Ik ben al vanaf half 9 bezig een poging te doen tot leren!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
rizzo hier
geen bier opmaken, de koffie
gaan zo even op terras zittendaar nog even een poging doen tot leren
en frats, JD en kuukske krijgen vanavond nog den foto's
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:35 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf half 9 bezig een poging te doen tot leren!
En zag maar tegen kiwi dat onze grote vriend inderdaad vannacht bezig is geweest met toetsen
Zie ik hier een herhaling van topic nr. 16?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
rizzo hier
geen bier opmaken, de koffie
gaan zo even op terras zittendaar nog even een poging doen tot leren
en frats, JD en kuukske krijgen vanavond nog den foto's
tquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]![]()
![]()
wat heeft ie allemaal proberen ermee te doen dan?
Alles goed??!!!???!?!!JEWEETZquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef Citronella het volgende:
Ik kom wel uit Roosendaal maar breda is ook een leuke stad
Ja zeker, ik ben hier gekomen omdat ik er van gehoord had van iemand die ik goed kenquote:
Ik had je al eerder gezien op fokquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef Frazz het volgende:
Je denkt toch niet zeker dat ik geloof dat jij clarissa bent he
mms't ook nog even hoe het bier er uit ziet, en hoe hendig sjiek mooi weer het is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:09 schreef Kuukske het volgende:
Tha Rizzo mms't even fijn hoe leuk 'ie het heeft in het zonnetje op het terras van Scheveningen.
Als support engineer net ten zuiden van New Dehli. Moest zowaar vandaag werken.quote:
Hoelaat is het daar nu?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:33 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Als support engineer net ten zuiden van New Dehli. Moest zowaar vandaag werken.
Ohh. Starbucks al gevonden?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:02 schreef bassieVL het volgende:
[..]
4,5 uurtjes later. Als de zomertijd ingaat nog maar 3,5 uur verschil.
Nee dat niet wel de volgende Amerikaanse ketens: Baskin Robins, Papa John's, Pizza Hut, subway, McDonalds enzovoort. Ik voelde me weer in Seattle.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:46 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Nee dat niet wel de volgende Amerikaanse ketens: Baskin Robins, Papa John's, Pizza Hut, subway, McDonalds enzovoort. Ik voelde me weer in Seattle.
en die Indier waar ik mee samen werkte vandaag maar met zijn hoofd schudden terwijl hij ja bedoelt. moest er toch even aan wennen.quote:
Indie! Frazz!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef bassieVL het volgende:
[..]
en die Indier waar ik mee samen werkte vandaag maar met zijn hoofd schudden terwijl hij ja bedoelt. moest er toch even aan wennen.
Indiaan bedoel jequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef bassieVL het volgende:
[..]
en die Indier waar ik mee samen werkte vandaag maar met zijn hoofd schudden terwijl hij ja bedoelt. moest er toch even aan wennen.
Jou wil ik niet horen. Jij gaat nooit ergens mee naartoequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef veldmuis het volgende:
Ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |