Goed zo... slaap leker.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef Casshern het volgende:
[..]
hahaha ja zou bijna me pilletjes vergeten
Zou het ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:49 schreef Brulkip het volgende:
Ik hoop dat hij zichzelf nu nog kutter voelt....na deze aardigheid van Huub.
............en hoe ParaBraaain het doorvertelt aan Stasiaquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eens kijken hoe hij dit gesprek straks aan Eric verslaat.
Nu Jaap zelf nog .......quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
..... en zo is Jaap's leed over zijn buurman als een nachtkaarsje uit gegaan.
Alvast gefeliciteerd voor straksquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
offtopic nog 11 minuten dan ben ik weer een jaar ouder pffff
Offtopic alvast gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Brainles gaat slapen en huub pakt nog wat te drinken. De rest ligt in bed te slapen of te lezen het wordt een avondje vroeg naar bed dus.![]()
offtopic nog 11 minuten dan ben ik weer een jaar ouder pffff
neeee mamiiiiquote:
Het is gewoon zo hoor. Elke zin wordt geanalyseerd op weet ik veel hoeveel fora. Natuurlijk is niet lang niet alles gelogen maar wel uitvergroot.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jij houd van grapjes he? Nou ik ook, en ik heb er om moeten lachen hoor.![]()
is er ook een filmpje van het gesprekquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
toch een doel voor Huub, inperken van zijn agressiviteit![]()
En ff de streamverslagen gelezen.
Juf Judith![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En???????? TOP Huub!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eens kijken hoe hij dit gesprek straks aan Eric verslaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |