Mag ik ze ook zien?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef Kuukske het volgende:
OMG. De foto's van de meeting zijn tof!
Hulde voor tha rizzo
ik zit bijkant 7000 kilometer de ander kant op. misschien dat de foto's juist inspireren om een keer langs te komen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
Er zijn wat bezwaren van anderen, waar uiteraard respect voor is enzo. Maar ze zijn echt tof, dus als jullie ook es naar een meeting komen!
Die bij JDude binnenkort bijvoorbeeld.
Nou, het viel mee: de eerste keer tijdens de pauze-rondwandeling gedaan en de 2e keer eigenlijk na werktijd pas (maar ik kan nog over-half-uur schrijvenquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:33 schreef Ritchie het volgende:
en dat allemaal in de baas zijn tijd?
morgen lekker vrij van schoolquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:19 schreef Kuukske het volgende:
Morgen van 8 tot 12 werken en dan is het weekend.
Die kutstudenten van tegenwoordigquote:
quote:Koopzondagen centrum:
7 januari, 4 februari, 4 maart, 1 april, 6 mei, 3 juni, 1 juli, 5 augustus, 2 september, 14 oktober, 4 november, 2 december, 16 december, 23 december
Koopzondagen Woonboulevard
7 januari, 21 januari, 4 februari, 4 maart, 1 april, 9 april, 17 mei, 28 mei, 2 september, 21 oktober, 4 november, 18 november, 2 december, 23 december, 26 december, 30 december
of je ons nog een keer ging uitnodigen voor een housewarming?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ja laten we de "zijn HBO'ers ook studenten of niet"-discussie nog eens beginnen. Ik ben het met je eens hoor timmeeeh.
uiteraard ben je uitgenodigd voor mijn housewarming. moet 'm nu toch 's gaan houden hequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:48 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
of je ons nog een keer ging uitnodigen voor een housewarming?
of heb ik iets heel erg gemist?
wanneer?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
uiteraard ben je uitgenodigd voor mijn housewarming. moet 'm nu toch 's gaan houden he![]()
ben je bij lin volgende week?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
uiteraard ben je uitgenodigd voor mijn housewarming. moet 'm nu toch 's gaan houden he![]()
Stamcelniveau op en top hier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:31 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik heb prima beenmerg. Jij ook?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Hendig plan! Want ik heb serieuze dierlijke behoeftes.
...like they do on the Discovery Channel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:19 schreef JDude het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |