian heeft nu meer dan ooit een warme moederschoot nodig... een lichaam waar hij zich tegen kan vleien.... rarara wie heeft daar wel oren naar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:57 schreef Kinga het volgende:
Zo, dat gesprek met Judith is duidelijk hard aangekomen. Tsja, de waarheid doet pijn he. En blijkbaar is Brian dat niet gewend van vrouwen.
Ja, dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
gadver gaat brain nu mama tasia neuken
![]()
Voor hetzelfde geld draait ie zo, hup in één keer, haar nek om.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:59 schreef mootie het volgende:
Zelfs dat neurotische geaai van Brian vind ik nu eng.
nee zonder haar slapen zei hijquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef Ferdii het volgende:
zij huub nou tegen silvia "ik vond er niks aan met brain praten, maar af en toe zijn dingen gewoon voor het spel beter"?
of het ging over zonde jou slapenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:59 schreef Dogga het volgende:
huub: ik vind het helemaal niets om zonder jou te slapen, maar soms zijn dingen beter voor het spel
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef Ferdii het volgende:
zij huub nou tegen silvia "ik vond er niks aan met brain praten, maar af en toe zijn dingen gewoon voor het spel beter"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |