Hendig sjiek naar de tuin verkassen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:51 schreef JDude het volgende:
Ik lust er ook wel eentje eigenlijk.
Hendig sjieke avatar!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:55 schreef Cinch het volgende:
BREDA DE BESTE :d
Mezelf kennende: Neen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:31 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dat kan toch samen met bier en wijn in de tuin gebeuren?
Jong wij hadden een tuin én bier!quote:Op maandag 12 maart 2007 18:39 schreef tha_rizzo het volgende:
zulks een lekker weer en dan is het zeer lekker dat iemand gewoon een balkon heeft
jammer dat er geen bier was
ik heb er zelfs twee en bier. Heb je alleen weinig aan als je moet werken.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:39 schreef tha_rizzo het volgende:
zulks een lekker weer en dan is het zeer lekker dat iemand gewoon een balkon heeft
jammer dat er geen bier was
ik zie het probleem nietquote:Op maandag 12 maart 2007 19:45 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ik heb er zelfs twee en bier. Heb je alleen weinig aan als je moet werken.
en toen?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:55 schreef JDude het volgende:
De zon is nu ook weg!
We zagen net wel 2 vliegtuigen met keiveel lampen aan boven Breda vliegen
Ook op lovensdijkstraat niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Fok de verbouwing bij Avans. Geen waterequals geen koffie noch thee noch een toilet
Nee gek, waar zijn ze nou aan het verbouwen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:50 schreef Frazz het volgende:
Ook op lovensdijkstraat niet?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:07 schreef _Supreme het volgende:
Ik kwam met me huisgenoot bij avans aan vannacht om 2 uur, we wilden die 24-uurs mediatheek wel eens checken. Maar hij was dicht!
dat is nu ook mijn desktopquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:18 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag wil ik mijn desktop met jullie delen:
[afbeelding]
GOH HOE KUNNEN ZE DAT NOU VERWACHTEN DAT STUDENTEN SNACHTS NIET NAAR SCHOOL GAAN!!!!quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Het is trouwens geen mediatheekhet is Xplora
.
Een typisch geval van optimisme?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
GOH HOE KUNNEN ZE DAT NOU VERWACHTEN DAT STUDENTEN SNACHTS NIET NAAR SCHOOL GAAN!!!!
Mên, als ik om 16.00 nog op school zit vind ik het al laat.
TEH SAURUS!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
hou op over xplora, wij krijgen nu al die mensen van xplora die ons vanalles gaan uitleggen over thesaurus ed![]()
waarom moeten wij IDM-blokken krijgen![]()
Lijkt het wel op ja!quote:
volgens mijn wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:10 schreef veldmuis het volgende:
Oh klopt het dat Esso/Exxonmobile niet meer daar in dat gebouw aan de Gr Engelbrechtlaan zit?
Verdulleme! Ik hoorde het ergens ofzo!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:15 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
volgens mijn wel.
http://www.esso.nl/Benelux-Dutch/SuppInfo/Bnl_Contacts.asp
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
3 brandweervehikels naar het ziekenhuis daarnet?
ik ga meteen een uitschrijfformulier aanvragenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:03 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske hoort net dat ze volgend jaar met haar afdeling bij AIM in een ruimte komt te zitten..
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik ga meteen een uitschrijfformulier aanvragen![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:03 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske hoort net dat ze volgend jaar met haar afdeling bij AIM in een ruimte komt te zitten..
Er zitten mensen uit Tilburg op AIM!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Tilburgers zijn eng.
Snap je nu dat ik bezorgd om je bent als je gaat werken vlakbij AIM!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Dubbele engheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |