neeee mamiiiiquote:
Het is gewoon zo hoor. Elke zin wordt geanalyseerd op weet ik veel hoeveel fora. Natuurlijk is niet lang niet alles gelogen maar wel uitvergroot.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jij houd van grapjes he? Nou ik ook, en ik heb er om moeten lachen hoor.![]()
is er ook een filmpje van het gesprekquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
toch een doel voor Huub, inperken van zijn agressiviteit![]()
En ff de streamverslagen gelezen.
Juf Judith![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En???????? TOP Huub!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eens kijken hoe hij dit gesprek straks aan Eric verslaat.
dankje welquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:52 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja, ff dan ok? En dan tanden poetsen, plassen en naar bed OK?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu Jaap zelf nog .......
En, wat vind je er van?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eens kijken hoe hij dit gesprek straks aan Eric verslaat.
Ik rook zelf ook maar dat zou ik ook nooit doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:53 schreef n1ek het volgende:
Eric paft op bed. Smerig
Dat is mijn vraag ook idd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is er ook een filmpje van het gesprek
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook maar dat zou ik ook nooit doen
1 van de lekkerste dingen om te doen als je net wakker bent gewordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook maar dat zou ik ook nooit doen
Dit raakt kant noch wal [ of het slaat als kut op dirk ]quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
? sorry maar er hangen camera's
Maar het is makenlijk om van buiten kritiek op iemand te hebben (kunnen voorbereiden analyseren etc)
Wij krijgen altijd een verkeerd beeld dat gevormd word door meningen. Meningen worden versterkt in een groep.
Ook als jij in dat huis zit komen je slechte kanten naar boven en dit zijn de kanten waar jeop beroordeelt word daarom valt silvia zo weinig op en huub natasia en brian veel.
Dus voor de laatste keer al die mensen die erin zitten zijn niet beter of slechter dan wij, we zijn allemaal mensen en geloof me dat 9 van de 10 cossers wel slechtere dingen op hun geweten hebben dan we nu hebben gezien van brian !!!
handen wassen na plassenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:52 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja, ff dan ok? En dan tanden poetsen, plassen en naar bed OK?
Ongetwijfeld, het was alleen wel langer dan 10 min, denk ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is er ook een filmpje van het gesprek
![]()
En dat vind ik weer laag van Huub. Waarom hem daarop pakken als je een oprecht gesprek voert?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:53 schreef jacqjacq het volgende:
huub over brian: gof wat zegt die vent eigenlijk weinig in heel veel woorden
Ja. Behalve tijdens de afterglow. Heeft ie wéér liggen rukken?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:53 schreef n1ek het volgende:
Eric paft op bed. Smerig
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
offtopic nog 11 minuten dan ben ik weer een jaar ouder pffff
Ik vind dat huub het netjes doet, het is alleen jammer dat hij denkt dat het een oprecht gesprek is. Want dat was het voor hem waarschijnlijk wel, maar voor Brian niet (*denk ik)quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind dat huub het netjes doet, het is alleen jammer dat hij denkt dat het een oprecht gesprek is. Want dat was het voor hem waarschijnlijk wel, maar voor Brian niet (*denk ik)
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind dat huub het netjes doet, het is alleen jammer dat hij denkt dat het een oprecht gesprek is. Want dat was het voor hem waarschijnlijk wel, maar voor Brian niet (*denk ik)
je zou ook kunnen toegeven dat je er helemaal naast zat, zou wel zo sportief zijn is mijn mening!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tja.
Die overschakelingen tussen spel en "echt" zijn ingewikkeld.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
En dat vind ik weer laag van Huub. Waarom hem daarop pakken als je een oprecht gesprek voert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |