Niet om hem af te nemen maar om hem weg te laten halen!! wel op blijven letten hé en niet alleen maar huub in het kwade daglicht willen zetten!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Wat zijn de manieren waarop we hem de dolksteek kunnen geven dat hij weggaat.
Ze willen hem om half 3 uit bed trappen, "om hem zijn stinkschilderij af te nemen".
Het spel is blijkbaar weer begonnen.
quote:
Wat is daar nou weer mis mee?? Beetje triest als dat slechts tot de slaapkamer beperkt wordt hèquote:
Dank je welquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:10 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Wilde het al een keer eerder tegen je zeggen...maar dat mag geloof ik niet als het niet over het onderwerp gaat...maar bij deze dan stiekem toch...
Ik vind dat je hier altijd hele mooie foto's neerzet!
Dat wilde ik even kwijt.![]()
Sluit ik me bij aan, geldt trouwens voor alle cappersquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:10 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Wilde het al een keer eerder tegen je zeggen...maar dat mag geloof ik niet als het niet over het onderwerp gaat...maar bij deze dan stiekem toch...
Ik vind dat je hier altijd hele mooie foto's neerzet!
Dat wilde ik even kwijt.![]()
Dat zie je verkeerd. Huub is oprecht!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:14 schreef Dynabite het volgende:
Het is letterlijk en figuurlijk een laag mannetje die Huub![]()
Ze hebben toch een 'avondklok' gekregen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:11 schreef F1reB1rd het volgende:
om 02.30 brian wakker maken dat ie zijn schilderij moet opruimen
is een mooi Meiske, ik was er verliefd op, maar na vanavond ben ik verliefd op Sylviaquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:13 schreef Loserkid het volgende:
Huub is echt verliefd op Lieke
En iik ook
Ze doen het daar voornaamlijk onder de douchequote:Op donderdag 15 maart 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee?? Beetje triest als dat slechts tot de slaapkamer beperkt wordt hè![]()
Ze moeten voor half 3 naar bed, maar mogen wel na half 3 opstaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze hebben toch een 'avondklok' gekregen?
ja zelfde met roken....maar jij rookt niet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee?? Beetje triest als dat slechts tot de slaapkamer beperkt wordt hè![]()
Dat zie je verkeerd. Dat doet alleen Brian.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:16 schreef Kinga het volgende:
Thx Huub, je geeft me weer op tijd dat duwtje gegeven de anti-huub mood in.... Hij lult weer om te lullen... bleeeeeh![]()
zij welquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk, ik kan me niet voorstellen dat iemand dit nog leuk vindt, na 100.000 keer.![]()
Ja dat wel, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet smerig vind..... alleen in de woonkamer dus in mijn huis. Roken dan...... andere dingen gebeuren overalquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:17 schreef Spoko het volgende:
[..]
ja zelfde met roken....maar jij rookt niet?
Leuter en Neuter?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Leuter en Neuter liggen in de Master Bedroom hoor...![]()
Nee... en dat gaat dus ook niet gebeuren. De mensen die dat al zeiden hadden dus gelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:17 schreef PC eend het volgende:
Heeft Jaap zijn waarschuwing nou al gehad![]()
Hopelijk wordt dat nog een keer bijgesteld naar 23.00quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze hebben toch een 'avondklok' gekregen?
Ik ben niet pro Huub, zekers niet maar ik betrap mezelf op onbedaarlijk gniffelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk, ik kan me niet voorstellen dat iemand dit nog leuk vindt, na 100.000 keer.![]()
Wat een kutredactiequote:Op donderdag 15 maart 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... en dat gaat dus ook niet gebeuren. De mensen die dat al zeiden hadden dus gelijk.
Ik vind het zelf echt zeer vreemd, na alles wat hij flikte afgelopen nachtmaar blijkbaar was het toch binnen de regels dan
Lijkt me een beetje offtopicquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan je uitleggen wat aspect jou lachspieren exact prikkelt?
Ja meester.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nieuwe bijnamen![]()
Wel op blijven letten hé!![]()
Ik ben zéér pro Huub, maar dit soort dingen mag hij van mij achterwege laten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben niet pro Huub, zekers niet maar ik betrap mezelf op onbedaarlijk gniffelen.![]()
Is Aruba volgens Brian.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat schilderij is van de Ikea overigens (50 euro) en wie zegt dat het van Bonaire is?
quote:
Jaquote:
Schijnt een beroemde boom te zijn, PokerJoker had er ook eens een Kodakmoment gehad meen ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat schilderij is van de Ikea overigens (50 euro) en wie zegt dat het van Bonaire is?
Wij zijn elkaars spiegelbeeld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben zéér pro Huub, maar dit soort dingen mag hij van mij achterwege laten.
"Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig"
Juist welquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:23 schreef Sug4r het volgende:
Wilgo moet maar niet naar de streams kijken......
na de sex ook geen peukie in bed? Mijn ex hield er ook niet van....van het roken in de slaapkamer dan....quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet smerig vind..... alleen in de woonkamer dus in mijn huis. Roken dan...... andere dingen gebeuren overal![]()
Dat ligt ook aan je instelling...dat probeerde Huub Brian uit te leggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:22 schreef Day het volgende:
Overigens, heel leuk dat commentaar van (vooral Eric) dat Brain na 5 maanden instort, maar zij zitten daar nog niet zo lang.
Bart zou ook zonder problemen 2 jaar in de DGK kunnen zitten, zei hij, maar begon het na 2,3 maanden al moeilijk te krijgen.
Ja, de zin die hij daarna zei.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:26 schreef Day het volgende:
Huub tegen Eric: Wij gaan hier winnen, 1 van ons gaat die villa winnen.
What about zijn maatje Sylvia? Heb ik iets gemist?
Zegt toch wel iets over zijn zelfoverschatting.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt dat de strijd gaat tussen hem en Eric... en dat Syl derde gaat worden.
Heb jij aandelen in de SC?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang leve de SC[SC # 13] SlowChat, voor als je snel off-topic wilt gaan...
Wat een arrogant mannetje hé!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zegt toch wel iets over zijn zelfoverschatting.
Dat hij zichzelf en Eric blijkbaar het leukst vindt.
Ik denk dat dat iets te maken heeft met de popupoll...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar kan hij niks over zeggen. Ze hebben geen van allen ervaring met jarenlang 'vastzitten'.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan je instelling...dat probeerde Huub Brian uit te leggen
gekneustquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
Wat heeft Huub voor pijn aan zijn rechterrib![]()
Het vervelende van DGK is, dat er maar 1 winnaar is. Alle anderen zijn de verliezers. Het zou met niets verbazen als Sylvia er anders over denkt, zij eerste en de rest maakt haar niets uit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt dat de strijd gaat tussen hem en Eric... en dat Syl derde gaat worden.
Zo leg jij dat uit?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja zo zou Brian nooit denkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een arrogant mannetje hé!
Die Huub![]()
![]()
![]()
Er zitten ook veel Brian en Natasia stemmers bij, die beseffen dat zelfoverschatting Huubs ondergang wordt, en juist daarom op Huub stemmen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat dat iets te maken heeft met de popupoll...
In de COS is nog nooit geschreven dat hij heeft gebokst met Hans .......quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
Wat heeft Huub voor pijn aan zijn rechterrib![]()
Bart ging er om een hele andere reden uit namelijk dat er niemand vertrok en het zo een gebed zonder eind zo worden...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Daar kan hij niks over zeggen. Ze hebben geen van allen ervaring met jarenlang 'vastzitten'.
Zoals ik al zei, Bart was er voor 100% van overtuigd dat hij het zou kunnen. Huub en Eric weten dus helemaal niet hoe zij zich zullen voelen als zij 5 maanden in dat huis zitten.
Daarom moet iedereen geert wilders stemmen, dan ziet iedereen dat hij geen goede regering kan vormenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zitten ook veel Brian en Natasia stemmers bij, die beseffen dat zelfoverschatting Huubs ondergang wordt, en juist daarom op Huub stemmen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:30 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Daarom moet iedereen geert wilders stemmen, dan ziet iedereen dat hij geen goede regering kan vormen.
(dit is jouw logica toch?)
Ahh, dan is er op VOL erover geschreven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de COS is nog nooit geschreven dat hij heeft gebokst met Hans .......
Daarom heb ik ook op hem gestemdquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zitten ook veel Brian en Natasia stemmers bij, die beseffen dat zelfoverschatting Huubs ondergang wordt, en juist daarom op Huub stemmen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:30 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Daarom moet iedereen geert wilders stemmen, dan ziet iedereen dat hij geen goede regering kan vormen.
(dit is jouw logica toch?)
Ik probeerde de cyclus te doorbreken door een keer anti-Huub te posten...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:31 schreef scanman01 het volgende:
De Gouden Kooi begint een beetje een userswedstrijdje te worden:
Wat walgelijk is Huub hè
Wat goed is Huub hè
Wat walgelijk is Huub hè
Wat goed is Huub hè
Wat walgelijk is Huub hè
Wat goed is Huub hè
Wat walgelijk is Huub hè
Wat goed is Huub hè![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |