Brian herkent oprecht nog niet als ie er over struikelt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vond het dus juist wel triomfantelijk. Jammer dat hij hem belachelijk moest maken op iets waar hij zelf nl. ook best goed in is (het lullen om het lullen, zonder echt iets te zeggen).
Het gesprek tussen Huub en Brian vond ik wel oprecht.
caramba Dayquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vond het dus juist wel triomfantelijk. Jammer dat hij hem belachelijk moest maken op iets waar hij zelf nl. ook best goed in is (het lullen om het lullen, zonder echt iets te zeggen).
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld draait ie zo, hup in één keer, haar nek om.
Ik ga er nu aan beginnen. of iemand heeft hem al geupload? Dan moet je even zoeken in YouTubequote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef Equinix het volgende:
Staat de video van die Judith al online ?[..]
Gefeliciteerd![]()
Goed opgemerkt van Huub!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:53 schreef jacqjacq het volgende:
huub over brian: gof wat zegt die vent eigenlijk weinig in heel veel woorden
dat zou een topcadeautje zijn!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Van harte Petra, dat het de dag mag worden waarop Brian breekt!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Het gesprek tussen Huub en Brian vond ik wel oprecht.
kennelijk alleen voor de andere slaapkamer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat in de regels stond dat je in de slaapkamer niet mag roken? Of geldt dat alleen voor de andere slaapkamer?
Ik dacht dat de bewoners dat zelf besloten hadden, zelfs de gemiddelde roker kan wel begrijpen dat roken in de slaapkamer gewoon goor is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat in de regels stond dat je in de slaapkamer niet mag roken? Of geldt dat alleen voor de andere slaapkamer?
Syl is alle lieve brieven aan het lezen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Sylvia slaapt met ogen open?
maar wel lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat de bewoners dat zelf besloten hadden, zelfs de gemiddelde roker kan wel begrijpen dat roken in de slaapkamer gewoon goor is.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat de bewoners dat zelf besloten hadden, zelfs de gemiddelde roker kan wel begrijpen dat roken in de slaapkamer gewoon goor is.
is aan het lezenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Brian en Natasia hebben geroepn dat in de grote slaapkamer niet gerookt mag worden. Of het geschreven staat weet ik niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik verstond iets anders..quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:09 schreef Peter6000 het volgende:
Eric en Huub willen Brian keihard pakken, "als hij zijn nek toont, prik ik erin".
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Zat er inderdaad ik inquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:10 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel, die gaan niet meer uit die kamer
Wilde het al een keer eerder tegen je zeggen...maar dat mag geloof ik niet als het niet over het onderwerp gaat...maar bij deze dan stiekem toch...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Spel? Spel? Is er een spel??????quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Wat zijn de manieren waarop we hem de dolksteek kunnen geven dat hij weggaat.
Ze willen hem om half 3 uit bed trappen, "om hem zijn stinkschilderij af te nemen".
Het spel is blijkbaar weer begonnen.
Gefeliciflapstaart met je 23e verjaardag!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
Huub vind het nix zonder sil slapen, maar ze moeten wel aan het spel denken. Sil zegt ook waarom denk je dat ik hier blijf liggen.
en neuken in de huiskamer?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb jaren gerookt, maar nooit in de slaapkamerquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |