Brian herkent oprecht nog niet als ie er over struikelt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vond het dus juist wel triomfantelijk. Jammer dat hij hem belachelijk moest maken op iets waar hij zelf nl. ook best goed in is (het lullen om het lullen, zonder echt iets te zeggen).
Het gesprek tussen Huub en Brian vond ik wel oprecht.
caramba Dayquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vond het dus juist wel triomfantelijk. Jammer dat hij hem belachelijk moest maken op iets waar hij zelf nl. ook best goed in is (het lullen om het lullen, zonder echt iets te zeggen).
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld draait ie zo, hup in één keer, haar nek om.
Ik ga er nu aan beginnen. of iemand heeft hem al geupload? Dan moet je even zoeken in YouTubequote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef Equinix het volgende:
Staat de video van die Judith al online ?[..]
Gefeliciteerd![]()
Goed opgemerkt van Huub!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:53 schreef jacqjacq het volgende:
huub over brian: gof wat zegt die vent eigenlijk weinig in heel veel woorden
dat zou een topcadeautje zijn!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Van harte Petra, dat het de dag mag worden waarop Brian breekt!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Het gesprek tussen Huub en Brian vond ik wel oprecht.
kennelijk alleen voor de andere slaapkamer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat in de regels stond dat je in de slaapkamer niet mag roken? Of geldt dat alleen voor de andere slaapkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |