Zeker 2 vakmensen, jullie mogen van geluk spreken dat PSV het advies van Hiddink niet hebben gevolgd en een 'grote' naam als trainer wou aanstellen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fred en Rene gaan de constanheid erin slijpen. Lukt dat dan is Twente niet zijn plafond.
FC Twente is zeker geen club die altijd goed draait (gelukkig maar, want daardoor blijft het leuk). De gemiddelde klassering van Twente in de afgelopen 42 seizoenen (dus vanaf de oprichting) is op plek 6,9. De afgelopen 10 seizoenen plek 8,5.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee hoor. FC Twente is nu eenmaal een wisselvallige club. Je praat wel zo mooi over de laatste paar jaren, maar je moet niet vergeten dat vorig jaar FC Twente tot de winterstop voor geen meter draaide. Verder praat ik over de laatste 10 jaar en jij over de laatste 4 jaar. Die seizoenen ervoor eindigde Twente namelijk 11, 12 & 11e.
Oke, misschien overdreef ik een beetje met plaats 7 t/m 12 en had ik beter plaat 5 t/m 11 kunnen zeggen, maar nu moet je niet net gaan praten of FC Twente een club is die altijd goed draait.
Hij is volledig hersteld, maar blijft deze blessure faken, omdat hij geen zin meer heeft om voor Twente een bal goed aan te nemen en het zielig vindt voor het publiek dat ze naar hem moeten kijken en aan hem ergeren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hoe is het met Aissati?
Dat Twente subtop is waren we het wel over eens (plaats 5-11). De discussie ging met name over de kwaliteiten van (nieuwe) spelers. De meeste mensen hier zijn er wat optimistischer over dan ik als niet-FC Twente. Bovendien denk ik ook niet dat de Twente fans denken dat ze een topclub zijn, de 'twentse' nuchterheid is denk ik nog steeds aanwezig ondanks de euforie van dit seizoen. Wel heb ik het idee dat het vertrouwen hier zo groot is in de spelers en technische staff dat de meesten hier verwachten dat ze volgend seizoen (redelijk)makkelijk bij de eerste 7 mee gaan draaien. Ik heb daarentegen meer een houding van: Eerst zien, dan geloven. Zeker als Aissati, Bakircioglu, Touma en misschien nog 1 of 2 meer bij jullie zullen vertrekken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:28 schreef Moody het volgende:
Wat een discussie. Twente is gewoon sub-top, niets meer en niets minder.
Als AZ topclub genoemd mag worden na 3 goede seizoenen na jaren van middelmaat, dan is Twente gewoon subtop.
En laten we dat ook vooral houden!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:39 schreef Moody het volgende:
Zie vooral de meningen van een forum niet als de mening van de gemiddelde Twente-supporter.
Ik lees hier ook vaak dingen waar ik (en ik denk velen met mij) het totaal niet mee eens zijn.
Maar goed, je moet het natuurlijk op lange termijn zien en niet alleen naar volgend seizoen kijken. Twente kan zich straks meten met Heerenveen qua begroting en toeschouwersaantallen en zal zich waarschijnlijk mengen in de vaste subtop. Als er een subtop-begroting is en er elke wedstrijd 25.000 man zit, blijft Twente interessant voor spelers die net een tussenstap nodig hebben om bij de top te komen (spelers als Bakircioglu), daar moet een club zonder suikeroom het van hebben.
Dat wisselvallige moet die maar mooi bij PSV doen, bij Twente moet die gewoon continu goed spelen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:13 schreef Blawh het volgende:
Jonge spelers zijn nu eenmaal wisselvallig
Twente is subtop, az is geen top. Als je bovenin speelt betekent niet dat je top bent.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:28 schreef Moody het volgende:
Wat een discussie. Twente is gewoon sub-top, niets meer en niets minder.
Als AZ topclub genoemd mag worden na 3 goede seizoenen na jaren van middelmaat, dan is Twente gewoon subtop.
AZ is nog geen top, zeker neit zolang ze nog geen prijzen gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op zeg, ik ken je aversie tegen AZ, maar dat team is gewoon top op dit moment.
Top in het verspelen van prijzenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op zeg, ik ken je aversie tegen AZ, maar dat team is gewoon top op dit moment.
Voor iedereen is 'top' weer anders denk ik. Kampioenschap: dom weggegeven. Beker: pech. UEFA-cup, ver gekomen. Dus zeker top in Nederland.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
AZ is nog geen top, zeker neit zolang ze nog geen prijzen gewonnen hebben.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor iedereen is 'top' weer anders denk ik. Kampioenschap: dom weggegeven. Beker: pech. UEFA-cup, ver gekomen. Dus zeker top in Nederland.
Ik hoop uiteraard dat we de volgende drie wedstrijden keihard gaan blazen. Mijn bankrekening hoopt dat we zondag verliezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt helemaal. Hoop jij nog op CL-voetbal Merson, of neem je liever genoegen met UEFA-cup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |