Ja, dat denk ik ook.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als het komend weekend een verlies voor Ajax wordt ben ik bang van wel ja.
Lijkt me sterkquote:Op maandag 12 maart 2007 20:49 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Hopen dat Heracles kan stunten tegen AZ
idd zeer matig.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Merson het volgende:
Beetje tegenvallend programma dat Voetbal Insite.
Denk ik ook, dus een tweestrijd met Ajax. Zonde van zondag, maar het heeft vast een positieve invloed op de resterende wedstrijden.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:41 schreef Dylan Dog het volgende:
4e
Ja ook wel, meer eigenlijk. En inderdaad het philips stadion komt er ook wel in terug.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Meer St James' Park
Ah,jij bent zo'n koekebakker die bier naar beneden gooit in m'n nek!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef Merson het volgende:
Lijkt me niks een vak boven Vak P. Kan ik opeens bier in mn nek krijgen ipv het zelf te doen.
Ik stoot altijd alleen het bier van mijn buren naar beneden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:42 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Ah,jij bent zo'n koekebakker die bier naar beneden gooit in m'n nek!
Drink dat spul eens gewoon op man![]()
Dan moet je met je handen een toeter nabootsen en goed richten. Dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef Merson het volgende:
Zal het geluid trouwens niet 'wegwaaien'? Of is dat een domme gedachte?
Maar ik moet ook mn sjaaltje omhoog houden en mn handen naar voren doen voor het visuele effect. Ik denk dat daar niet lang genoeg over na is gedacht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet je met je handen een toeter nabootsen en goed richten. Dan komt het wel goed.
klopt wa. hij is nooit geblesseerdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:26 schreef Dos37 het volgende:
Ja maarja kufo heeft nog geen wedstrijd gemist dus als ie blijft verwacht ik dat het volgend jaar niet anders is.
Is kerstbomenverbranding in Enschede wel toegestaan dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Goede aankoop voor Twente, Denneboom. Hij gaat verassen volgend seizoen.
de busreis was lachenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Dos37 het volgende:
kut wedstrijd
kut stadion
kut busrijs
dag om snel te vergeten.
ik vond het veel beter. vooral de eerste helft hadden we het af moeten maken.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:29 schreef Moody het volgende:
Deze wedstrijd was minder dan die tegen Ajax
Mazzel dat Groningen behalve strijd er verder ook weinig van bakte.
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:14 schreef henkfct het volgende:
Ik ga in iedergeval niet weer naar die betonnen varkensstal.
Zal wel mooi zijn als v.d. Meyde weer terugkomt naar Twente alleen komt die dat niet ..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:29 schreef Solstice het volgende:
Als er flink wat geld voor komt, en je zou Cairo of v.d. Meyde ervoor terug kunnen krijgen, zou ik em meteen verkopen.
Idd..wat was er nou precies gebeurd met dat opstootje..er lag een Twente speler op de grond.quote:
De tijd zal het leren. Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 1 april 2007 21:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gaat Kennedy nog naar Galatasaray?
Hij duwde Van Dijk omver, die wel heel simpel omver tuimelde.quote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef Merson het volgende:
Wat gebeurde er bij Touma, want samenvatting gemist. Of zijn ze nog ergens terug te zien?
quote:Van Dijk: "Echt onbegrijpelijk"
FC Utrecht verloor zondag de zoveelste uitwedstrijd. Tegen FC Twente werd het uiteindelijk 3-0, na twee vroege doelpunten van Zomer en N´Kufo. "Echt onbegrijpelijk", vond aanvoerder Gregoor van Dijk.
"Het was niet de eerste keer tijdens een uit-wedstrijd dit seizoen", vervolgde Van Dijk in het AD. "Na zeven minuten op achterstand. En dan nog bij FC Twente. Ga er maar aan staan. We staan weer met lege handen na een uit-wedstrijd. Voor de 160ste keer."
Pas na een rode kaart voor Tukker Touma kwam Utrecht iets terug in de wedstrijd. Veel leverde dat echter niet op: na de kaart viel nog een goal, voor FC Twente nota bene. "Die rode kaart sloeg nergens op. Een gele kaart vond ik meer op zijn plaats", bekende de aanvoerder eerlijk: "Een theatrale val van mij kant? Vind ik niet. Ik kon echt niet blijven staan."
quote:Jeugdopleiding PSV velt aankoopbeleid PSV
Ajax fan ofzo:Pquote:Op maandag 2 april 2007 17:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoop dat jullie van PSV winnen. Liefst ook nog met 4-0 ofzo.
ik ook. 9 uur smorgensquote:Op maandag 2 april 2007 18:43 schreef Merson het volgende:
Eerst zondag Heracles, daarna paasparty.
En maandagmorgen super vroeg voetballen.
Hoezo niet echt daverend. Als Touma geen rood had gekregen zondag, was het 4 of 5-0 geworden.quote:Op maandag 2 april 2007 19:23 schreef Reneuh het volgende:
Het zou geweldig voor de competetie zijn als Twente zou winnen van PSV. Alleen de vorm is op het moment niet echt daverend heh ..
Zo lekker zijn ze niet weggegaan bij psv, ze willen sportieve wraak. Evenals die aisatti die zich graag zal willen bewijzen. Bovendien denk ik dat twente na de afgang tegen Ajax er toch wel alles aan zal doen om niet te verliezen.quote:
Tsjah als je een goed seizoen draait en thuis niet wint van Ajax en uit niet bij Groningen valt het natuurlijk direct weer tegenquote:Op maandag 2 april 2007 19:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Hoezo niet echt daverend. Als Touma geen rood had gekregen zondag, was het 4 of 5-0 geworden.
Als jij het zegtquote:Op maandag 2 april 2007 20:29 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zo lekker zijn ze niet weggegaan bij psv, ze willen sportieve wraak. Evenals die aisatti die zich graag zal willen bewijzen. Bovendien denk ik dat twente na de afgang tegen Ajax er toch wel alles aan zal doen om niet te verliezen.
Inderdaad, het psv-bestuur vond Rutten geen waardige opvolger voor Hiddink. Rutten wil ze wel laten zien wat hij waard is.quote:Op maandag 2 april 2007 20:29 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zo lekker zijn ze niet weggegaan bij psv, ze willen sportieve wraak. Evenals die aisatti die zich graag zal willen bewijzen. Bovendien denk ik dat twente na de afgang tegen Ajax er toch wel alles aan zal doen om niet te verliezen.
Dat hoop ik maar..zal zeker niet makkelijk worden, PSV laat echt niet zomaar het kampioenschap lopen.quote:Op maandag 2 april 2007 20:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Geen complot, ik zie Twente wel een puntje pakken daar, misschien wel meer.
Jaquote:Op maandag 2 april 2007 21:43 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar..zal zeker niet makkelijk worden, PSV laat echt niet zomaar het kampioenschap lopen.
Is Koné nog geblesseerd?
Maar denk niet dat Aisatti en Rene Eikelkamp zo denkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We willen winnen ja!
Hoezo?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef jorienvdherik het volgende:
el ahmadi kreeg ff de zak van jan van halst bij talpa net
Klopt wel van El Ahmadi. De hele wedstrijd was op tv oost, en El Ahmadi speelde wel erg laks. Een aantal andere spelers liep ook veel te veel met de bal trouwens, Bakkal en Aissati vooral. Bij Bakkal zat d'r helemaal geen tempo in. N'kufo stuiterde ook nog is elke bal weg, ik denk dat het daar wel mee gezegd is. Niet te doen voor andere spelers als zoveel spelers onder hun niveau spelen.quote:Op maandag 9 april 2007 01:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij zei dat die niet goed speelt. en scoort vandaag![]()
waarom wonnen jullie niet![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:54 schreef WjeroneW het volgende:
N'Kufo is een luie neger..een spits moet constant om de bal vragen en ook diep gaan, maar wat doet hij...stilstaan -_-
Van mij mogen ze wel een andere spits zoeken..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Nkufo bewaard juist die rust om de andere spelers de kans te geven om rond te lopen zodat hij de bal kan afspelen. Nkufo is geen scorende spits maar een assisterende.
Hij scoort en geeft de bal geregeld af om van daaruit een goal te laten maken. Hij sluit trouwens naadloos aan op elke speler bij Twente en kan enorm goed de bal afdekken. Ik begrijp ook niks van jouw kritiek eerlijk gezegt, of ben je een vrouw?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:04 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Een spits moet toch scoren...en hij kan die bal niet eens bij zich houden..dus wat heb je er aan
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:04 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
:') Een spits moet toch scoren...en hij kan die bal niet eens bij zich houden..dus wat heb je er aan
1 2 3 4 | 2004/05 FC Twente 32 16 Eredivisie 2005/06 FC Twente 32 12 Eredivisie 2006/07 FC Twente 31 20 Eredivisie |
Nee, alleen bij 'de oostelijke derbies' wordt dat gedaan volgens mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is dat elke week zo met die wedstrijd op oost?
vakp is uitverkocht. 600 man zekerquote:Op woensdag 18 april 2007 20:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Komen er Zondag nog veel tukkers mee ?
Zo ja , altijd gezellig![]()
Dat is al aardig watquote:Op woensdag 18 april 2007 20:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
vakp is uitverkocht. 600 man zeker
De Cambuur en Heerenveen spelers zouden eens de omtrek in gaan om Friezen de Nederlandse taal te leren...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef Erasmusch het volgende:
De voetballers van Twente gaan de wijk in om de Tukkers Nederlands te leren
ik ga toch al niet op vakantiequote:Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vast begonnen met sparen.!
we gaan toch voor de CL ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:25 schreef Merson het volgende:!
Hoeven we dus eigenlijk ook niet naar de play-offs.
En toch gewoon geld eraan uitgeven he...
kww, woj zegn.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:30 schreef Mojave het volgende:
moal kiekn
iddquote:
precies, 18 euro voor een thuisduelquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:25 schreef Merson het volgende:!
Hoeven we dus eigenlijk ook niet naar de play-offs.
En toch gewoon geld eraan uitgeven he...
Al bekend eigenlijk waar we dan spelen eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:59 schreef Dos37 het volgende:
14 en 15 mei vast vrijhouden volgend jaar.
quote:
PSVquote:Op zondag 22 april 2007 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, het gaat toch nergens meer over. We zijn iig 4e
Enneh, wie moet er volgens jullie kampioen worden?
Ik denk dat je van die 3 clubs PSV ook het beste kunt hebben. AZ en Ajax zijn in vorm, PSV niet. PSV krijgt trouwens een enorme klap omdat ze het kampioenschap verspeeld hebben, AZ en Ajax rekenden er toch al niet meer op, dus voor hun maakt het niet zoveel verschil.quote:Op maandag 23 april 2007 10:04 schreef Dos37 het volgende:
AZ mag van mij wel.
Keer wat anders als altijd PSV of Ajax. Maar dan moeten wij waarschijnlijk tegen PSV in de PO.
Status van de clubs. Twente is dan niet geplaatst en kan dan een zware tegenstander loten.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Frutsel het volgende:
Als nu PSV of Ajax de voorronde van de CL zou halen...
zou dan de tegenstander 'makkelijker' zijn voor hun, omdat ze bijv. geplaatst zijn dan als wanneer bijv. Twente dat zou halen?
Wordt er bij die loting gekeken naar de status van het land, of van de clubs?
En mocht Twente dat dan niet winnen, dan gaat het alsnog naar de UEFA cup toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Status van de clubs. Twente is dan niet geplaatst en kan dan een zware tegenstander loten.
Ja, die hele uefa-ranking boeit me verder ook niks trouwens. Je hoort nu vaak dat het beter is als PSV of Ajax de CL haalt voor de punten, en dat Twente niks in de CL te zoeken heeft. Maar ik hoop echt dat ze het halen, en al liggen ze d'r dan na de poule-fase of voorronde uit, toch weer een mooie ervaring d'rbij. Schijt aan de rest.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En mocht Twente dat dan niet winnen, dan gaat het alsnog naar de UEFA cup toch?
Hoe dan ook... hopen dat we ergens de groepsfase gaan halen![]()
Ik ben geweest. Matige wedstrijd van beide kanten. Wel leuk was dat er 3 goals in de laatste 2 minuten van de eerste helft vielen. Ongeveer 6000 bezoekers. (hoofdtribune en korte zijde goed gevuld)quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Hulde aan de boys.![]()
Iemand hier nog geweest?
misschien verliezen ze de beker ook nog welquote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet niet moeilijk zijn, die kerels laten het koppie vast en zeker hangen na deze vernedering
Wat waren dit seizoen onze stats tegen AZ ook alweer... 2-2 en 3-0 winst. Wij hebben dus de betere papieren
Klote.quote:Op maandag 30 april 2007 10:15 schreef Dos37 het volgende:
Woensdag dus thuis tegen AZ en zondag uit naar AZ.
Worden leuke wedstrijden.
Bij Twente krijgt een Denneboom of Diba veel meer ballen in het aanvallende systeem wat Twente speelt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef koningdavid het volgende:
Als Diba komt hebben jullie weer een momentenvoetballer erbij.
Hetzelfde geldt namelijk voor Denneboom. Heeft hij zijn dag niet, dan is het niks met hem. Is hij in vorm, dan is hij zonder twijfel een van de beste aanvallers van de Eredivisie.
Ik ben benieuwd hoe het uitpakt voor jullie.
Zag er vandaag een stukje over op RTV Oost in jullie clubprogramma , zo zou ik het hier in gelderland ook wel willen zienquote:
Kennedy en Touma waren vorig seizoen ook momentenvoetballers, vooral Kennedy speelt nu toch aardig constant. En als ze meer ballen krijgen gaan ze inderdaad beter voetballen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef koningdavid het volgende:
Als Diba komt hebben jullie weer een momentenvoetballer erbij.
Hetzelfde geldt namelijk voor Denneboom. Heeft hij zijn dag niet, dan is het niks met hem. Is hij in vorm, dan is hij zonder twijfel een van de beste aanvallers van de Eredivisie.
Ik ben benieuwd hoe het uitpakt voor jullie.
En hoe fysiek goed de selectie is getraind door Ruttenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:17 schreef methodmich het volgende:
Wanneer je bij FC Twente een basiselftal zou maken aan de hand van het aantal keren dat de spelers binnen de lijnen zijn gekomen in de competitie, zag het er zo uit:
Boschker 34
Wilkshire 28
Wielaert 34
Zomer 31
Heubach 31
El Ahmadi 22
Bakkal 30
Engelaar 30
Bakirçioglü 34
N'Kufo 34
Touma 32
Geeft nog maar eens aan hoeveel vastigheid FC Twente gekend heeft denk ik!
http://www.nu.nl/news/106(...)akirciogl%FC%27.htmlquote:
Wees er blij mee, als het echt ergens om gaat geven ze in Alkmaar niet thuis.quote:
Zou goed kunnenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wees er blij mee, als het echt ergens om gaat geven ze in Alkmaar niet thuis.
Groningen heeft AZ vorig jaar ook de play-offs uitgeknikkerd.
Mark my words, Twente gaat een ronde verder..![]()
Zelf zegt ie bescheiden: "Ze noemen mij de nieuwe Ibrahimovic!"quote:Op maandag 7 mei 2007 14:01 schreef Kreator het volgende:
Die Arnoutovic is idd de grote belofte. Laat het em eerst nog maar eens waarmaken...ik hoor namelijk iedereen hier al weer roepen dat het een grote is.
wie?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef 9christensen het volgende:
Arnautovic moet het eerst waarmaken. Houwing was ook een talent die het zou gaan maken
Een goede voor in de technische staf, maar verder... Niet een speler waar Twente behoefte aan heeft.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:06 schreef 9christensen het volgende:
Alfred Schreuder gaat voor 1 jaar naar Twente volgens bronnen op fctwente.net
Ik heb het nergens gelezen, dus volgens mij klopt er niks van. Gelukkig maar!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een goede voor in de technische staf, maar verder... Niet een speler waar Twente behoefte aan heeft.
Als je er 1tje maakt ligt het helemaal open.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef 9christensen het volgende:
Kan nog zat zondag
Afblijven!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:50 schreef Moody het volgende:
Uit een bron gehoord dat Twente Ramzi terug wil halen van Roda.
Wie van de twee rechtsbuitens heeft jouw voorkeur. Ik heb Andy net iets hoger in de pikorde. Nadeel is wel dat je een kinderboerderij zo gek moet krijgen al die dieren aan te nemen, plus een blonde vrouw. Ellery is in Duitsland een stuk beter geworden, dus hem aantrekken zou ook niet verkeerd zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:50 schreef Moody het volgende:
Uit een bron gehoord dat Twente Ramzi terug wil halen van Roda.
Ook zijn ze bezig met Andy v/d Meijden en Ellery Cairo.
quote:Kennedy Bakircioglu ondergaat keuring bij Ajax
10/5/2007 11:02
EXCLUSIEF - Ajax heeft na Laurent Delorge zijn tweede aanwinst bijna binnen. Kennedy Bakircioglu ondergaat donderdagochtend een medische keuring bij de Amsterdamse club.
Bakircioglu moet Ajax meer rendement geven vanaf de flanken. Coach Henk ten Cate is niet helemaal tevreden over het spel van de huidige vleugelspelers Ryan Babel en Tom De Mul, die te weinig produceren.
Babel scoorde afgelopen competitie vijfmaal en verzorgde vijf assists, De Mul maakte vier doelpunten en leverde acht beslissende passes af. Namens FC Twente produceerde Bakircioglu negen assists. Daarnaast maakte hij vijftien doelpunten tijdens zijn tweede seizoen in dienst van de Tukkers.
De 26-jarige Zweed staat nog één seizoen onder contract bij de Enschedese club. Maar Bakircioglu heeft al vaker aangegeven op zoek te zijn naar een nieuw avontuur. Naast Ajax zou ook PSV belangstelling hebben gehad voor de rechtspoot.
Kan je ze niet echt kwalijk nemen vind ik, door die clausule in zijn contract kon je nagaan dat een topclub de gok zou gaan nemen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef DarkShine het volgende:
Worden de Joden weer bang en beginnen ze weer te kopen bij een goeddraaiende club? Zou eens anders zijn met die club uit 020
Je hebt niet veel creativiteit nodig om met 7-0 van Heracles te winnen.quote:
N'kufo en Touma zijn ook niet de makkelijksten, daar heeft Rutten toch ook echte teamspelers van gemaakt, dus dat komt wel goed. Touma en Kennedy zullen wel weggaan. Maar als je spelers als v.d.Meyde/Cairo en Ramzi d'rvoor terug kunt halen wordt je d'r denk ik niet eens zoveel minder van.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan je ze niet echt kwalijk nemen vind ik, door die clausule in zijn contract kon je nagaan dat een topclub de gok zou gaan nemen.
Over Twente, ik ben benieuwd hoe jullie volgend seizoen gaan draaien. Spelers als Denneboom en Hersi zullen denk ik niet voor een verbetering van de sfeer in de selectie zorgen en zijn op het veld ook wel heel erg wisselvallig. Maar we zullen het zien, volgend jaar gewoon weer op een plaats tussen de 12 en de 7 denk ik.
of castelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef Solstice het volgende:
[..]
Maar als je spelers als v.d.Meyde/Cairo en Ramzi d'rvoor terug kunt halen wordt je d'r denk ik niet eens zoveel minder van.
Mmm, laat ik maar niet gaan happen. Zo pijnlijk was het ook weer nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je hebt niet veel creativiteit nodig om met 7-0 van Heracles te winnen.
Zeker weten een leuke voetballer...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Onderschat Denneboom trouwens niet, dat wordt een revelatie in Enschede.
Klopt, zolang rutten trainer is komt alles lijkt me wel goed, we hadden bij het begin van dit seizoen ook niet veel verwacht met die selectie, en die heeft toch ook laten zien de we ruimschoots bij de subtop horenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef Solstice het volgende:
[..]
N'kufo en Touma zijn ook niet de makkelijksten, daar heeft Rutten toch ook echte teamspelers van gemaakt, dus dat komt wel goed. Touma en Kennedy zullen wel weggaan. Maar als je spelers als v.d.Meyde/Cairo en Ramzi d'rvoor terug kunt halen wordt je d'r denk ik niet eens zoveel minder van.
Daarom wilde PSV hem ook overnemenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker weten een leuke voetballer...
... eens in de 5 weken.
Voor de breedte ja nadat Luque op het laatste moment niet door ging. Bovendien, kunnen topclubs geen miskopen doen? Kan wel een aardig rijtje miskopen van de topclubs voor de aanval opsommen als je wilt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Daarom wilde PSV hem ook overnemen![]()
Voor PSV is hij misschien niet goed genoeg. Maar voor Twente wel. Net als Touma die het bij een topclub ook niet gaat redden denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Voor de breedte ja nadat Luque op het laatste moment niet door ging. Bovendien, kunnen topclubs geen miskopen doen? Kan wel een aardig rijtje miskopen van de topclubs voor de aanval opsommen als je wilt.
Het zou kunnen dat wanneer Twente lekker gaat draaien hij wat minder wisselvallig wordt, maar als ik zijn spel bekijk van de laatste jaren bij Heerenveen, Willem 2 en NEC dan ga ik ervan uit dat hij zeker niet beter is dan het materiaal dat jullie er nu hebben lopen en betwijfel ik of jullie veel plezier aan hem gaan beleven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:36 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Voor PSV is hij misschien niet goed genoeg. Maar voor Twente wel. Net als Touma die het bij een topclub ook niet gaat redden denk ik.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef DarkShine het volgende:
Worden de Joden weer bang en beginnen ze weer te kopen bij een goeddraaiende club? Zou eens anders zijn met die club uit 020
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan je ze niet echt kwalijk nemen vind ik, door die clausule in zijn contract kon je nagaan dat een topclub de gok zou gaan nemen.
Over Twente, ik ben benieuwd hoe jullie volgend seizoen gaan draaien. Spelers als Denneboom en Hersi zullen denk ik niet voor een verbetering van de sfeer in de selectie zorgen en zijn op het veld ook wel heel erg wisselvallig. Maar we zullen het zien, volgend jaar gewoon weer op een plaats tussen de 12 en de 7 denk ik.
Is niet zo vreemd toch? Was het overigens niet 10 jaar geleden ofzo dat jullie je via de competitie geplaatst hadden voor Europees voetbal? Als jullie volgend jaar de lijn van dit jaar doortrekken dan zal ik mijn mening bijstellen, voor nu heb ik een beetje het idee: 1 zwaluw maakt geen zomer. Eerst zien hoe jullie het vertrek van een aantal spelers op gaan vangen.quote:
Ik heb alle vertrouwen in de technische staf van Twente, dus ik verwacht van Denneboom zeker wel wat. Bij Hersi heb ik dat een stuk minder.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat wanneer Twente lekker gaat draaien hij wat minder wisselvallig wordt, maar als ik zijn spel bekijk van de laatste jaren bij Heerenveen, Willem 2 en NEC dan ga ik ervan uit dat hij zeker niet beter is dan het materiaal dat jullie er nu hebben lopen en betwijfel ik of jullie veel plezier aan hem gaan beleven.
Daar zit wat in opzich. Maar Wielaert was ook zo'n voetballer en is nu de beste eraf.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat wanneer Twente lekker gaat draaien hij wat minder wisselvallig wordt, maar als ik zijn spel bekijk van de laatste jaren bij Heerenveen, Willem 2 en NEC dan ga ik ervan uit dat hij zeker niet beter is dan het materiaal dat jullie er nu hebben lopen en betwijfel ik of jullie veel plezier aan hem gaan beleven.
De laatste vier jaar is Twente achtste, zesde, negende en vierde geëindigd. Maar misschien moet je je even verdiepen in de historie van Twente.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is niet zo vreemd toch? Was het overigens niet 10 jaar geleden ofzo dat jullie je via de competitie geplaatst hadden voor Europees voetbal? Als jullie volgend jaar de lijn van dit jaar doortrekken dan zal ik mijn mening bijstellen, voor nu heb ik een beetje het idee: 1 zwaluw maakt geen zomer. Eerst zien hoe jullie het vertrek van een aantal spelers op gaan vangen.
Klopt, hij draait zeker een heel goed seizoen. Net als een groot deel van het elftal trouwens, natuurlijk heb ik daar respect voor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Daar zit wat in opzich. Maar Wielaert was ook zo'n voetballer en is nu de beste eraf.
De A1 van Twente(/Heracles) is kampioen geworden en Twente heeft gelijk een aantal spelers voor enkele jaren vastgelegd. Hopelijk kunnen we over een jaar of vijf van deze nieuwe lichting genieten.quote:Contracten 7-tal A-junioren verlengd
FC Twente heeft de contracten van een aantal A1 spelers verlengd. Het gaat om keeper Melvin Koetsier, rechtsback Wout Droste, centrumverdediger Nick Schreurwater, linksback Gaby Jallo, rechtermiddenvelder Joran Pot, aanvallende middenvelder Lesley Nahrwold en rechtsbuiten Jules Reimerink. De contracten van de kersverse kampioenen zijn verlengd tot medio 2010. Centrumspits Marko Arnautovic verlengde onlangs zijn contract al tot medio 2011.
Fred en Rene gaan de constanheid erin slijpen. Lukt dat dan is Twente niet zijn plafond.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker weten een leuke voetballer...
... eens in de 5 weken.
Nee hoor. FC Twente is nu eenmaal een wisselvallige club. Je praat wel zo mooi over de laatste paar jaren, maar je moet niet vergeten dat vorig jaar FC Twente tot de winterstop voor geen meter draaide. Verder praat ik over de laatste 10 jaar en jij over de laatste 4 jaar. Die seizoenen ervoor eindigde Twente namelijk 11, 12 & 11e.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:54 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
De laatste vier jaar is Twente achtste, zesde, negende en vierde geëindigd. Maar misschien moet je je even verdiepen in de historie van Twente.
Zeker 2 vakmensen, jullie mogen van geluk spreken dat PSV het advies van Hiddink niet hebben gevolgd en een 'grote' naam als trainer wou aanstellen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fred en Rene gaan de constanheid erin slijpen. Lukt dat dan is Twente niet zijn plafond.
FC Twente is zeker geen club die altijd goed draait (gelukkig maar, want daardoor blijft het leuk). De gemiddelde klassering van Twente in de afgelopen 42 seizoenen (dus vanaf de oprichting) is op plek 6,9. De afgelopen 10 seizoenen plek 8,5.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee hoor. FC Twente is nu eenmaal een wisselvallige club. Je praat wel zo mooi over de laatste paar jaren, maar je moet niet vergeten dat vorig jaar FC Twente tot de winterstop voor geen meter draaide. Verder praat ik over de laatste 10 jaar en jij over de laatste 4 jaar. Die seizoenen ervoor eindigde Twente namelijk 11, 12 & 11e.
Oke, misschien overdreef ik een beetje met plaats 7 t/m 12 en had ik beter plaat 5 t/m 11 kunnen zeggen, maar nu moet je niet net gaan praten of FC Twente een club is die altijd goed draait.
Hij is volledig hersteld, maar blijft deze blessure faken, omdat hij geen zin meer heeft om voor Twente een bal goed aan te nemen en het zielig vindt voor het publiek dat ze naar hem moeten kijken en aan hem ergeren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hoe is het met Aissati?
Dat Twente subtop is waren we het wel over eens (plaats 5-11). De discussie ging met name over de kwaliteiten van (nieuwe) spelers. De meeste mensen hier zijn er wat optimistischer over dan ik als niet-FC Twente. Bovendien denk ik ook niet dat de Twente fans denken dat ze een topclub zijn, de 'twentse' nuchterheid is denk ik nog steeds aanwezig ondanks de euforie van dit seizoen. Wel heb ik het idee dat het vertrouwen hier zo groot is in de spelers en technische staff dat de meesten hier verwachten dat ze volgend seizoen (redelijk)makkelijk bij de eerste 7 mee gaan draaien. Ik heb daarentegen meer een houding van: Eerst zien, dan geloven. Zeker als Aissati, Bakircioglu, Touma en misschien nog 1 of 2 meer bij jullie zullen vertrekken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:28 schreef Moody het volgende:
Wat een discussie. Twente is gewoon sub-top, niets meer en niets minder.
Als AZ topclub genoemd mag worden na 3 goede seizoenen na jaren van middelmaat, dan is Twente gewoon subtop.
En laten we dat ook vooral houden!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:39 schreef Moody het volgende:
Zie vooral de meningen van een forum niet als de mening van de gemiddelde Twente-supporter.
Ik lees hier ook vaak dingen waar ik (en ik denk velen met mij) het totaal niet mee eens zijn.
Maar goed, je moet het natuurlijk op lange termijn zien en niet alleen naar volgend seizoen kijken. Twente kan zich straks meten met Heerenveen qua begroting en toeschouwersaantallen en zal zich waarschijnlijk mengen in de vaste subtop. Als er een subtop-begroting is en er elke wedstrijd 25.000 man zit, blijft Twente interessant voor spelers die net een tussenstap nodig hebben om bij de top te komen (spelers als Bakircioglu), daar moet een club zonder suikeroom het van hebben.
Dat wisselvallige moet die maar mooi bij PSV doen, bij Twente moet die gewoon continu goed spelen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:13 schreef Blawh het volgende:
Jonge spelers zijn nu eenmaal wisselvallig
Twente is subtop, az is geen top. Als je bovenin speelt betekent niet dat je top bent.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:28 schreef Moody het volgende:
Wat een discussie. Twente is gewoon sub-top, niets meer en niets minder.
Als AZ topclub genoemd mag worden na 3 goede seizoenen na jaren van middelmaat, dan is Twente gewoon subtop.
AZ is nog geen top, zeker neit zolang ze nog geen prijzen gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op zeg, ik ken je aversie tegen AZ, maar dat team is gewoon top op dit moment.
Top in het verspelen van prijzenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op zeg, ik ken je aversie tegen AZ, maar dat team is gewoon top op dit moment.
Voor iedereen is 'top' weer anders denk ik. Kampioenschap: dom weggegeven. Beker: pech. UEFA-cup, ver gekomen. Dus zeker top in Nederland.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
AZ is nog geen top, zeker neit zolang ze nog geen prijzen gewonnen hebben.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor iedereen is 'top' weer anders denk ik. Kampioenschap: dom weggegeven. Beker: pech. UEFA-cup, ver gekomen. Dus zeker top in Nederland.
Ik hoop uiteraard dat we de volgende drie wedstrijden keihard gaan blazen. Mijn bankrekening hoopt dat we zondag verliezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt helemaal. Hoop jij nog op CL-voetbal Merson, of neem je liever genoegen met UEFA-cup?
quote:Schreuder kiest voor FC Twente
15/5/2007 16:38
FC Twente heeft Alfred Schreuder aan zich gebonden. De Barnevelder tekent na een medische keuring een contract voor een seizoen. Ook Feyenoord en NAC Breda dongen naar de gunsten van de geroutineerde middenvelder.
Schreuder kwam de laatste twee seizoenen uit voor Feyenoord, waar hij zijn profloopbaan in 1991 ook begon. In die twee seizoenen werd Schreuder regelmatig geplaagd door blessures.
FC Twente-trainer Fred Rutten is content over de komst van Schreuder. Op de website van FC Twente zegt Rutten: 'Met Schreuder haal je niet alleen voetbalkwaliteiten binnen, maar ook veel ervaring. Die ervaring kan hij delen met de jongere spelers.'
Joa daar naaien ze met met CM01/02 ok al met.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:29 schreef 9christensen het volgende:
Jammer ook van die clausule van maar 1 miljoen
Baki.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef koningdavid het volgende:
Wie wordt de vervanger van Baki? Zijler schijnt een groot talent te zijn toch?
Ik denk het juist wel. Zondag viel ie ok weer goed in. Hij wordt juist rustig gebracht zodat de druk er om te presteren voor de jonge er af is en ie zich rustig kan ontwikkelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ziet men niet heel veel in, gezien de namen die misschien komen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Joa daar naaien ze met met CM01/02 ok al met.
Gelukkig heeft FCT nog de gehele zomer, dus ik laat me weer verrassen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Moody het volgende:
We moeten nog zeker 2 goede spelers kopen om volgend seizoen goed voor de dag te komen. Denneboom is een aardige aankoop. Hersi, Schreuder en de andere namen die we horen zijn meer voor de breedte.
Maar waarom dan in zo'n langzaam tempo? Die jongen is geen 17 meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel. Zondag viel ie ok weer goed in. Hij wordt juist rustig gebracht zodat de druk er om te presteren voor de jonge er af is en ie zich rustig kan ontwikkelen.
Dat gaat mooi wordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef Moody het volgende:
Meer foto's van de uitbreiding:
(klik voor een vergroting)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We mogen trots zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |