Nouhouw!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben al stil..... t is jouw leven..... en jouw longen en conditie![]()
Er zijn grenzen hèquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nouhouw!![]()
Je bent ECHT een moeder...![]()
![]()
Je hebt wel wat weg van Natasia!![]()
Mwah, hier loopt dat net wat anders, ik was weer eens gestopt met roken in september, maar met de kerst ging dat een beetje fout, dus inmiddels weer gestopt maar vrijdagavond wezen stappen, niet van een ander willen bietsen dus zelf sigaretten gekocht...quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Ik heb een kwartiertje later nog iets geroepen over rolverdeling in huis enzo, maar toen kwam er iets terug in de trant van "moet jij maar niet de eigenwijze puber lopen uithangen"![]()
Heathen toch!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:51 schreef Heathen het volgende:
NATASIA ROEL:T!!!!!!!
( sorry liet me gaan)
NATUURLIJK NIET!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
Zitten jullie me hier nu uit te lachen?!![]()
Nou, toen gisteren die sigaretten dus op waren..... waren de sigaretten op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nu dan met jouw roken?![]()
Ja.... dus?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, toen gisteren die sigaretten dus op waren..... waren de sigaretten op.
Ja duh, niet roken....... ik was toch ook al gestopt?!quote:
Ik wist het welquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh, niet roken....... ik was toch ook al gestopt?!
*Voelt overigens wel een zware neiging deze week toch maar weer een avondje de kroeg in te duiken![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wist het wel![]()
Ik heb opzich wel een verbetering doorgemaakt...
Ik ben van zware shag naar Gauloises gegaan![]()
Mwah, ik ben op zich weer geen mietje... als ik dan een keer wel rook, dan ook gelijk echte Camels, niet vandie light of medium shit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wist het wel![]()
Ik heb opzich wel een verbetering doorgemaakt...
Ik ben van zware shag naar Gauloises gegaan![]()
Mijn eerste was Javaanse Jongens 3/4quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik ben op zich weer geen mietje... als ik dan een keer wel rook, dan ook gelijk echte Camels, niet vandie light of medium shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |