Ik zou het op een forum vragen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef Freeflyer het volgende:
Wat te doen?
Bij de C1000 schat ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:58 schreef BolleSmurf het volgende:
Waar werkt ie dan ?
zoiets van hij begonquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:48 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Schop hem gewoon de tiefus
De woningbouw is meestal wat vriendelijker.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:40 schreef Freeflyer het volgende:
Aangifte doen gaat maandag gebeuren.
Het is overigens particulier, geen sociale woningbouw.
Als je het op die manier doet zou ik heel erg uitkijken hoe je het zegt (en dat ook gelijk opnemen) dat je opnames hebtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:07 schreef Gompy58 het volgende:
taperecordertje laten mee lopen volgende keer dat hij langskomt.
Hem er daarna mee confromteren en vragen of je bij hem een aanklacht kan indienen tegen een hovj...
En nog meer tekorten op de woningmarkt...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:48 schreef Keiichi het volgende:
Particulieren zijn stuk voor stuk voor stuk voor stuk schoften.ze zouden particulier verhuur eigenlijk moeten verbieden, krijgen we ook nog eens eerlijkere prijzen ook.
Aangifte zijn ze verplicht om af te nemen. Als jij een kopie aangifte krijgt, stuur je aangetekend een brief naar de politie met als bijlage die aangifte met het verzoek tot opgave huidige status van de aangifte. Dan moeten ze het beantwoorden / vastleggen en jij hebt bewijs dat je wederom actie hebt ondernomen en kunnen ze het niet in een doofpot stoppen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:57 schreef Freeflyer het volgende:
wat ik mij afvraag is wat de politie in zo'n geval doet.
het gaat om een aangifte tegen een collega, nemen ze ons in dit geval wel serieus of wordt de welbekende doofpot gebruikt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |