HAquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:52 schreef Kuukske het volgende:
JD zit op de havermarkt.. ik moet werken tot 5 uur
quote:
Ik zit buiten, poging te doen te leren!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
HA
ik zit ook binnen, poging te doen om te leren
Goed jullie best doen he jongensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:25 schreef Frazz het volgende:
Ik zit buiten, poging te doen te leren!
Voor dezelfde toets neem ik aan
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Tilburgers zijn eng.
Hier ook lekker jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:52 schreef Tommeh het volgende:
Keilekker weer nog steeds! Lekker binnen leren nog steeds!
Om daarom! met 013 enzo.. 13.. duivel.. ongeluksgetalquote:
Omdat Tilburg nu eenmaal geen Breda is?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Om daarom! met 013 enzo.. 13.. duivel.. ongeluksgetal.
Maar er zijn vast uitzonderingen.
Ja, precies!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:44 schreef Kuukske het volgende:
Maar er zijn vast uitzonderingen.
Touché.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:46 schreef Frazz het volgende:
Omdat Tilburg nu eenmaal geen Breda is?
Ook al zijn ze daar altijd zo jaloers om dat gezellige en mooie van Breda te krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:46 schreef Frazz het volgende:
[..]
Omdat Tilburg nu eenmaal geen Breda is?
En wij hebben die zendmast.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ook al zijn ze daar altijd zo jaloers om dat gezellige en mooie van Breda te krijgen.
"Maar wij hebben een mooie toren van heel hoog"
BOEIUHHH
ik stond gister op 't perron, en toen zag ik die mastquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:22 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Die is zo lelijk, die zou beter in stilburg passen.
Om 1700 uur.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef Frazz het volgende:
[..]
Wanneer zijt gij klaar met uwe arbeid?
Ja inderdaad. Hoezo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:35 schreef Frazz het volgende:
Das zeer binnenkort!
Jazeker!quote:
Ik praat je wel bij als je weer op MSN bentquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
Citronellawerkelijk.
JD en ik hebben een record gezet met het aantal Fransen doorverwijzen naar de coffeeshop in 1 weekendof 1 week.. wat was het
. En nog lopen ze allemaal verkeerd
.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
JD en ik hebben een record gezet met het aantal Fransen doorverwijzen naar de coffeeshop in 1 weekendof 1 week.. wat was het
. En nog lopen ze allemaal verkeerd
.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:56 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ben er al lang geen tegengekomen, maar vroeger stuurde ik ze altijd richting belgië
zo via ulvenhout en strijbeek jeweets
hehe, ik ga het proberen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
die is goed
degene die 'm door kan sturen naar duitsland krijgt van mij een biertje
Waarom ben je weg gegaan dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:06 schreef Zenior het volgende:
Ik heb 5 jaar in Breda gewoond, en met deze zonnestraaltjes dan mis ik de grote markt echt. Breda rules. Met een witbiertje in de hand!
Zo ontzettend mee eens!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:06 schreef Zenior het volgende:
Ik heb 5 jaar in Breda gewoond, en met deze zonnestraaltjes dan mis ik de grote markt echt. Breda rules. Met een witbiertje in de hand!
quote:
ik hoor dat iemand vanavond een bier-meet organiseertquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef timmeeeh het volgende:
Grolsch.
Ik heb nog een paar van die groene rakkers in de kühlschrank staan
Je mag ook wel naar ons toe komen>?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik hoor dat iemand vanavond een bier-meet organiseert
ssssstquote:
quote:
Niet bij de Originele ® Frazz bakquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:09 schreef JDude het volgende:
Nee die staat d'r tanden te poetsen bij de Frazzbak!
Ge leek echt op Citronella!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:10 schreef Kuukske het volgende:
Boh gekken ik ben hendig aamgteschoten
Aamtgeschoten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:10 schreef Kuukske het volgende:
Boh gekken ik ben hendig aamgteschoten
Ga naar bed gek.quote:
Succes kerel!quote:
Werken. tenminste een poging doen tot.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:56 schreef Ritchie het volgende:
India stinkt!
Wat doe je daar in godsnaam?
Je hebt veel gemistquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:41 schreef veldmuis het volgende:
Goedemorgen!
Isdat dat ding waarin Citronella heeft gekotst?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef Frazz het volgende:
Weet je nu ook wat een Frazzbak is?
Close!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Isdat dat ding waarin Citronella heeft gekotst?
Waar en als wat?quote:Op woensdag 14 maart 2007 06:24 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Werken. tenminste een poging doen tot.
Goeie vraag.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:57 schreef JDude het volgende:
Wat staar ik nou weer droog naar het schermpje van die mobiel?
zie het maar als een proeftentamen frazzquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:21 schreef Frazz het volgende:
" Ahhhh "
En ik rizzo en kiwi hebben straks tentamen onderzoek
Klopt ik zou om 9 uur opstaan om te lerenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
zie het maar als een proeftentamen frazz
Maar die reageert niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:25 schreef Frazz het volgende:
rizzo heeft die andere
Ik ben al vanaf half 9 bezig een poging te doen tot leren!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
rizzo hier
geen bier opmaken, de koffie
gaan zo even op terras zittendaar nog even een poging doen tot leren
en frats, JD en kuukske krijgen vanavond nog den foto's
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:35 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf half 9 bezig een poging te doen tot leren!
En zag maar tegen kiwi dat onze grote vriend inderdaad vannacht bezig is geweest met toetsen
Zie ik hier een herhaling van topic nr. 16?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
rizzo hier
geen bier opmaken, de koffie
gaan zo even op terras zittendaar nog even een poging doen tot leren
en frats, JD en kuukske krijgen vanavond nog den foto's
tquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]![]()
![]()
wat heeft ie allemaal proberen ermee te doen dan?
Alles goed??!!!???!?!!JEWEETZquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef Citronella het volgende:
Ik kom wel uit Roosendaal maar breda is ook een leuke stad
Ja zeker, ik ben hier gekomen omdat ik er van gehoord had van iemand die ik goed kenquote:
Ik had je al eerder gezien op fokquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef Frazz het volgende:
Je denkt toch niet zeker dat ik geloof dat jij clarissa bent he
mms't ook nog even hoe het bier er uit ziet, en hoe hendig sjiek mooi weer het is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:09 schreef Kuukske het volgende:
Tha Rizzo mms't even fijn hoe leuk 'ie het heeft in het zonnetje op het terras van Scheveningen.
Als support engineer net ten zuiden van New Dehli. Moest zowaar vandaag werken.quote:
Hoelaat is het daar nu?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:33 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Als support engineer net ten zuiden van New Dehli. Moest zowaar vandaag werken.
Ohh. Starbucks al gevonden?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:02 schreef bassieVL het volgende:
[..]
4,5 uurtjes later. Als de zomertijd ingaat nog maar 3,5 uur verschil.
Nee dat niet wel de volgende Amerikaanse ketens: Baskin Robins, Papa John's, Pizza Hut, subway, McDonalds enzovoort. Ik voelde me weer in Seattle.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:46 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Nee dat niet wel de volgende Amerikaanse ketens: Baskin Robins, Papa John's, Pizza Hut, subway, McDonalds enzovoort. Ik voelde me weer in Seattle.
en die Indier waar ik mee samen werkte vandaag maar met zijn hoofd schudden terwijl hij ja bedoelt. moest er toch even aan wennen.quote:
Indie! Frazz!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef bassieVL het volgende:
[..]
en die Indier waar ik mee samen werkte vandaag maar met zijn hoofd schudden terwijl hij ja bedoelt. moest er toch even aan wennen.
Indiaan bedoel jequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef bassieVL het volgende:
[..]
en die Indier waar ik mee samen werkte vandaag maar met zijn hoofd schudden terwijl hij ja bedoelt. moest er toch even aan wennen.
Jou wil ik niet horen. Jij gaat nooit ergens mee naartoequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef veldmuis het volgende:
Ja
JA VERDULLEME!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jou wil ik niet horen. Jij gaat nooit ergens mee naartoe![]()
NIKS GEEN VERDULLEME!! GE GOAT GEWOON EEN KEERKE MEEJ JOA!! IK WIL U GVD OP BIER TRAKTEREN ZOALS OOIT BESCHREVEN IN TOPIC #10!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:45 schreef veldmuis het volgende:
JA VERDULLEME!
Je probeert het onderwerp te ontwijken!quote:
Kut, gesnapt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Je probeert het onderwerp te ontwijken!
Dus..quote:
Een trein ook niet!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:20 schreef veldmuis het volgende:
En een trommel geen bus!
Zoeen onsjiek rijmpje!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:21 schreef Kuukske het volgende:
En een meeting geen meeting zonder veldmuis!
Ga je er nu ook wat mee doen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:26 schreef veldmuis het volgende:
Punt gepakt!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:39 schreef Citronella het volgende:
En de Frazzbak!
Ja een beetje de godganse dag MMSen met plaatjes van zon strand zee. Jij vuilakquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:10 schreef tha_rizzo het volgende:
zo, boh
dat was een heerlijk dagje in scheveningen![]()
heeft citronella al in de frazzbak gehangen?
Scherp!quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:09 schreef Kuukske het volgende:
Of niemand in Citronella.
quote:
Ja, ik moet voor hem toch naar dat stadhuis lopen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:33 schreef Ritchie het volgende:
en dat allemaal in de baas zijn tijd?
We hebben het nog over je gehadquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:15 schreef timmeeeh het volgende:
Goedemorgen
*al enkele tijd op een uitnodiging voor kiwi's housewarming wacht.
Nice one!quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:09 schreef Kuukske het volgende:
Of niemand in Citronella.
Over dat ik zo tof ben zeker.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hebben het nog over je gehad.
Jaquote:
Mag ik ze ook zien?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef Kuukske het volgende:
OMG. De foto's van de meeting zijn tof!
Hulde voor tha rizzo
ik zit bijkant 7000 kilometer de ander kant op. misschien dat de foto's juist inspireren om een keer langs te komen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
Er zijn wat bezwaren van anderen, waar uiteraard respect voor is enzo. Maar ze zijn echt tof, dus als jullie ook es naar een meeting komen!
Die bij JDude binnenkort bijvoorbeeld.
Nou, het viel mee: de eerste keer tijdens de pauze-rondwandeling gedaan en de 2e keer eigenlijk na werktijd pas (maar ik kan nog over-half-uur schrijvenquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:33 schreef Ritchie het volgende:
en dat allemaal in de baas zijn tijd?
morgen lekker vrij van schoolquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:19 schreef Kuukske het volgende:
Morgen van 8 tot 12 werken en dan is het weekend.
Die kutstudenten van tegenwoordigquote:
quote:Koopzondagen centrum:
7 januari, 4 februari, 4 maart, 1 april, 6 mei, 3 juni, 1 juli, 5 augustus, 2 september, 14 oktober, 4 november, 2 december, 16 december, 23 december
Koopzondagen Woonboulevard
7 januari, 21 januari, 4 februari, 4 maart, 1 april, 9 april, 17 mei, 28 mei, 2 september, 21 oktober, 4 november, 18 november, 2 december, 23 december, 26 december, 30 december
of je ons nog een keer ging uitnodigen voor een housewarming?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ja laten we de "zijn HBO'ers ook studenten of niet"-discussie nog eens beginnen. Ik ben het met je eens hoor timmeeeh.
uiteraard ben je uitgenodigd voor mijn housewarming. moet 'm nu toch 's gaan houden hequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:48 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
of je ons nog een keer ging uitnodigen voor een housewarming?
of heb ik iets heel erg gemist?
wanneer?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
uiteraard ben je uitgenodigd voor mijn housewarming. moet 'm nu toch 's gaan houden he![]()
ben je bij lin volgende week?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
uiteraard ben je uitgenodigd voor mijn housewarming. moet 'm nu toch 's gaan houden he![]()
Stamcelniveau op en top hier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:31 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik heb prima beenmerg. Jij ook?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Hendig plan! Want ik heb serieuze dierlijke behoeftes.
...like they do on the Discovery Channel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Avans is een private instelling!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:10 schreef Kuukske het volgende:
Welkom bij de ambtenarenclub.
Dan heeft kiwi het zwaar op de fiets.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:23 schreef Frazz het volgende:
Mijn kratje staat nog bij kiwi
Semi ambtenaar dan. We hebben in ieder geval wel zo een instelling!!quote:
Jullie houden het uitzicht ook goed in de gaten, zeg maar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:25 schreef Kuukske het volgende:
Semi ambtenaar dan. We hebben in ieder geval wel zo een instelling!!
Ja of Wibi Soerjadi belt opeens bij mij aanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:30 schreef Frazz het volgende:
Kijk maar uit, straks verkoop ik je een laptop tijdens de meet!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Hendig. Kan ik met JD op de bank Fok!ken.
quote:
Oeh tofquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Ja Bloodhound Gang staat op 67.
Ohkee!!quote:
dank je voor m'n nieuwe avaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:57 schreef JDude het volgende:
Speciaal voor Rizzo, Kiwi en Frazz:
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik laat hierbij trouwens weten, dat die foto van mijn lieftallige achterwerk hier niet gepost mag worden.
okéquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik laat hierbij trouwens weten, dat die foto van mijn lieftallige achterwerk hier gepost mag worden.
Ja goed plan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:57 schreef JDude het volgende:
Die waar het stationsnaambord heel groot op staat is wel wat voor de volgende OP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |