Ja, dat denk ik ook.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als het komend weekend een verlies voor Ajax wordt ben ik bang van wel ja.
Lijkt me sterkquote:Op maandag 12 maart 2007 20:49 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Hopen dat Heracles kan stunten tegen AZ
idd zeer matig.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Merson het volgende:
Beetje tegenvallend programma dat Voetbal Insite.
Denk ik ook, dus een tweestrijd met Ajax. Zonde van zondag, maar het heeft vast een positieve invloed op de resterende wedstrijden.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:41 schreef Dylan Dog het volgende:
4e
Ja ook wel, meer eigenlijk. En inderdaad het philips stadion komt er ook wel in terug.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Meer St James' Park
Ah,jij bent zo'n koekebakker die bier naar beneden gooit in m'n nek!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef Merson het volgende:
Lijkt me niks een vak boven Vak P. Kan ik opeens bier in mn nek krijgen ipv het zelf te doen.
Ik stoot altijd alleen het bier van mijn buren naar beneden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:42 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Ah,jij bent zo'n koekebakker die bier naar beneden gooit in m'n nek!
Drink dat spul eens gewoon op man![]()
Dan moet je met je handen een toeter nabootsen en goed richten. Dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef Merson het volgende:
Zal het geluid trouwens niet 'wegwaaien'? Of is dat een domme gedachte?
Maar ik moet ook mn sjaaltje omhoog houden en mn handen naar voren doen voor het visuele effect. Ik denk dat daar niet lang genoeg over na is gedacht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet je met je handen een toeter nabootsen en goed richten. Dan komt het wel goed.
klopt wa. hij is nooit geblesseerdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:26 schreef Dos37 het volgende:
Ja maarja kufo heeft nog geen wedstrijd gemist dus als ie blijft verwacht ik dat het volgend jaar niet anders is.
Is kerstbomenverbranding in Enschede wel toegestaan dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Goede aankoop voor Twente, Denneboom. Hij gaat verassen volgend seizoen.
de busreis was lachenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Dos37 het volgende:
kut wedstrijd
kut stadion
kut busrijs
dag om snel te vergeten.
ik vond het veel beter. vooral de eerste helft hadden we het af moeten maken.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:29 schreef Moody het volgende:
Deze wedstrijd was minder dan die tegen Ajax
Mazzel dat Groningen behalve strijd er verder ook weinig van bakte.
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:14 schreef henkfct het volgende:
Ik ga in iedergeval niet weer naar die betonnen varkensstal.
Zal wel mooi zijn als v.d. Meyde weer terugkomt naar Twente alleen komt die dat niet ..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:29 schreef Solstice het volgende:
Als er flink wat geld voor komt, en je zou Cairo of v.d. Meyde ervoor terug kunnen krijgen, zou ik em meteen verkopen.
Idd..wat was er nou precies gebeurd met dat opstootje..er lag een Twente speler op de grond.quote:
De tijd zal het leren. Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 1 april 2007 21:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gaat Kennedy nog naar Galatasaray?
Hij duwde Van Dijk omver, die wel heel simpel omver tuimelde.quote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef Merson het volgende:
Wat gebeurde er bij Touma, want samenvatting gemist. Of zijn ze nog ergens terug te zien?
quote:Van Dijk: "Echt onbegrijpelijk"
FC Utrecht verloor zondag de zoveelste uitwedstrijd. Tegen FC Twente werd het uiteindelijk 3-0, na twee vroege doelpunten van Zomer en N´Kufo. "Echt onbegrijpelijk", vond aanvoerder Gregoor van Dijk.
"Het was niet de eerste keer tijdens een uit-wedstrijd dit seizoen", vervolgde Van Dijk in het AD. "Na zeven minuten op achterstand. En dan nog bij FC Twente. Ga er maar aan staan. We staan weer met lege handen na een uit-wedstrijd. Voor de 160ste keer."
Pas na een rode kaart voor Tukker Touma kwam Utrecht iets terug in de wedstrijd. Veel leverde dat echter niet op: na de kaart viel nog een goal, voor FC Twente nota bene. "Die rode kaart sloeg nergens op. Een gele kaart vond ik meer op zijn plaats", bekende de aanvoerder eerlijk: "Een theatrale val van mij kant? Vind ik niet. Ik kon echt niet blijven staan."
quote:Jeugdopleiding PSV velt aankoopbeleid PSV
Ajax fan ofzo:Pquote:Op maandag 2 april 2007 17:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoop dat jullie van PSV winnen. Liefst ook nog met 4-0 ofzo.
ik ook. 9 uur smorgensquote:Op maandag 2 april 2007 18:43 schreef Merson het volgende:
Eerst zondag Heracles, daarna paasparty.
En maandagmorgen super vroeg voetballen.
Hoezo niet echt daverend. Als Touma geen rood had gekregen zondag, was het 4 of 5-0 geworden.quote:Op maandag 2 april 2007 19:23 schreef Reneuh het volgende:
Het zou geweldig voor de competetie zijn als Twente zou winnen van PSV. Alleen de vorm is op het moment niet echt daverend heh ..
Zo lekker zijn ze niet weggegaan bij psv, ze willen sportieve wraak. Evenals die aisatti die zich graag zal willen bewijzen. Bovendien denk ik dat twente na de afgang tegen Ajax er toch wel alles aan zal doen om niet te verliezen.quote:
Tsjah als je een goed seizoen draait en thuis niet wint van Ajax en uit niet bij Groningen valt het natuurlijk direct weer tegenquote:Op maandag 2 april 2007 19:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Hoezo niet echt daverend. Als Touma geen rood had gekregen zondag, was het 4 of 5-0 geworden.
Als jij het zegtquote:Op maandag 2 april 2007 20:29 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zo lekker zijn ze niet weggegaan bij psv, ze willen sportieve wraak. Evenals die aisatti die zich graag zal willen bewijzen. Bovendien denk ik dat twente na de afgang tegen Ajax er toch wel alles aan zal doen om niet te verliezen.
Inderdaad, het psv-bestuur vond Rutten geen waardige opvolger voor Hiddink. Rutten wil ze wel laten zien wat hij waard is.quote:Op maandag 2 april 2007 20:29 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zo lekker zijn ze niet weggegaan bij psv, ze willen sportieve wraak. Evenals die aisatti die zich graag zal willen bewijzen. Bovendien denk ik dat twente na de afgang tegen Ajax er toch wel alles aan zal doen om niet te verliezen.
Dat hoop ik maar..zal zeker niet makkelijk worden, PSV laat echt niet zomaar het kampioenschap lopen.quote:Op maandag 2 april 2007 20:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Geen complot, ik zie Twente wel een puntje pakken daar, misschien wel meer.
Jaquote:Op maandag 2 april 2007 21:43 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar..zal zeker niet makkelijk worden, PSV laat echt niet zomaar het kampioenschap lopen.
Is Koné nog geblesseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |