ben jij een newbie schat? nou voor mij niet hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag ik de SC even misbruiken om te kijken of ik een CAP kan posten?![]()
Ik zou graag mijn "kutnewbie die af en toe een post neerzet"status upgraden naar "kutnewbie die niet alleen loop te posten maar af en toe ook nog een waardeloze cap neerplant"
Bovendien gaat het zelfs in de COS nog over gisteravond..![]()
PM uw beledigingen en klachten gerust door![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
[afbeelding]
Huub kan zich niet meer beheersen en gooit zijn drankje over Jaap in met de mededeling:
"Hier heb ik een officiele waarschuwing voor over"
Met een maandje op de teller reken ik mijzelf in ieder geval niet tot oldbiequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:28 schreef itsme het volgende:
[..]
ben jij een newbie schat? nou voor mij niet hoor.![]()
Ik geloof dat je voor de verhoudingen de breedte moet instellen op 576. Als je een programma als Snagit gebruikt om te cappen, kan je dit als vaste breedte opgeven, zodat je cap er automatisch in de juiste maat uit rolt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag ik de SC even misbruiken om te kijken of ik een CAP kan posten?![]()
Ik zou graag mijn "kutnewbie die af en toe een post neerzet"status upgraden naar "kutnewbie die niet alleen loopt te posten maar af en toe ook nog een waardeloze cap neerplant"
Bovendien gaat het zelfs in de COS nog over gisteravond..![]()
PM uw beledigingen en klachten gerust door![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
[afbeelding]
Huub kan zich niet meer beheersen en gooit zijn drankje over Jaap heen met de mededeling:
"Hier heb ik een officiele waarschuwing voor over"
Ik ben allang blij dat er überhaupt wat te zien valt...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:41 schreef Sebi het volgende:
[..]
Ik geloof dat je voor de verhoudingen de breedte moet instellen op 576. Als je een programma als Snagit gebruikt om te cappen, kan je dit als vaste breedte opgeven, zodat je cap er automatisch in de juiste maat uit rolt.
Tja, wat is een newbie? Ik ben bijvoorbeeld sowieso vanaf het begin van DGK aan het 'lurken', maar nog niet zo lang geregistreerd. Ook post ik niet zo veel, omdat ik niet de neiging heb om overal op te reageren of mij in elke discussie te mengen, maar ik lees (bijna) alles...en plaats af en toe een cap![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat er überhaupt wat te zien valt...![]()
![]()
Maar dank u vriendelijk voor de wijze raad![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef dvunz het volgende:
nog geneukt dazo ??
Damn, nou ben ik vergeten je een PM te sturen... sorryquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef dvunz het volgende:
nog geneukt dazo ??
Ik ga lekker in de pannen roeren, spreek jullie later.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, nou ben ik vergeten je een PM te sturen... sorry![]()
* Leandra was gewoon teveel afgeleid door de beelden![]()
Hier mag ik wél zwaaienquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga lekker in de pannen roeren, spreek jullie later.
quote:
Dan edit je je post toch gewoon?!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga lekker in de pannen roeren, spreek jullie later.
Sorry, ik wilde niet quoten
Mwah, dat geneuzel over vannacht in de COS is ook niet echt SC materiaal.... en dat wil ik graag zo houden want voor je het weet, weten die kutnewbies de SC ook te vindenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Officieel had het hier vandaag veel drukker moeten zijn...![]()
De SC is veilig hoor, er is een appart topic gemaakt door een van de betere userts hier: "Heathen!"quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, dat geneuzel over vannacht in de COS is ook niet echt SC materiaal.... en dat wil ik graag zo houden want voor je het weet, weten die kutnewbies de SC ook te vinden![]()
Waarbij ik ff wil stellen dat ik Ian_Nick geen kutnewbie vind, maar een leuke nieuwe Fok!ker![]()
Die mening deel ik ff niet meer met je na eergisteren maar dat doet er niet toequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De SC is veilig hoor, er is een appart topic gemaakt door een van de betere userts hier: "Heathen!"
![]()
![]()
![]()
Nee ik kijk niet naar de registratie van posts, ik zie meestal een naam voorbij komen die ik niet eerder heb gezien. Als het posters zijn die opvallende zaken roepen, heftig reageren op andere users of continu in caps posten, dan zijn dat doorgaans newbies.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:16 schreef 2live het volgende:
[..]
dat is wel heel flauw, dus voor je reageert ga je eerst kijken wanneer iemand zich geregistreerd heeft. Het lijkt me dat je die personen negeert die posts plaatsen waar je niks meekunt, dat werkt toch prima.
eerdaags hebben we een cos voor de 'oude hap' en een cos voor' de rest'![]()
en ook newbies ergeren zich aan bepaalde posters!![]()
Ik wou dat dat topic meteen gemaakt was, heb me vanmiddag ontzettend in moeten houden om niet op de posts ( die toen dus in COS ) geplaatst werden, in te gaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die mening deel ik ff niet meer met je na eergisteren maar dat doet er niet toe![]()
Ik zag dat er een Huub vs. Jaap topic geopend was....... stormlooptopic![]()
Dat merkte ik een beetje aan je, maar je hebt je goed weten in te houden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou dat dat topic meteen gemaakt was, heb me vanmiddag ontzettend in moeten houden om niet op de posts ( die toen dus in COS ) geplaatst werden, in te gaan![]()
Was best een goeie uitgebreide discussie...
Maarre... wrom heb je dan vanmiddag zelf dat topic niet geopend???quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou dat dat topic meteen gemaakt was, heb me vanmiddag ontzettend in moeten houden om niet op de posts ( die toen dus in COS ) geplaatst werden, in te gaan![]()
Was best een goeie uitgebreide discussie...
Juist!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maarre... wrom heb je dan vanmiddag zelf dat topic niet geopend???
De meest irritante kutnewbies openen hier de meest achterlijke topics en zelfs als de TT in caps is schijnt dat tegenwoordig al te worden geaccepteerd.
Met andere woorden: je had het in principe niet fout kunnen doen lijkt me
Je bent een goeierd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist!
En omdat ik ook een hekel heb aan die kansloze topics die worden geopend door newbies, heb ik het dus niet gedaan![]()
Tsja... dat wordt dus nog een beetje oefenen met je potentieel kansloos topic afwegingen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist!
En omdat ik ook een hekel heb aan die kansloze topics die worden geopend door newbies, heb ik het dus niet gedaan![]()
Gelukkig, ik snap de frustraties ook heel goed, want die heb ik zelf ook over een heleboel dingen in de cos.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:09 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee ik kijk niet naar de registratie van posts, ik zie meestal een naam voorbij komen die ik niet eerder heb gezien. Als het posters zijn die opvallende zaken roepen, heftig reageren op andere users of continu in caps posten, dan zijn dat doorgaans newbies.
En wat je zegt over "oude hap"en de rest, deze post was ook een beetje sarcastisch bedoeld, over het algemeen reageer ik ook niet op posts waar ik niets mee kan,tenzij het persoonlijk is en dat gebeurt de laatste tijd wel veel.
Dus ik ben het in die zin ook volkomen met je eens hoor.
Ik snap best dat je baalt van de kutnewbies, waaronder ik er zelf een van ben. Maar ze zijn toch niet allemaal zo. Begin me aardig ongewenst te voelen zo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:36 schreef Leandra het volgende:
Ik scheld hier wel ff op wat er in de COS gebeurt...
Kutnewbies
niet doen, doe ik ook nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:53 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik snap best dat je baalt van de kutnewbies, waaronder ik er zelf een van ben. Maar ze zijn toch niet allemaal zo. Begin me aardig ongewenst te voelen zo.
ik denk echt dat het idd iets te maken heeft met de 'reclame' die Huub maakt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ik users met een account van na 1-1-2007 gewoon maar eens volledig ga negeren... wel eng als je bedenkt dat dat dus ongeveer accountnummer 164500 is... en dat het in DGK stikt van de hogere nummers![]()
Uitzonderingetje daargelaten uiteraard, er zijn er ook bij die wel normaal kunnen posten en zelfstandig kunnen nadenken enzo....![]()
Het ging me vooral omdat pauperige op de man gespeelde schreeuwgedrag van een niet nader te noemen user...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:53 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik snap best dat je baalt van de kutnewbies, waaronder ik er zelf een van ben. Maar ze zijn toch niet allemaal zo. Begin me aardig ongewenst te voelen zo.
Idd, en als je dan bedenkt dat er hier nu al users zitten die bij Tien verbannen zijn....quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:57 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk echt dat het idd iets te maken heeft met de 'reclame' die Huub maakt.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, en als je dan bedenkt dat er hier nu al users zitten die bij Tien verbannen zijn....
Verbannen worden bij Tien, dat is toch net zo iets als uit een Tokkie-kroeg gezet worden?!
Ik begrijp wat je bedoeld. En ik zie ook wel wat er gebeurd, snap goed dat de oude fokkers onder jullie er van balen. Sfeertje is er niet beter op geworden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging me vooral omdat pauperige op de man gespeelde schreeuwgedrag van een niet nader te noemen user...
Niet gelijk aangesproken voelen, daarbij: Kutnewbieis een echt fok-kreet, daar moet je als newbie gewoon mee om kunnen gaan
Het Officiële Fok!woordenboek
Dank u..quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ik users met een account van na 1-1-2007 gewoon maar eens volledig ga negeren... wel eng als je bedenkt dat dat dus ongeveer accountnummer 164500 is... en dat het in DGK stikt van de hogere nummers![]()
Uitzonderingetje daargelaten uiteraard, er zijn er ook bij die wel normaal kunnen posten en zelfstandig kunnen nadenken enzo....![]()
ik lees ook wel eens op VOL voor de SV. Daar vind ik het nogal eens zoetsappig tegen elkaar. Maar de stijl zoals die nu is op FOK in de COS is wel het andere uiterste.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
Ik weet als newbie hoe lastig het is om me thuis te voelen in een forum. Heb BB nooit gevolgd, behalve dit jaar. Ok, wel even BB1 gezien, maar dat was het. Moest ook wennen aan de posters, de stijl, de afkortingen.
Heb in het begin veel gevraagd en nog zie ik vaak door de bomen het bos niet. Maar door te lezen, te vragen en te zoeken gaat het beter.
Vond het in het begin echt heel eng, maar nu waardeer ik veel dingen hier die ik op andere fora mis.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
[..]
is dat zo? Ik kijk daar nooit omdat het niveau echt te erg voor woorden is, dat zou dus een hoop verklaren.
Dat snap ik. Ik had daar in het begin ook veel last van. Lees op VOL de SV en ben daar erg blij mee. Maar de sfeer daar spreekt me niet aan. Gewoon te klef voor mij. Prima als mensen daar posten, maar ik heb er niks mee. Ook de layout is me te poezelig. Op fok heb ik nu een beetje mn draai gevonden en geleerd waar wel en waar niet op te reageren. Hard en zacht gaan hier samen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:06 schreef 2live het volgende:
[..]
ik lees ook wel eens op VOL voor de SV. Daar vind ik het nogal eens zoetsappig tegen elkaar. Maar de stijl zoals die nu is op FOK in de COS is wel het andere uiterste.
Maar lief, soms heb je gelijk en soms denk ik: sorry ik heb echt geen tijd om alles te volgen. Tip: maak je niet te druk en scrol er gewoon langs.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Ik ben ook een newbie, maar ik voelde me snel thuis op Fok. Toch moet ik bekennen dat er, voor het eventuele vertrek van Huub, het hier volstroomde. Dat is het forum niet ten goede gekomen helaas. Oplossing voor mij is, als de COS vervelend wordt, ik hier kom, helaas is dat de afgelopen dagen teveel. Negeren van een aantal users helpt soms, maar teveel newbies reageren, en soms kan ik het ook niet laten, tsja, ik ben ook maar een mens.
Ennieweees, ik ga weer even kijken wat de streams ons te brengen hebben.![]()
Ik keek alleen via de TV, zo'n ding wat in de kamer staat en ...............nou ja je kent het wel. Zwart wit beelden, met loekie de leeuwquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kleinzusje... BB1 ...Ik keek naar de oudste beweging der wereld van Bart en Sabine via een telefoonmodempje. Those were the days..
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadat ze eerste een klaagpost in het Redactie-topic had gedaan heeft ze haar eigen topic ook nog eens geopend.. de posthistory is dan ook geweldig
![]()
http://forum.fok.nl/user/history/171822
Als je 200 camera's plaatst bij mijn buurman heb je pas echt een programma waar DGK nog een puntje aan kan zuigenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
Damn, en dan denken wij dat het in DGK een zooitje is...
Ik dacht weer eens wat over de rest van Fok! te gaan zwerven omdat mijn posthistory recentelijk wel erg triest eentonig is.... kom je dit tegen... Bedreigd door beheerder van huurwoning.
Ik denk dat de beheerder in kwestie ook DGK kijkt ofzo, en al ernstig besmet is...
Gemiste kans voor John dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je 200 camera's plaatst bij mijn buurman heb je pas echt een programma waar DGK nog een puntje aan kan zuigen
Voyeur of voyeuse , kan mij het schelenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je 200 camera's plaatst bij mijn buurman heb je pas echt een programma waar DGK nog een puntje aan kan zuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |