knap hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:40 schreef vzzzzzbx het volgende:
nog even dit...
[afbeelding]
"oefen elke dag ...
30 minuten
eta dna na nispeljsaks ajksja
y er mita nasprije antas
dje les. jaj jsj ooo er as ha
bisa pro mm zlaa......"
toch?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:40 schreef vzzzzzbx het volgende:
nog even dit...
[afbeelding]
"oefen elke dag ...
30 minuten
y er mita nasprije antas
bisa pro mm zlaa......"
toch?
Juist!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:38 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ben jij wel goed bij je hoofd? Wie spoort hier niet???? Brian spoort hier niet.
Ze geeft serieus les en geeft slechts aan wat de gewenste omgangsvormen zouden moeten zijn. Dat de straathond niet weet hoe hij zich moet gedragen is heel vervelend, want dan is hij in die les niet op zijn plaats.
Hij jank alleen omdat ie plots op een ander niveau moet acteren dan hij normaal gewend is, en dat gaat falikant fout. Het is toch een simpele constatering dat zijn gewauwel alleen de simpelen van geest, ik noem een nena, ik noem een amanda, kunnen overtuigen?
Die man hoort hier niet. Feit.
Jij hebt geen mensenkennis dat is duidelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Peppen? Hij slaat nu gewoon alles op zijn hardeschijf op om het ooit tegen hem te gaan gebruiken.
shit denkt brian nu: hangen er camera's dan? ze hebben dus allemaal gezien wat ik voor een vieze rat benquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat hij niet achterbaks over haar moet doen als zij er niet is, er hangen namelijk camera's
y er mita nasprije antas dje les = en niet meer nasprekenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:40 schreef vzzzzzbx het volgende:
nog even dit...
[afbeelding]
"oefen elke dag ...
30 minuten
y er mita nasprije antas dje les. jaj jsj
ooo er as ha
bisa pro mm zlaa......"
toch?
Inderdaad, ze had dit ook kunnen doen terwijl de rest van de bewoners erbij zaten. Ik vind dat ze het netjes heeft gedaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Juist!
Juf Judit heeft hem niet en plein plubliek te kakken gezet, het gesprek was 1 op 1 en als jer er niet tegen kan, dan.......
nog even dit...
[afbeelding]
"oefen elke dag ...
30 minuten
y er mita nasprije antas
bisa pro mm zlaa......"
toch?
Dat is toch triest dat ie dat moet opschrijvenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
y er mita nasprije antas dje les = en niet meer naspreken
zo anders ik wel.... en daar betaal je dan nog een vermogen voor ook. Ik vond haar in haar kritiek best meevallen. Heb het wel eens rotter gehoord hoor. Ze eist een directe benadering van hem zoals zij dat hem geeft.. .. en geen gekke bekken trekken achter haar rug.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen he, ze is gewoon een professional en wil dat mensen die cursus serieus nemen... Je leert het beste van zo'n strenge leraren, ik weet er alles van..
W'll seequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jij hebt geen mensenkennis dat is duidelijk
ditoquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:41 schreef Gigageil het volgende:
snif snif...........nou begin ik ook nog te huilen, om zoveel begrip voor elkaar....
![]()
nog even dit...
[afbeelding]
"oefen elke dag ...
30 minuten
y er mita nasprije antas
bisa pro mm zlaa......"
toch?
| Forum Opties | |