Ik zeg ook denk ik, ik geef hem nog ff voordeel van de twijfel, ik wacht nog ff af hoe hij het verslag doet aan natasia en Jaap.quote:
omdat ie eigenlijk met 100.000 woorden helemaal niks heeft verteldquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
omdat ie aardig wat leugens vertelde?
Omdat Huub zich voor één keertje normaal weet te gedragen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:57 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
je zou ook kunnen toegeven dat je er helemaal naast zat, zou wel zo sportief zijn is mijn mening!!
Zullen we ff afwachten wat Braaain over Huub vertelt aan Staas?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
En dat vind ik weer laag van Huub. Waarom hem daarop pakken als je een oprecht gesprek voert?
Het was ook geen oprecht gesprek....Brian 'vergat'even te vertellen waar hij werkelijk om huilde....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
En dat vind ik weer laag van Huub. Waarom hem daarop pakken als je een oprecht gesprek voert?
Dat gaat niet lukken: de villa is veel te pauper en klein voor Amerkaanse (miljonairs)begrippen: daar zal het ook vast niet om slechts 2 miljoen Dollar gaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef DainBramage het volgende:
Als ze nog meer engelse zinnen gebruiken kunnen ze deze serie gewoon uitzenden in America uitzenden en hoeven ze helemaal geen nieuwe te maken....![]()
Hij was aan het uitleggen wat Brian zei en het klonk niet als hem pakken alleen kwam Huub er volgens mij zelf op dat moment achter dat Brian niet zoveel had gezegd in die tijdquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Het is iets waar Huub Brian al vaker op heeft gewezen. Dus het is niet iets dat achter de rug omgaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Brainles gaat slapen en huub pakt nog wat te drinken. De rest ligt in bed te slapen of te lezen het wordt een avondje vroeg naar bed dus.![]()
offtopic nog 11 minuten dan ben ik weer een jaar ouder pffff
Brian heeft nu meer dan ooit een warme moederschoot nodig... een lichaam waar hij zich tegen kan vleien.... rarara wie heeft daar wel oren naar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:57 schreef Kinga het volgende:
Zo, dat gesprek met Judith is duidelijk hard aangekomen. Tsja, de waarheid doet pijn he. En blijkbaar is Brian dat niet gewend van vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |