abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49219178
Weg alle creativiteit.
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:46:20 #227
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_49219292
Let maar op. Komen nog goede vervangers hoor
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_49219331
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:42 schreef Blawh het volgende:
Weg alle creativiteit.
Daartegenover staat dat de corners wel weer gevaarlijk kunnen worden...
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:49:23 #229
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49219369
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:42 schreef Blawh het volgende:
Weg alle creativiteit.
Je hebt niet veel creativiteit nodig om met 7-0 van Heracles te winnen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49219383
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

Kan je ze niet echt kwalijk nemen vind ik, door die clausule in zijn contract kon je nagaan dat een topclub de gok zou gaan nemen.

Over Twente, ik ben benieuwd hoe jullie volgend seizoen gaan draaien. Spelers als Denneboom en Hersi zullen denk ik niet voor een verbetering van de sfeer in de selectie zorgen en zijn op het veld ook wel heel erg wisselvallig. Maar we zullen het zien, volgend jaar gewoon weer op een plaats tussen de 12 en de 7 denk ik.
N'kufo en Touma zijn ook niet de makkelijksten, daar heeft Rutten toch ook echte teamspelers van gemaakt, dus dat komt wel goed. Touma en Kennedy zullen wel weggaan. Maar als je spelers als v.d.Meyde/Cairo en Ramzi d'rvoor terug kunt halen wordt je d'r denk ik niet eens zoveel minder van.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:13:57 #231
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_49220164
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef Solstice het volgende:

[..]

Maar als je spelers als v.d.Meyde/Cairo en Ramzi d'rvoor terug kunt halen wordt je d'r denk ik niet eens zoveel minder van.
of castelen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_49220312
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Je hebt niet veel creativiteit nodig om met 7-0 van Heracles te winnen.
Mmm, laat ik maar niet gaan happen. Zo pijnlijk was het ook weer niet
Gelukkig zijn we in Enschede niet met 7-0 weggeveegd. Dat zou wel een groot drama geweest zijn.

Edit: We zijn helaas het hele seizoen een prooi geweest voor thuisspelende ploegen. Geen enkele uitoverwinning is toch wel dramatisch. We hebben het geluk gehad dat de ploeg vanaf PSV thuis echt als een team speelde, anders hadden wij nu waarschijnlijk nog 1 of 2 wedstrijden te spelen tegen Veendam of Dord.
pi_49220364
Onderschat Denneboom trouwens niet, dat wordt een revelatie in Enschede.
That's all folks!
pi_49220433
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Onderschat Denneboom trouwens niet, dat wordt een revelatie in Enschede.
Zeker weten een leuke voetballer...

... eens in de 5 weken.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:22:22 #235
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_49220455
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef Solstice het volgende:

[..]

N'kufo en Touma zijn ook niet de makkelijksten, daar heeft Rutten toch ook echte teamspelers van gemaakt, dus dat komt wel goed. Touma en Kennedy zullen wel weggaan. Maar als je spelers als v.d.Meyde/Cairo en Ramzi d'rvoor terug kunt halen wordt je d'r denk ik niet eens zoveel minder van.
Klopt, zolang rutten trainer is komt alles lijkt me wel goed, we hadden bij het begin van dit seizoen ook niet veel verwacht met die selectie, en die heeft toch ook laten zien de we ruimschoots bij de subtop horen
Enschede, onze stad! ons domein!
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:23:12 #236
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_49220487
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

... eens in de 5 weken.
Daarom wilde PSV hem ook overnemen
[b]Enschede![/b]
pi_49220735
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:23 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Daarom wilde PSV hem ook overnemen
Voor de breedte ja nadat Luque op het laatste moment niet door ging. Bovendien, kunnen topclubs geen miskopen doen? Kan wel een aardig rijtje miskopen van de topclubs voor de aanval opsommen als je wilt.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:36:18 #238
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_49220946
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef Blawh het volgende:

[..]

Voor de breedte ja nadat Luque op het laatste moment niet door ging. Bovendien, kunnen topclubs geen miskopen doen? Kan wel een aardig rijtje miskopen van de topclubs voor de aanval opsommen als je wilt.
Voor PSV is hij misschien niet goed genoeg. Maar voor Twente wel. Net als Touma die het bij een topclub ook niet gaat redden denk ik.
[b]Enschede![/b]
pi_49221141
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:36 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Voor PSV is hij misschien niet goed genoeg. Maar voor Twente wel. Net als Touma die het bij een topclub ook niet gaat redden denk ik.
Het zou kunnen dat wanneer Twente lekker gaat draaien hij wat minder wisselvallig wordt, maar als ik zijn spel bekijk van de laatste jaren bij Heerenveen, Willem 2 en NEC dan ga ik ervan uit dat hij zeker niet beter is dan het materiaal dat jullie er nu hebben lopen en betwijfel ik of jullie veel plezier aan hem gaan beleven.
pi_49221149
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef DarkShine het volgende:
Worden de Joden weer bang en beginnen ze weer te kopen bij een goeddraaiende club? Zou eens anders zijn met die club uit 020
!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:43:10 #241
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_49221169
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

Kan je ze niet echt kwalijk nemen vind ik, door die clausule in zijn contract kon je nagaan dat een topclub de gok zou gaan nemen.

Over Twente, ik ben benieuwd hoe jullie volgend seizoen gaan draaien. Spelers als Denneboom en Hersi zullen denk ik niet voor een verbetering van de sfeer in de selectie zorgen en zijn op het veld ook wel heel erg wisselvallig. Maar we zullen het zien, volgend jaar gewoon weer op een plaats tussen de 12 en de 7 denk ik.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_49221328
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Is niet zo vreemd toch? Was het overigens niet 10 jaar geleden ofzo dat jullie je via de competitie geplaatst hadden voor Europees voetbal? Als jullie volgend jaar de lijn van dit jaar doortrekken dan zal ik mijn mening bijstellen, voor nu heb ik een beetje het idee: 1 zwaluw maakt geen zomer. Eerst zien hoe jullie het vertrek van een aantal spelers op gaan vangen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:47:51 #243
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_49221334
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:42 schreef Blawh het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat wanneer Twente lekker gaat draaien hij wat minder wisselvallig wordt, maar als ik zijn spel bekijk van de laatste jaren bij Heerenveen, Willem 2 en NEC dan ga ik ervan uit dat hij zeker niet beter is dan het materiaal dat jullie er nu hebben lopen en betwijfel ik of jullie veel plezier aan hem gaan beleven.
Ik heb alle vertrouwen in de technische staf van Twente, dus ik verwacht van Denneboom zeker wel wat. Bij Hersi heb ik dat een stuk minder.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:48:48 #244
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_49221372
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:42 schreef Blawh het volgende:

[..]

Daar zit wat in opzich. Maar Wielaert was ook zo'n voetballer en is nu de beste eraf.
[b]Enschede![/b]
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:54:15 #245
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_49221580
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:47 schreef Blawh het volgende:

[..]

Is niet zo vreemd toch? Was het overigens niet 10 jaar geleden ofzo dat jullie je via de competitie geplaatst hadden voor Europees voetbal? Als jullie volgend jaar de lijn van dit jaar doortrekken dan zal ik mijn mening bijstellen, voor nu heb ik een beetje het idee: 1 zwaluw maakt geen zomer. Eerst zien hoe jullie het vertrek van een aantal spelers op gaan vangen.
De laatste vier jaar is Twente achtste, zesde, negende en vierde geëindigd. Maar misschien moet je je even verdiepen in de historie van Twente.
pi_49221665
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Daar zit wat in opzich. Maar Wielaert was ook zo'n voetballer en is nu de beste eraf.
Klopt, hij draait zeker een heel goed seizoen. Net als een groot deel van het elftal trouwens, natuurlijk heb ik daar respect voor.

Maar, het wil niet zeggen dat omdat Wieleart (ook zo'n voetballer) zich geweldig heeft gemanifesteerd dat alle twijfelgevalletjes zich zo gaan ontwikkelen. Er zullen altijd een aantal spelers zijn die zich positief ontwikkelen en een aantal die zich niet goed ontwikkelen. Dat houd je altijd en dat is ook wel het leuke aan het voetbal. Ik waardeer jullie optimisme, maar ik wil eerst kijken of volgend jaar weer een (heel) goed seizoen wordt.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:58:10 #247
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_49221704
quote:
Contracten 7-tal A-junioren verlengd
FC Twente heeft de contracten van een aantal A1 spelers verlengd. Het gaat om keeper Melvin Koetsier, rechtsback Wout Droste, centrumverdediger Nick Schreurwater, linksback Gaby Jallo, rechtermiddenvelder Joran Pot, aanvallende middenvelder Lesley Nahrwold en rechtsbuiten Jules Reimerink. De contracten van de kersverse kampioenen zijn verlengd tot medio 2010. Centrumspits Marko Arnautovic verlengde onlangs zijn contract al tot medio 2011.
De A1 van Twente(/Heracles) is kampioen geworden en Twente heeft gelijk een aantal spelers voor enkele jaren vastgelegd. Hopelijk kunnen we over een jaar of vijf van deze nieuwe lichting genieten.
pi_49221797
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

... eens in de 5 weken.
Fred en Rene gaan de constanheid erin slijpen. Lukt dat dan is Twente niet zijn plafond.
That's all folks!
pi_49221911
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:54 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

De laatste vier jaar is Twente achtste, zesde, negende en vierde geëindigd. Maar misschien moet je je even verdiepen in de historie van Twente.
Nee hoor. FC Twente is nu eenmaal een wisselvallige club. Je praat wel zo mooi over de laatste paar jaren, maar je moet niet vergeten dat vorig jaar FC Twente tot de winterstop voor geen meter draaide. Verder praat ik over de laatste 10 jaar en jij over de laatste 4 jaar. Die seizoenen ervoor eindigde Twente namelijk 11, 12 & 11e.

Oke, misschien overdreef ik een beetje met plaats 7 t/m 12 en had ik beter plaat 5 t/m 11 kunnen zeggen, maar nu moet je niet net gaan praten of FC Twente een club is die altijd goed draait.
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:07:47 #250
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_49222040
Well, twente is toch al een behoorlijk lang tijd een sub-topper
Enschede, onze stad! ons domein!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')