Jakkes shagquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn eerste was Javaanse Jongens 3/4![]()
Dat vind ik echt nog smeriger dan sigaretten (ook de geur) en het wordt nog een puinhoop ook... daar heb ik ook altijd een probleem mee...... krum op de vloerquote:
Daar heb je wel een punt...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik echt nog smeriger dan sigaretten (ook de geur) en het wordt nog een puinhoop ook... daar heb ik ook altijd een probleem mee...... krum op de vloer![]()
Dat klinkt echt ontzettend smerig...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
Welke katten werden ook alweer gebruikt om koffiebonen door hun darmstelsel van een "aroma" te voorzien?? Dat schijnt de duurste/lekkerste koffie ter wereld te zijn![]()
Ik heb t zelf maar weer opgezocht: http://www.java-coffee.be/NL/inh_nieuws/inh_kopi.html
voorzien van aroma ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
Welke katten werden ook alweer gebruikt om koffiebonen door hun darmstelsel van een "aroma" te voorzien?? Dat schijnt de duurste/lekkerste koffie ter wereld te zijn![]()
Ik heb t zelf maar weer opgezocht: http://www.java-coffee.be/NL/inh_nieuws/inh_kopi.html
Ach, als iets maar volstrekt uniek is kun je er een prijs opgooien die je wilt, er is dan altijd wel iemand die het tot delicatesse zal uitroepenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat klinkt echt ontzettend smerig...![]()
Ian_Nick sap?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, als iets maar volstrekt uniek is kun je er een prijs opgooien die je wilt, er is dan altijd wel iemand die het tot delicatesse zal uitroepen![]()
Godzijdank kan ik het me niet permitteren...... voor je het weet zou ik er verslaafd aan rakenquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godzijdank kan ik het me niet permitteren...... voor je het weet zou ik er verslaafd aan raken![]()
Het is dan ook echt niet iets voor de gewone burgertjes heur..quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godzijdank kan ik het me niet permitteren...... voor je het weet zou ik er verslaafd aan raken![]()
Ik ben dan ook geen gewoon burgertje heur...... maar dan nog: ik vind dat Ian_Nicksap gewoon te linkquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is dan ook echt niet iets voor de gewone burgertjes heur..![]()
![]()
Alleen voor Gaby's ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is dan ook echt niet iets voor de gewone burgertjes heur..![]()
![]()
Daarmee lok ik zequote:
Wat zijn dat voor loverboy praktijken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarmee lok ik ze![]()
En dan als ze er zwaar aan zitten exploiteer ik ze om de productie van Ian_Nick sap uit te kunnen breiden...
Vervolgens vergroot ik mijn "turf"...
En zo bouw ik langzaam mijn eigen imperium![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarmee lok ik ze![]()
En dan als ze er zwaar aan zitten exploiteer ik ze om de productie van Ian_Nick sap uit te kunnen breiden...
Vervolgens vergroot ik mijn "turf"...
En zo bouw ik langzaam mijn eigen imperium![]()
Maar ik doe het allemaal om geld te verdienen zodat jij in een afkick kliniek kan voor het roken!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor loverboy praktijken?![]()
Zo heb ik je gvd niet opgevoed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |