Ik ben net zo vaak een roker als een niet-roker (ik stop regelmatig een tijdquote:
Mijn pc staat hier op de slaapkamer...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben net zo vaak een roker als een niet-roker (ik stop regelmatig een tijd) maar er wordt bij mij thuis alleen maar in de woonkamer gerookt, dat is nooit anders geweest.
![]()
En je woont nog bij je moeder waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn pc staat hier op de slaapkamer...
Is dat een goed excuus?![]()
Ik woon en werk in een restaurant in Duitsland, slaapkamer is de enige plek waar niemand last van me heeft als ik midden in de nacht zit te streamen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je woont nog bij je moeder waarschijnlijk![]()
Dan wel![]()
Okay, dan is het dus op andere wijze de enige kamer die je tot je beschikking hebtquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik woon en werk in een restaurant in Duitsland, slaapkamer is de enige plek waar niemand last van me heeft als ik midden in de nacht zit te streamen...![]()
Vanmiddag zat ik lekker met de laptop op het terras hier in de zon...![]()
Ook te roken![]()
Het kost me niets...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dan is het dus op andere wijze de enige kamer die je tot je beschikking hebt
[moedermodus] Jongen stop er nou mee, nu kun je er nog een stuk makkelijker mee stoppen dan wanneer je 20 jaar gerookt hebt....... het gaat nergens over en kost nog klauwen vol geld ook [/moedermodus]
Ssssst!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verandert vanzelf..... en dan heb ik het niet over je longen en je conditie
Nouhouw!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben al stil..... t is jouw leven..... en jouw longen en conditie![]()
Er zijn grenzen hèquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nouhouw!![]()
Je bent ECHT een moeder...![]()
![]()
Je hebt wel wat weg van Natasia!![]()
Mwah, hier loopt dat net wat anders, ik was weer eens gestopt met roken in september, maar met de kerst ging dat een beetje fout, dus inmiddels weer gestopt maar vrijdagavond wezen stappen, niet van een ander willen bietsen dus zelf sigaretten gekocht...quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Ik heb een kwartiertje later nog iets geroepen over rolverdeling in huis enzo, maar toen kwam er iets terug in de trant van "moet jij maar niet de eigenwijze puber lopen uithangen"![]()
Heathen toch!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:51 schreef Heathen het volgende:
NATASIA ROEL:T!!!!!!!
( sorry liet me gaan)
NATUURLIJK NIET!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
Zitten jullie me hier nu uit te lachen?!![]()
Nou, toen gisteren die sigaretten dus op waren..... waren de sigaretten op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nu dan met jouw roken?![]()
Ja.... dus?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, toen gisteren die sigaretten dus op waren..... waren de sigaretten op.
Ja duh, niet roken....... ik was toch ook al gestopt?!quote:
Ik wist het welquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh, niet roken....... ik was toch ook al gestopt?!
*Voelt overigens wel een zware neiging deze week toch maar weer een avondje de kroeg in te duiken![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wist het wel![]()
Ik heb opzich wel een verbetering doorgemaakt...
Ik ben van zware shag naar Gauloises gegaan![]()
Mwah, ik ben op zich weer geen mietje... als ik dan een keer wel rook, dan ook gelijk echte Camels, niet vandie light of medium shit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wist het wel![]()
Ik heb opzich wel een verbetering doorgemaakt...
Ik ben van zware shag naar Gauloises gegaan![]()
Mijn eerste was Javaanse Jongens 3/4quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik ben op zich weer geen mietje... als ik dan een keer wel rook, dan ook gelijk echte Camels, niet vandie light of medium shit.
Jakkes shagquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn eerste was Javaanse Jongens 3/4![]()
Dat vind ik echt nog smeriger dan sigaretten (ook de geur) en het wordt nog een puinhoop ook... daar heb ik ook altijd een probleem mee...... krum op de vloerquote:
Daar heb je wel een punt...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik echt nog smeriger dan sigaretten (ook de geur) en het wordt nog een puinhoop ook... daar heb ik ook altijd een probleem mee...... krum op de vloer![]()
Dat klinkt echt ontzettend smerig...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
Welke katten werden ook alweer gebruikt om koffiebonen door hun darmstelsel van een "aroma" te voorzien?? Dat schijnt de duurste/lekkerste koffie ter wereld te zijn![]()
Ik heb t zelf maar weer opgezocht: http://www.java-coffee.be/NL/inh_nieuws/inh_kopi.html
voorzien van aroma ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
Welke katten werden ook alweer gebruikt om koffiebonen door hun darmstelsel van een "aroma" te voorzien?? Dat schijnt de duurste/lekkerste koffie ter wereld te zijn![]()
Ik heb t zelf maar weer opgezocht: http://www.java-coffee.be/NL/inh_nieuws/inh_kopi.html
Ach, als iets maar volstrekt uniek is kun je er een prijs opgooien die je wilt, er is dan altijd wel iemand die het tot delicatesse zal uitroepenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat klinkt echt ontzettend smerig...![]()
Ian_Nick sap?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, als iets maar volstrekt uniek is kun je er een prijs opgooien die je wilt, er is dan altijd wel iemand die het tot delicatesse zal uitroepen![]()
Godzijdank kan ik het me niet permitteren...... voor je het weet zou ik er verslaafd aan rakenquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godzijdank kan ik het me niet permitteren...... voor je het weet zou ik er verslaafd aan raken![]()
Het is dan ook echt niet iets voor de gewone burgertjes heur..quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godzijdank kan ik het me niet permitteren...... voor je het weet zou ik er verslaafd aan raken![]()
Ik ben dan ook geen gewoon burgertje heur...... maar dan nog: ik vind dat Ian_Nicksap gewoon te linkquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is dan ook echt niet iets voor de gewone burgertjes heur..![]()
![]()
Alleen voor Gaby's ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is dan ook echt niet iets voor de gewone burgertjes heur..![]()
![]()
Daarmee lok ik zequote:
Wat zijn dat voor loverboy praktijken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarmee lok ik ze![]()
En dan als ze er zwaar aan zitten exploiteer ik ze om de productie van Ian_Nick sap uit te kunnen breiden...
Vervolgens vergroot ik mijn "turf"...
En zo bouw ik langzaam mijn eigen imperium![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarmee lok ik ze![]()
En dan als ze er zwaar aan zitten exploiteer ik ze om de productie van Ian_Nick sap uit te kunnen breiden...
Vervolgens vergroot ik mijn "turf"...
En zo bouw ik langzaam mijn eigen imperium![]()
Maar ik doe het allemaal om geld te verdienen zodat jij in een afkick kliniek kan voor het roken!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor loverboy praktijken?![]()
Zo heb ik je gvd niet opgevoed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |