Ah,jij bent zo'n koekebakker die bier naar beneden gooit in m'n nek!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef Merson het volgende:
Lijkt me niks een vak boven Vak P. Kan ik opeens bier in mn nek krijgen ipv het zelf te doen.
Ik stoot altijd alleen het bier van mijn buren naar beneden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:42 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Ah,jij bent zo'n koekebakker die bier naar beneden gooit in m'n nek!
Drink dat spul eens gewoon op man![]()
Dan moet je met je handen een toeter nabootsen en goed richten. Dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef Merson het volgende:
Zal het geluid trouwens niet 'wegwaaien'? Of is dat een domme gedachte?
Maar ik moet ook mn sjaaltje omhoog houden en mn handen naar voren doen voor het visuele effect. Ik denk dat daar niet lang genoeg over na is gedacht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet je met je handen een toeter nabootsen en goed richten. Dan komt het wel goed.
klopt wa. hij is nooit geblesseerdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:26 schreef Dos37 het volgende:
Ja maarja kufo heeft nog geen wedstrijd gemist dus als ie blijft verwacht ik dat het volgend jaar niet anders is.
Is kerstbomenverbranding in Enschede wel toegestaan dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Goede aankoop voor Twente, Denneboom. Hij gaat verassen volgend seizoen.
de busreis was lachenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Dos37 het volgende:
kut wedstrijd
kut stadion
kut busrijs
dag om snel te vergeten.
ik vond het veel beter. vooral de eerste helft hadden we het af moeten maken.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:29 schreef Moody het volgende:
Deze wedstrijd was minder dan die tegen Ajax
Mazzel dat Groningen behalve strijd er verder ook weinig van bakte.
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:14 schreef henkfct het volgende:
Ik ga in iedergeval niet weer naar die betonnen varkensstal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |