Naalden? de enige naalden die ze hier kennen worden door hun moeder gebruikt om te bordurenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier ook wel hoor! Je moet ze alleen leren dat ze geen vieze naalden mogen gebruiken.
Kijk Gert, zo maak je drugs tot een on-topic onderwerp.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik kijk intussen ook even naar Machiel Kuijt. Ook best wel interessant.
Ik snap nog steeds niet wat je bedoelt met "on topic". Hoe kun je meer on topic raken dan ik al was, in dit Speed Coke topic?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk Gert, zo maak je drugs tot een on-topic onderwerp.
Heel strak gedaan Scan![]()
![]()
Ga jij eens ff terug naar je mottencursus... je snapt er nog nix van hèquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat je bedoelt met "on topic". Hoe kun je meer on topic raken dan ik al was, in dit Speed Coke topic?![]()
Ik las er vanmiddag even en zag toch een paar ruzietjes .quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik als eerste in de ochtend lees op VOL. Die hebben een echt uur tot uur verslag, zonder gezeik tussendoor.![]()
Dat is idd niet uit te leggen, mijn zoon (van 15) ligt overigens al een uur op de bank te slapen na een 24-uurs hongerstaking op school voor "zip your lip" waarbij ze vannacht op school erg weinig geslapen hebben..... maar het wel reuze gezellig hebben gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Mijn zoontje van 12 zit ook te kijken en vraagt zich af hoe zoiets in godsnaam mogelijk is. Tja, hoe leg je dat uitHoe leg je uit dat iemand wordt vrijgesproken, maar niet wordt vrijgelaten?
Niet in de DGK verslagen.....dat is zelden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik las er vanmiddag even en zag toch een paar ruzietjes .
Jou zoon is een kind naar mijn hart.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd niet uit te leggen, mijn zoon (van 15) ligt overigens al een uur op de bank te slapen na een 24-uurs hongerstaking op school voor "zip your lip" waarbij ze vannacht op school erg weinig geslapen hebben..... maar het wel reuze gezellig hebben gehad![]()
Niet persoonlijk bedoeld, maar zij hebben dus een stel users die streamverslagen wil schrijven. Hier kunnen we ze niet vinden. Sterker: zelfs af en toe een alinea in het update-topic plaatsen is al te veel gevraagd. Maar misschien weten veel users ook niet dat iederéén dit mag en kan, dat zou kunnen. Ik zal er eens wat meer reclame voor maken in de COS, zo nu en dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik als eerste in de ochtend lees op VOL. Die hebben een echt uur tot uur verslag, zonder gezeik tussendoor.![]()
Volgens mij was Tuinfluiter hier er zorgvuldig in, maar om de een of andere reden is hij afgehaakt, dat las ik dus echt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld, maar zij hebben dus een stel users die streamverslagen wil schrijven. Hier kunnen we ze niet vinden. Sterker: zelfs af en toe een alinea in het update-topic plaatsen is al te veel gevraagd. Maar misschien weten veel users ook niet dat iederéén dit mag en kan, dat zou kunnen. Ik zal er eens wat meer reclame voor maken in de COS, zo nu en dan.
Laat Tuinfluiter nou net een post in het SV topic geplaatst hebben.......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij was Tuinfluiter hier er zorgvuldig in, maar om de een of andere reden is hij afgehaakt, dat las ik dus echt.
Ja, laten we het gewoon weer over drugs gaan hebben.quote:
Constant rocken........I love it.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, laten we het gewoon weer over drugs gaan hebben.Of sex. Of Rock 'n Roll.
![]()
Ik vind het wel normaal dat je dat in een COS gaat zeggen dat je dat leuk vind hoor! Ook leuk voor de teruglezersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Nu lees ik dat het weer raar wordt gevonden als je het leuk vindt als je ziet dat je kaartje aankomt in de gouden kooi. Wat in vredesnaam is daar nou weer raar aan en wat is de reden om dat dan even te melden in de COS?? Om die persoon in de zeik te zetten ofzoIk snap het zo langzamerhand niet meer. Jammer jammer jammer dat de opmerking over andere users weer steeds vaker voorkomen
Joh, een aantal mensen lopen inmiddels te zeiken om het zeiken, dit is niet je eerste RLS, je moet toch inmiddels wel weten hoe het werkt?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Nu lees ik dat het weer raar wordt gevonden als je het leuk vindt als je ziet dat je kaartje aankomt in de gouden kooi. Wat in vredesnaam is daar nou weer raar aan en wat is de reden om dat dan even te melden in de COS?? Om die persoon in de zeik te zetten ofzoIk snap het zo langzamerhand niet meer. Jammer jammer jammer dat de opmerking over andere users weer steeds vaker voorkomen
Het vergalt het pkezier aan DGK wel in ieder geval, maar dat zal dan ook wel de bedoeling zijn van die personen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, een aantal mensen lopen inmiddels te zeiken om het zeiken, dit is niet je eerste RLS, je moet toch inmiddels wel weten hoe het werkt?!
Zelfs de die-hards laten zich soms meeslepen in het oeverloze getrol van de kutnewbies die er te graag bij willen horen en de relklonen die niet meer zijn dan dat: relklonen.
Yep, we hebben hier nu zelfs al users ie bij Tien verbannen zijn, ik weet niet hoor, maar dat lijkt me net zo iets als verbannen worden uit een Tokkie-kroeg...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het vergalt het pkezier aan DGK wel in ieder geval, maar dat zal dan ook wel de bedoeling zijn van die personen.
Het blijft wel jammer, want de eerste paar maand gouden kooi waren echt veel leuker. Maar goed, hoe drukker het wordt, hoe meer kans op dit soort ongein natuurlijk.
Er liep nog een discussie in de COS maar ik ben afgehaakt wegens off-topic en jouw afwezigheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, laten we het gewoon weer over drugs gaan hebben.Of sex. Of Rock 'n Roll.
![]()
Waarschijnlijk heb je de Slow Talk gelezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik las er vanmiddag even en zag toch een paar ruzietjes .
Ik denk dat die dicussie het best zou kunnen plaatsvinden in de FB: FeedBack...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Er liep nog een discussie in de COS maar ik ben afgehaakt wegens off-topic en jouw afwezigheid.
Ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij was Tuinfluiter hier er zorgvuldig in, maar om de een of andere reden is hij afgehaakt, dat las ik dus echt.
Mij ook, lijkt wel alsof er ook makkelijker mee om wordt gegaan dan bij BB.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je de Slow Talk gelezen.
De updates van VOL zijn de topics met een datum, zoals "Dinsdag 13 maart"
Juist omdat ik die lees, heb ik niet de neiging om veel in updates hier te zetten.
Beetje dubbel werk
Vooral omdat er nogal van FOK gequote wordt, lijkt het een beetje symbiose, he
Maar vooral het off topic gedoe in de COS verbaast mij.
Wanneer iets leuks gebeurt op de streams, lees ik daar niets van terug in de COS en vraag ik me wel eens af "kijkt er eigenlijk wel iemand?"
Voor zo'n publiek heb ik ook geen zin om me in te zetten.
Klopt. Dit wordt zo anders wel heel erg een klaagtopic.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat die dicussie het best zou kunnen plaatsvinden in de FB: FeedBack...
off-topic: Het is hier geen klaagtopicquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
Mn kipsate was niet te vreten
Ja en duur dat het was................alleen de bezorger was lekker, maar die bleef niet mee etenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
off-topic: Het is hier geen klaagtopic![]()
on-topic: Lullig voor je![]()
Oeh... das extra lullig, vieze bezorgsaté... gewoon regelmatig wat bij die bezorger bestellen, dan leert ie je alvast wat beter kennen en durft ie uiteindelijk wel bij je te eten...quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja en duur dat het was................alleen de bezorger was lekker, maar die bleef niet mee eten
quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... das extra lullig, vieze bezorgsaté... gewoon regelmatig wat bij die bezorger bestellen, dan leert ie je alvast wat beter kennen, dan durft ie uiteindelijk vast wel bij je te eten...
Mits je dan zelf kookt, want als hij het zelf moet bezorgen weet ie wat erin zit... dat wil hij niet eten![]()
Ben het helemaal met je eens en het heeft er voor gezorgd dat ik een aantal weken niet geweest ben in mijn favoriete stamkroeg met de naam De Gouden Kooi.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het vergalt het plezier aan DGK wel in ieder geval, maar dat zal dan ook wel de bedoeling zijn van die personen.
Het blijft wel jammer, want de eerste paar maand gouden kooi waren echt veel leuker. Maar goed, hoe drukker het wordt, hoe meer kans op dit soort ongein natuurlijk.
Dus dan moeten de goede "newbies" het ontgelden door een paar galbakken? (ja ik ben ook een newbie)quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:05 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens en het heeft er voor gezorgd dat ik een aantal weken niet geweest ben in mijn favoriete stamkroeg met de naam De Gouden Kooi.
Als we nou met zijn allen als "oude hap" afspreken dat we ze (newbies, Tokkies, ex-Tien-leden) allemaal op negeermodus pleuren in plaats van in de Natasia modus te schieten???
Dan is de lol er voor hen snel af. Dit moet toch te bewerkstelligen () zijn?
Ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:24 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dus dan moeten de goede "newbies" het ontgelden door een paar galbakken? (ja ik ben ook een newbie)
dat is wel heel flauw, dus voor je reageert ga je eerst kijken wanneer iemand zich geregistreerd heeft. Het lijkt me dat je die personen negeert die posts plaatsen waar je niks meekunt, dat werkt toch prima.quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:05 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens en het heeft er voor gezorgd dat ik een aantal weken niet geweest ben in mijn favoriete stamkroeg met de naam De Gouden Kooi.
Als we nou met zijn allen als "oude hap" afspreken dat we ze (newbies, Tokkies, ex-Tien-leden) allemaal op negeermodus pleuren in plaats van in de Natasia modus te schieten???
Dan is de lol er voor hen snel af. Dit moet toch te bewerkstelligen () zijn?
Precies, leuke newbies zijn juist van harte welkom.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik ben er heilig van overtuigd dat iedereen de goede newbies er wel uit weet te pikken hoor...
Die hoeven ook echt niet genegeerd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |